Keiharde waarheid laten zien ben ik wél een voorstander van. Tis sowieso geen brave docu dit voor EO-begrippen.quote:Op maandag 3 december 2018 22:01 schreef praadje het volgende:
Dat met die auto laten rijden vind ik toch wel EO onwaardig. Bij Powned zou het me niet verbazen maar hier.
nee hoor CONFRONTEREN!quote:Op maandag 3 december 2018 22:01 schreef praadje het volgende:
Dat met die auto laten rijden vind ik toch wel EO onwaardig. Bij Powned zou het me niet verbazen maar hier.
Dat brave EO beeld is al een tijd niet meer.quote:Op maandag 3 december 2018 22:02 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Keiharde waarheid laten zien ben ik wél een voorstander van. Tis sowieso geen brave docu dit voor EO-begrippen.
Gelukkigquote:Op maandag 3 december 2018 22:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Dat brave EO beeld is al een tijd niet meer.
Nee dat is waar maar hier schrik ik toch wel van.quote:Op maandag 3 december 2018 22:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ik kijk heel selectief. Ik keek vorige week meer in het begin van "oeh Tygo"quote:Op maandag 3 december 2018 22:02 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Ja eens dit is wel shocking verder.quote:Op maandag 3 december 2018 22:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Nee dat is waar maar hier schrik ik toch wel van.
Volg TV ook niet meer zo, maar wat ik zie van de omroepen... dan is EO toch wel echt veranderd en bij de tijd.quote:Op maandag 3 december 2018 22:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kijk heel selectief. Ik keek vorige week meer in het begin van "oeh Tygo"en toen hups. Deze keiharde ellende in je huiskamer.
Geen idee wat de EO nog meer doet tegenwoordig.
Familiediner was vroeger heel braaf maar daar zat de laatste seizoenen ook wel wat sensatiebelustheid achter. Ach, ik hou er wel van. Maar ik schrok dat ze die gast gewoon lieten rijden.quote:Op maandag 3 december 2018 22:03 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik kijk heel selectief. Ik keek vorige week meer in het begin van "oeh Tygo"en toen hups. Deze keiharde ellende in je huiskamer.
Geen idee wat de EO nog meer doet tegenwoordig.
Alleen maar beter natuurlijk. Maar wat ik al zei, hoop gezien maar dit vond ik toch aardig heftigquote:Op maandag 3 december 2018 22:05 schreef Handleiding het volgende:
[..]
Volg TV ook niet meer zo, maar wat ik zie van de omroepen... dan is EO toch wel echt veranderd en bij de tijd.
Ja, zou maar net een kind oversteken.. En dat filmen.quote:Op maandag 3 december 2018 22:06 schreef praadje het volgende:
[..]
Familiediner was vroeger heel braaf maar daar zat de laatste seizoenen ook wel wat sensatiebelustheid achter. Ach, ik hou er wel van. Maar ik schrok dat ze die gast gewoon lieten rijden.
zo zie ik het graag eigenlijk. gewoon de waarheid filmen.quote:Op maandag 3 december 2018 22:06 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Alleen maar beter natuurlijk. Maar wat ik al zei, hoop gezien maar dit vond ik toch aardig heftig
Dat ook. Maar als je een straalbezopen bestuurder ziet die in een woonwijk wil gaan rijden probeer je die toch ook op andere gedachten te brengen of de politie te bellen? Ik vond dat Tygo en medewerkers wat moeite hadden moeten doen om hem niet te laten rijden.quote:Op maandag 3 december 2018 22:05 schreef potjecreme het volgende:
Shocking was vooral dat de cameraman ook in de auto stapte.
Hoop dat dit consequenties gaat hebben voor die mafkezen.quote:Op maandag 3 december 2018 22:07 schreef Handleiding het volgende:
[..]
zo zie ik het graag eigenlijk. gewoon de waarheid filmen.
Denk dat Tygo niet wou, maar ze lieten ze alsnog gaan incluis cameraman.quote:Op maandag 3 december 2018 22:09 schreef potjecreme het volgende:
Was er niet ook een stukje waarbij 1 van de vrienden van Juanita vroeg wil je niet bij mij in de auto. Misschien hebben ze het wel besproken?
Wat precies?quote:Op maandag 3 december 2018 21:59 schreef praadje het volgende:
Onverantwoord van de makers van het programma!!!!
Dat weet ik wel. Eigen ervaring met zoon. Maar dat probeer je toch te voorkomen als omstanders. Ook al doen ze het dagelijks.quote:Op maandag 3 december 2018 22:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat precies?
Dit doen ze dagelijks, rijden onder invloed.
Denk dat ze er vast wel iets over hebben gezegd.. Maar als je ze opeens in een taxi had zien stappen was het ook wel erg ongeloofwaardig geweest..quote:Op maandag 3 december 2018 22:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat weet ik wel. Eigen ervaring met zoon. Maar dat probeer je toch te voorkomen als omstanders. Ook al doen ze het dagelijks.
Dat is wel zo maar als er iets gebeurd was dan lagen de EO en Tygo voor altijd uit de gratie bij het grote publiek. Ik kan me zelfs voorstellen dat als iemand was aangereden ze zelfs aansprakelijk zouden worden gesteld door de familie en de rechter. Is het niet zo dat je verplicht moet handelen in een gevaarlijke situatie? Sorry, ben al 20 jaar weg uit NL dus hoe dat precies zit weet ik niet meer.quote:Op maandag 3 december 2018 22:18 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Denk dat ze er vast wel iets over hebben gezegd.. Maar als je ze opeens in een taxi had zien stappen was het ook wel erg ongeloofwaardig geweest..
Daar heb je wel een heel goed punt eigenlijk..quote:Op maandag 3 december 2018 22:21 schreef praadje het volgende:
[..]
Dat is wel zo maar als er iets gebeurd was dan lagen de EO en Tygo voor altijd uit de gratie bij het grote publiek. Ik kan me zelfs voorstellen dat als iemand was aangereden ze zelfs aansprakelijk zouden worden gesteld door de familie en de rechter. Is het niet zo dat je verplicht moet handelen in een gevaarlijke situatie? Sorry, ben al 20 jaar weg uit NL dus hoe dat precies zit weet ik niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |