quote:Op maandag 26 november 2018 23:01 schreef Kamina het volgende:
Viesdikke drollen.
Maar ze gaan niet door het spoelgat? Ze passen niet of..?
De mijne zijn dusdanig zwaar en/of plakkerig dat ze eenmaal geland niet meer van hun plek afkomen en al het spoelwater de pot uit spettert. Altijd lachen met je hoofd vlak boven de pot als je net de plunjer probeert te pakken.
Huurwoning, oud toilet. Heb wel zelf de bril vervangen door een fancy quick release en soft-close. Ik poep drollen die even lang zijn als een halve rookworst (zelfde dikte). Hij blijft dan haken in het gat, omdat de hoek om om te draaien te scherp is, heb ik het idee.quote:Op maandag 26 november 2018 23:04 schreef Klepper272 het volgende:
Nieuwe woning bedoel je daar een nieuwbouwwoning mee?
Indien nee, is het toilet nieuw?
Klopt, gedeeltelijk verstopt of verkalkt.quote:Op maandag 26 november 2018 23:09 schreef 88-4 het volgende:
Je hebt van die wc's waar geen drol doorheen gaat. Of te weinig waterdruk om de drol door te spoelen, of het gat van de wc is idd te klein.
Gewoon melden en vragen of ze een nieuw toilet willen plaatsen.quote:Op maandag 26 november 2018 23:16 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Huurwoning. Ik poep drollen die even lang zijn als een halve rookworst (zelfde dikte). Hij blijft dan haken in het gat, omdat de hoek om om te draaien te scherp is, heb ik het idee.
Nu een ander probleem: hoe vertel ik dit op een niet al te awkward manier?quote:Op maandag 26 november 2018 23:17 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Gewoon melden en vragen of ze een nieuw toilet willen plaatsen.
De sifon zal wel het probleem zijn, die heeft inderdaad wat korte bochten.
Zeg het zoals het is, dan vertel je de waarheid en misschien komt het nog geloofwaardig over ookquote:Op maandag 26 november 2018 23:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nu een ander probleem: hoe vertel ik dit op een niet al te awkward manier?"Gozert, mijn drollen zijn te groot voor mijn plee."
Zeg in ieder geval dat het niet alleen jouw drollen zijn maar dat het bij iedere poepert een probleem is, anders geven ze jouw de schuld.quote:Op maandag 26 november 2018 23:21 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nu een ander probleem: hoe vertel ik dit op een niet al te awkward manier?"Gozert, mijn drollen zijn te groot voor mijn plee."
Ik moest lachenquote:Op maandag 26 november 2018 23:23 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Zeg in ieder geval dat het niet alleen jouw drollen zijn maar dat het bij iedere poepert een probleem is, anders geven ze jouw de schuld.
.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2018 00:01 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
.
Vermeld iig dat dit verschijnsel geheel nieuw voor jouw is, geen problemen op werk en oude woning.
Om te voorkomen dat ze het op jouw gaan schuiven.
Weer wat geleerdquote:Op maandag 26 november 2018 22:57 schreef Gary_Oak het volgende:
of moet ik gewoon heel veel vezels eten, zodat mijn drollen tijdens het spoelen makkelijker door midden breken?
Vaak zit er aanslag op een toiletpotuitgang, op den duur is de doorgang te nauw.quote:Op dinsdag 27 november 2018 00:20 schreef Gary_Oak het volgende:
En dat is ook niet gelogen, want in mijn vorige woning gingen al mijn bolussen zonder problemen weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |