Belkin is best goed qua kabel, heb jarenlang 3 meter kabel gebruikt, uiteindelijk heeft het plastic losgelaten en heb ik het gerepareerd met krimpkous, mijn ouders hebben hem nu en gebruiken hem nog steeds.quote:Op maandag 26 november 2018 21:30 schreef Leandra het volgende:
Hier worden Belkin snoertjes gebruikt (MediaMarkt), ook voor USB-C, en die doen het nog gewoon goed.
Anker idd... degelijk spul tegen prima prijs. Meerdere kabels in de auto en bij mijn reislader liggen.quote:Op maandag 26 november 2018 21:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zweer bij Anker. Heb hier alles van Anker liggen, ook voor in de auto is alles Anker.
Amazon.de Anker USB-Com deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Worlds Strongest Charging Cable?! (video)
Neem jij dat filmpje niet iets té serieus ?quote:Op dinsdag 27 november 2018 14:32 schreef Hojdhopper het volgende:
Anker idd... degelijk spul tegen prima prijs. Meerdere kabels in de auto en bij mijn reislader liggen.
quote:Op maandag 26 november 2018 21:39 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik zweer bij Anker. Heb hier alles van Anker liggen, ook voor in de auto is alles Anker.
Amazon.de Anker USB-Com deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Worlds Strongest Charging Cable?! (video)
Oeh!quote:Op donderdag 29 november 2018 20:53 schreef Sjeeser het volgende:
Ik heb nu deze in de auto, bevallen tot nog toe uitstekend (2 maand in gebruik)
https://www.ikea.com/nl/n(...)ype+C+voor+USB-snoer
*pakt DancingPhoebe bij haar arm en leid haar weg.quote:
Haha oh joh, nu pas filmpje gekeken.quote:Op woensdag 28 november 2018 22:52 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Neem jij dat filmpje niet iets té serieus ? [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop