Ben er bang voor.quote:Op maandag 3 december 2018 21:39 schreef YokiKater het volgende:
Wat is dit dan joh, en dat stapt zo in de auto?
Types waar je ver weg van moet blijven.quote:Op maandag 3 december 2018 21:39 schreef S95Sedan het volgende:
Zijn ook altijd van die aparte types.
Oh ja uiteraard.quote:Op maandag 3 december 2018 21:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Types waar je ver weg van moet blijven.
Ja, maar dan is ze die rapper Sjors wannabe kwijt..quote:Op maandag 3 december 2018 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard.
Sneu dat ze die meid meeslepen in hun rotzooi terwijl zij wel eruit wil.
Tja, aan ene kant misschien wel maar ze weet ook precies hoe de vork in de steel zit en ze doet er zelf aan mee.quote:Op maandag 3 december 2018 21:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh ja uiteraard.
Sneu dat ze die meid meeslepen in hun rotzooi terwijl zij wel eruit wil.
Is ook zo alleen komt zij nooit op deze manier hier uit, het is jammer dat er geen hulp is voor zulke mensen die niet zo sterk in hun schoenen staan.quote:Op maandag 3 december 2018 21:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, aan ene kant misschien wel maar ze weet ook precies hoe de vork in de steel zit en ze doet er zelf aan mee.
Al geloof ik best dat ze sowieso een zwakke, labiele persoonlijkheid heeft.
yup doet het prima.quote:Op maandag 3 december 2018 21:51 schreef praadje het volgende:
Ik moet zeggen dat Tygo het best goed doet. Zoveel presenteer ervaring heeft hij nu ook weer niet volgens mij.
Van zijn negentiende tot zijn twintigste heeft hij een paar gram coke per dag gesnoven.quote:Op maandag 3 december 2018 21:54 schreef praadje het volgende:
Was dat Tygo nu die vertelde dat hij coke gebruikt heeft? Stukje gemist.
Yep. Hij snoof heel veel toen hij zo snel bekend werd door GTST.quote:Op maandag 3 december 2018 21:54 schreef praadje het volgende:
Was dat Tygo nu die vertelde dat hij coke gebruikt heeft? Stukje gemist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |