abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 27 november 2018 @ 09:58:15 #1
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183396440
Uit nieuwschierigheid

Aan de tinderaars op fok, hoeveel matches hebben jullie?

Graag erbij vermelden; man of vrouw. En hoelang al actief

TS begint: Man en 315 matches, sinds juli. (1 maand tinder plus gehad, dus ik gok zo'n 100 latijns Amerikaanse matches.)

Slechts 1 afspraakje weten te bemachtigen. 90% van de vrouwen reageert niet en die wel reageren, 99% neemt geen enkele initiatief

[ Bericht 0% gewijzigd door Ciclon op 27-11-2018 10:14:19 ]
pi_183396518
Gisteren verwijderd en weer 1 aangemaakt. Herkenbaar probleem met dat geen enkele vrouw wat zegt :') Ik denk dat het vooral aandacht hoertjes zijn die match-collecten. :D

De hoeveelheid ? Ik heb geen idee. Ik spaar niet. Vrouwen die niet reageren verwijder ik meestal na 2 dagen weer. Hoe lang actief ? Niet aan een gesloten. Zo gebruik ik het een maand of 2 a 3 en dan weer een maand of wat niet.
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:09:43 #3
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183396572
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Gisteren verwijderd en weer 1 aangemaakt. Herkenbaar probleem met dat geen enkele vrouw wat zegt :') Ik denk dat het vooral aandacht hoertjes zijn die match-collecten. :D

De hoeveelheid ? Ik heb geen idee. Ik spaar niet. Vrouwen die niet reageren verwijder ik meestal na 2 dagen weer. Hoe lang actief ? Niet aan een gesloten. Zo gebruik ik het een maand of 2 a 3 en dan weer een maand of wat niet.
Zelfs de vrouwen die IRL weinig aandacht krijgen, reageren niet of amper. Mijn ervaring is dat de latijns Amerikaanse dames wel vaak beginnen met praten. Meestal stoppen ze abrupt als ik zeg dat ik op het moment in Nederland ben :P

Ja ik verwijder ook wel af en toe meiden, maar dat zijn dan meiden die ik per ongeluk heb geliked. En je matches blijven staan als je zelf tinder verwijderd.
pi_183396734
Mannen hier die klagen over dat vrouwen niks zeggen :') :')

Natuurlijk niet, ze worden namelijk helemaal gebombardeerd door mannen die wel beginnen met praten. Ze HOEVEN het niet. Zou jij vrouwen aanspreken als je Tinder ontploft met vrouwen die zich aanbieden?

Als je 315 matches hebt en je regelt maar 1 afspraakje ligt het simpelweg aan je eigen skills om vrouwen warm te maken voor een date. Ik heb zo rond de 200 matches sinds de zomer en ben met zo rond de 10 dames uitgeweest. Het kan dus wel.
pi_183396963
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:09 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Zelfs de vrouwen die IRL weinig aandacht krijgen, reageren niet of amper. Mijn ervaring is dat de latijns Amerikaanse dames wel vaak beginnen met praten. Meestal stoppen ze abrupt als ik zeg dat ik op het moment in Nederland ben :P

Ja ik verwijder ook wel af en toe meiden, maar dat zijn dan meiden die ik per ongeluk heb geliked. En je matches blijven staan als je zelf tinder verwijderd.
In het echt kijken ze weg, of voelen zich gelijk geïntimideerd en ben je een viespeuk. Val je lastig en weet ik veel meer :') Wat betreft je punt over Latina's absoluut mee eens. Hoewel Spaanse vrouwen ook super relaxed zijn en zelf ook initiatief nemen _O_

Oh tenzij je je account delete, dan vervallen wel al je matches ;)
  dinsdag 27 november 2018 @ 10:58:44 #6
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183397232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:

[..]

In het echt kijken ze weg, of voelen zich gelijk geïntimideerd en ben je een viespeuk. Val je lastig en weet ik veel meer :') Wat betreft je punt over Latina's absoluut mee eens. Hoewel Spaanse vrouwen ook super relaxed zijn en zelf ook initiatief nemen _O_

Oh tenzij je je account delete, dan vervallen wel al je matches ;)
Ah okey :).

De latijnse dames zijn ook niet echt geinteresseerd in macho's. Die zoeken een betrouwbare blanke man met toekomstperspectief. In Argentinie en Brazilie heb ik wel wat mokkels kunnen regelen. En dat zijn echt geen ghetto bewoners, maar dames die hoger opgeleid zijn dan ik met een goede beheersing van de Engelse taal :P.
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:01:33 #7
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183397270
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 10:22 schreef DaggerOne het volgende:
Mannen hier die klagen over dat vrouwen niks zeggen :') :')

Natuurlijk niet, ze worden namelijk helemaal gebombardeerd door mannen die wel beginnen met praten. Ze HOEVEN het niet. Zou jij vrouwen aanspreken als je Tinder ontploft met vrouwen die zich aanbieden?

Als je 315 matches hebt en je regelt maar 1 afspraakje ligt het simpelweg aan je eigen skills om vrouwen warm te maken voor een date. Ik heb zo rond de 200 matches sinds de zomer en ben met zo rond de 10 dames uitgeweest. Het kan dus wel.
Klopt natuurlijk wel. Al denk ik dat de verhoudingen man/vrouw op tinder wel meevalt ivm andere dating apps.

Ja, als ik wat meer me best had gedaan zou ik meer afspraakjes kunnen hebben, maar vaak loopt het net op het laatste moment mis dmv twijfels bij haar of mij. Vaak is afstand ook een probleempje of tijd. Je kan het goed met elkaar vinden op de app en via whatsapp, probeert een datum te prikken, maar dan kan Nel die dag niet en Henk die dag niet, waardoor het contact verwaterd.

Welke afstand heb jij?
pi_183397353
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:01 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Klopt natuurlijk wel. Al denk ik dat de verhoudingen man/vrouw op tinder wel meevalt ivm andere dating apps.

Ja, als ik wat meer me best had gedaan zou ik meer afspraakjes kunnen hebben, maar vaak loopt het net op het laatste moment mis dmv twijfels bij haar of mij. Vaak is afstand ook een probleempje of tijd. Je kan het goed met elkaar vinden op de app en via whatsapp, probeert een datum te prikken, maar dan kan Nel die dag niet en Henk die dag niet, waardoor het contact verwaterd.

Welke afstand heb jij?
Er is meestal wel een moment te prikken toch? Als 2 mensen elkaar willen zien dan zorgen ze er beide wel voor dat het lukt. Iedereen heeft 24 uur in een dag ;)

Ik zit meestal op zo'n 20km. Lange afstand gaat moeilijk werken lijkt me.
pi_183397717
Vrouw, 600+ matches. Ik zit er wel meer dan een jaar op, gebruik het sporadisch.
Voor vrouwen is het gewoon veel makkelijker, zowat elke swipe is voor mij een match en tja, als je dan even 20 minuutjes hebt zitten swipen terwijl je op de bank zit te netflixen, dan heb je de volgende dag toch veel meer matches dan waar je een gesprek mee kan hebben.

Dus mannen moeten inderdaad veel meer moeite doen, dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk, maar je moet toch wat :P
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:33:12 #10
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183397807
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:27 schreef Halimede het volgende:
Vrouw, 600+ matches. Ik zit er wel meer dan een jaar op, gebruik het sporadisch.
Voor vrouwen is het gewoon veel makkelijker, zowat elke swipe is voor mij een match en tja, als je dan even 20 minuutjes hebt zitten swipen terwijl je op de bank zit te netflixen, dan heb je de volgende dag toch veel meer matches dan waar je een gesprek mee kan hebben.

Dus mannen moeten inderdaad veel meer moeite doen, dat is natuurlijk niet helemaal eerlijk, maar je moet toch wat :P
Wat voor mannen tref jij aan? Foto's etc. En beginnen ze gelijk over seks? (dat hoor ik namelijk vaak..)
pi_183397876
Wat moet je met 600 matches
pi_183397985
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:33 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Wat voor mannen tref jij aan? Foto's etc. En beginnen ze gelijk over seks? (dat hoor ik namelijk vaak..)
Zeer zelden begint het gelijk over seks, vaak zijn ze dan wel redelijk beleefd en vragen ze of ik zin heb in een "avontuurtje" bijvoorbeeld. In principe vind ik macho mannen wel aantrekkelijk, maar ik heb gemerkt dat ze moeite hebben met dat ik niet altijd snel genoeg reageer wat dan weer eindigt in dat ik de tyfus mag krijgen en dat ik een hoer ben (van eentje heb ik screenshots gestuurd naar zijn moeder die ik op Facebook had gevonden). Toen was het in een keer een grapje :N

Dus machos swipe ik niet meer zo snel. Ik vind het wel heel belangrijk dat er wat in zijn profiel staat, en ik ga toch wel voor de mannen met een beetje humor, of aangeven dat ze gamen bijvoorbeeld.
Oh en ik heb een zwak voor mooi lang haar, dat is net iets te vaak insta-like :')
pi_183398002
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:36 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat moet je met 600 matches
Niet op antwoorden _O- _O- . Als mijn komende 3 dates niks worden ga ik even overnieuw beginnen, straks heb ik iedereen in mijn provincie gematched
pi_183398307
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:41 schreef Halimede het volgende:

[..]

(van eentje heb ik screenshots gestuurd naar zijn moeder die ik op Facebook had gevonden). Toen was het in een keer een grapje :N

_O-
  dinsdag 27 november 2018 @ 11:57:23 #15
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183398331
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:41 schreef Halimede het volgende:

[..]

Zeer zelden begint het gelijk over seks, vaak zijn ze dan wel redelijk beleefd en vragen ze of ik zin heb in een "avontuurtje" bijvoorbeeld. In principe vind ik macho mannen wel aantrekkelijk, maar ik heb gemerkt dat ze moeite hebben met dat ik niet altijd snel genoeg reageer wat dan weer eindigt in dat ik de tyfus mag krijgen en dat ik een hoer ben (van eentje heb ik screenshots gestuurd naar zijn moeder die ik op Facebook had gevonden). Toen was het in een keer een grapje :N

Dus machos swipe ik niet meer zo snel. Ik vind het wel heel belangrijk dat er wat in zijn profiel staat, en ik ga toch wel voor de mannen met een beetje humor, of aangeven dat ze gamen bijvoorbeeld.
Oh en ik heb een zwak voor mooi lang haar, dat is net iets te vaak insta-like :')
Ben nu wel nieuwschierig hoe jij er uit ziet :P
pi_183398366
Ik heb Tindergold. 700 likes en 1 match waar ik niet mee praat.... In het begin wiste ik ze nog maar daar ben ik maar mee gestopt.
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:01:48 #17
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183398421
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb Tindergold. 700 likes en 1 match waar ik niet mee praat.... In het begin wiste ik ze nog maar daar ben ik maar mee gestopt.
Je praat met 699 mannen?
pi_183398427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:01 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Je praat met 699 mannen?
Gek zeg. Nee met Gold kan je zien wie je naar rechts heeft gewsiped.
pi_183398455
Maar zegt niks.Mannen swipen alles naar rechts in de hoop op succes :p
pi_183398485
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 11:57 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Ben nu wel nieuwschierig hoe jij er uit ziet :P
:*
/|\
/\

Maar dan met haar en iets meer rondingen _O-
  dinsdag 27 november 2018 @ 12:05:36 #21
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_183398486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:02 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Gek zeg. Nee met Gold kan je zien wie je naar rechts heeft gewsiped.
Lekker. Ben jij lekker? :P
pi_183398494
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 12:05 schreef Halimede het volgende:

[..]

:*
/|\
/\

Maar dan met haar en iets meer rondingen _O-
_O-
pi_183398496
quote: