abonnement Unibet Coolblue
pi_183476018
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 12:47 schreef Saekerhett het volgende:
Grafspel is het ook, twee keer met penalty's verloren net :r
Eens :').

Later vandaag weer verder.
pi_183478775
Ga van 4-1 naar 5-10.

Leg mij het maar uit. _O-

En die ene win haalde ik tegen een off chem team. :')

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 01-12-2018 17:09:14 ]
pi_183479248
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:08 schreef Luppie0110 het volgende:
Ga van 4-1 naar 5-10.

Leg mij het maar uit. _O-

En die ene win haalde ik tegen een off chem team. :')
Ik ook vandaag maar 1 potje gewonnen :').

Zit te twijfelen om morgen maar verder te gaan. Maar ja.. 15 games ofzo op 1 dag is ook kut.
pi_183479695
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 13:42 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Je kunt er gewoon geen kut van.
:D

Nou ik heb mijn doel (Goud 2) gehaald, heb nog twee wedstrijden over, misschien dat ik die cadeau doe aan mijn tegenstander. Heb het idee dat de beloningen in Goud 2 beter zijn dan in Goud 1. Vooral met die Rare Mega Packs waar veel van die squad fitness kaartjes in zitten. De helft van zo'n 100k pakketje in Goud 1 is toch discard :')
  zaterdag 1 december 2018 @ 17:59:22 #255
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183479725
ik heb 1 mil. Wat voor team zal ik bouwen?
Laffe huichelaar
pi_183479796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 17:59 schreef timmmmm het volgende:
ik heb 1 mil. Wat voor team zal ik bouwen?
La Liga.

Ik heb nu dit team:

https://www.futbin.com/19/squad/2401456

Kun je Griezmann nog bij kopen als je wil.
pi_183480512
Kunnen jullie mij met de volgende vragen helpen?

- Wat is een speler snipen en hoe doe je dit?
- Wat zeggen de gekleurde lijnen in de opstelling?
- Wat kun je met je concept selectie.. wat houd deze in?
- Hoe weet ik wanneer ik een speler het beste kan verkopen?
- Ik zie geregeld verschillende afkortingen voorbij komen..hier en in video's.. wat betekenen die afkortingen allemaal?
- Wat is fifa draft? In fut.
- Wat is een speler in een zwart en blauw kaartje?
- Zijn er ook competities en tournooien om aan mee te doen?

Gr de amateur man van fut haha
pi_183480554
Sta nu 6-3. Bij gold 3 of 2 oid stop ik morgen. Kijken hoe ver ik vandaag kom.
pi_183480614
Aanvulling nog:

Maakt het uit wanneer je een cb op de plek hebt van een lb?

Hoe gaat je teamgeest omhoog?
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:01:04 #260
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_183480662
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:04 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

La Liga.

Ik heb nu dit team:

https://www.futbin.com/19/squad/2401456

Kun je Griezmann nog bij kopen als je wil.
Pique en Malcom zijn wel echt matig en Koke is ook maar afwachten waarin zijn stats veranderen.
pi_183480763
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Pique en Malcom zijn wel echt matig en Koke is ook maar afwachten waarin zijn stats veranderen.
Ja mijn eerste vervanging wordt Malcom, maar zoveel keus heb je niet op RM/RV. Misschien Bale? Maar die is ook weer gelijk >400k.

En Pique er later uit voor Ramos denk ik.
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:16:08 #262
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183480890
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja mijn eerste vervanging wordt Malcom, maar zoveel keus heb je niet op RM/RV. Misschien Bale? Maar die is ook weer gelijk >400k.

En Pique er later uit voor Ramos denk ik.
Je kan ook in de 4-1-2-1-2 narrow beginnen met Modric ofzo? Ipv Malcolm?

Bale is wel echt heel goed, zeker de coins waard als je ze hebt.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:18:42 #263
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_183480929
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ja mijn eerste vervanging wordt Malcom, maar zoveel keus heb je niet op RM/RV. Misschien Bale? Maar die is ook weer gelijk >400k.

En Pique er later uit voor Ramos denk ik.
Daarom is een vol liga team zo matig altijd tenzij je all out gaat.

Wellicht flashback pedro?
pi_183480932
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:16 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Je kan ook in de 4-1-2-1-2 narrow beginnen met Modric ofzo? Ipv Malcolm?

Bale is wel echt heel goed, zeker de coins waard als je ze hebt.
Met Narrow kan ik Koke niet kwijt en die bevalt heel goed. Ik ga eens wat reviews over Bale opzoeken.
pi_183480950
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Daarom is een vol liga team zo matig altijd tenzij je all out gaat.

Wellicht flashback pedro?
Flashback Pedro is toch van Chelsea? En in mijn Premier League team heb ik daar al POTM Lucas:

https://www.futbin.com/19/squad/91435
  zaterdag 1 december 2018 @ 19:23:57 #266
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183481029
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:19 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Met Narrow kan ik Koke niet kwijt en die bevalt heel goed. Ik ga eens wat reviews over Bale opzoeken.
Koke komt dan op 7 chem met loyalty en manager, lijkt me geen onoverkomelijk probleem? Of Modric op 7 chem, kan natuurlijk ook.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183483447
Fifa is de enige game waar ik me echt in frustreer maar toch kom ik bijna iedere dag weer terug
pi_183485796
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:20 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Flashback Pedro is toch van Chelsea? En in mijn Premier League team heb ik daar al POTM Lucas:

https://www.futbin.com/19/squad/91435
Langzaam
Ook geen 38
pi_183486424
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 18:53 schreef Martijn_R het volgende:
Kunnen jullie mij met de volgende vragen helpen?

- Wat is een speler snipen en hoe doe je dit?
- Wat zeggen de gekleurde lijnen in de opstelling?
- Wat kun je met je concept selectie.. wat houd deze in?
- Hoe weet ik wanneer ik een speler het beste kan verkopen?
- Ik zie geregeld verschillende afkortingen voorbij komen..hier en in video's.. wat betekenen die afkortingen allemaal?
- Wat is fifa draft? In fut.
- Wat is een speler in een zwart en blauw kaartje?
- Zijn er ook competities en tournooien om aan mee te doen?

Gr de amateur man van fut haha
Snipen: Een speler kopen die net op de transferlijst is geplaatst onder z'n daadwerkelijke waarde.

Lijnen in selectie;
Rood -> geen link
Oranje -> zwakke link (zelfde competitie of land)
Groen -> sterke link (zelfde club of zelfde competitie èn zelfde land)

Conceptselectie; naam zegt t al. Is een concept, dus een team wat je bijvoorbeeld wilt gaan maken

Wanneer verkopen; dat wisselt. Google het even want als ik dat ga uitleggen typ ik over een uur nog

Afkortingen; IF = In form, SIF = Second In Form, WL = Weekend League, SBC = Squad Building Challenge, TOTY = Team of the Year en zo zijn er ook nog 300 meer

Draft; 15K betalen en een team bouwen uit player picks waarmee je vervolgens maximaal 5(?) potjes speelt. Vooral niet doen, kost je meer dan dat t oplevert

Zwarte kaart; In Form kaarten
Blauwe kaart; Champions League kaarten


Toernooien/competities; weekend League. ;)
pi_183486545
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 december 2018 19:23 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Koke komt dan op 7 chem met loyalty en manager, lijkt me geen onoverkomelijk probleem? Of Modric op 7 chem, kan natuurlijk ook.
Ik ga altijd voor 10 chemistry :P
  zondag 2 december 2018 @ 01:31:49 #271
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183487379
Ongelofelijk zeg. Ging 7-1 in de WL en speelde nog 1 potje vanavond om het af te sluiten en speelde tegen een redelijk maar geen fantastisch La Liga team. Gozer speelt op constant pressure (geen idee waarom, na de patch) en het is 1-1 na de eerste helft. De tweede helft sloeg echt compleet nergens op, zijn spelers waren uiteraard doodop na de 60 minuten, 1-1,5 cm stamina bar, maar konden prima bij blijven met mijn spelers. Ik schiet 2 keer op de paal, 2 keer 1 op 1 met de keeper registreert mijn schietknop niet, en zijn keeper trekt 3 wereldreddingen uit z'n reet. 3-2 verloren na extra tijd, terwijl de helft van zijn team helemaal geen stamina over had.

Ongelofelijk dit spel, dit voelde echt als een potje dat je gewoon niet mocht winnen. Ik geloof niet zo in de hele scripting en handicap en dat soort ongein, maar dit potje sloeg echt alles. Meest bizarre pot die ik de afgelopen 3 jaar heb gespeeld. Echt ongelofelijk :')

Edit: Was overigens wel echt een goede speler, wist precies alle game mechanics en wat OP is etc. Met normale druk had ik ook van hem verloren denk ik, maar ik snap dit spel echt af en toe niet. Hoe kun je nou met 0 stamina nog steeds druk blijven zetten op een vers ingebrachte POTM lucas, SIF Reus en IF Balde Diao als CAMs, met IF Mertens in de spits. Zijn centrale verdedigers waren Godin (68 pace) en Umtiti (72 pace), beide zonder stamina :P Ben nog steeds in shock dat ik deze pot heb verloren _O-

[ Bericht 4% gewijzigd door GotenSSJ op 02-12-2018 01:42:01 ]
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183489464
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 01:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Ongelofelijk zeg. Ging 7-1 in de WL en speelde nog 1 potje vanavond om het af te sluiten en speelde tegen een redelijk maar geen fantastisch La Liga team. Gozer speelt op constant pressure (geen idee waarom, na de patch) en het is 1-1 na de eerste helft. De tweede helft sloeg echt compleet nergens op, zijn spelers waren uiteraard doodop na de 60 minuten, 1-1,5 cm stamina bar, maar konden prima bij blijven met mijn spelers. Ik schiet 2 keer op de paal, 2 keer 1 op 1 met de keeper registreert mijn schietknop niet, en zijn keeper trekt 3 wereldreddingen uit z'n reet. 3-2 verloren na extra tijd, terwijl de helft van zijn team helemaal geen stamina over had.

Ongelofelijk dit spel, dit voelde echt als een potje dat je gewoon niet mocht winnen. Ik geloof niet zo in de hele scripting en handicap en dat soort ongein, maar dit potje sloeg echt alles. Meest bizarre pot die ik de afgelopen 3 jaar heb gespeeld. Echt ongelofelijk :')

Edit: Was overigens wel echt een goede speler, wist precies alle game mechanics en wat OP is etc. Met normale druk had ik ook van hem verloren denk ik, maar ik snap dit spel echt af en toe niet. Hoe kun je nou met 0 stamina nog steeds druk blijven zetten op een vers ingebrachte POTM lucas, SIF Reus en IF Balde Diao als CAMs, met IF Mertens in de spits. Zijn centrale verdedigers waren Godin (68 pace) en Umtiti (72 pace), beide zonder stamina :P Ben nog steeds in shock dat ik deze pot heb verloren _O-
Ik heb dat soort potjes ook hoor. Een van die wedstrijden die ik gisteren verloren had was heel cru. In de 90+1 stond ik 2-4 achter met drie minuten extra tijd, wedstrijd gespeeld zou je denken. Maak ik toch nog de aansluitingstreffer ("Maar komt die niet een beetje laat, Youri?") en het enige dat hij hoefde te doen was de wedstrijd uitspelen door de bal achterin rond te laten gaan. Wat doet die sukkel? Gaat hij direct naar voren stormen. Pak ik gelijk de bal af, gooi ik hem op Gabriel Jesus achter de verdediging en ik maak nog de 4-4 ook. Ik werd helemaal gek :D _O-

Verlenging: hij maakt de 5-4 ergens in de eerste helft, maak ik in de tweede helft opnieuw gelijk, 5-5. Penalty's: hij schiet alles raak en ik mis er twee. Anticlimax voor mij ;(
pi_183489593
Is de online seizoenen in FUT helemaal weg? Ik zie nu dat de 'rivals' modus er is. Leuk dat ik met mijn startteam van 4 Japanners, 1 Canadees, 2 Zuid-Koreanen, 3 Italianen en 1 Spanjaard 5 kwalificatiepotjes tegen Cruijf, Mardadonna etc. mag spelen om zogenaamd te 'kijken in welke divisie je instroomt'. Nice EA, nice!
  zondag 2 december 2018 @ 11:07:57 #274
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_183490185
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 10:20 schreef nickhguitar het volgende:
Is de online seizoenen in FUT helemaal weg? Ik zie nu dat de 'rivals' modus er is. Leuk dat ik met mijn startteam van 4 Japanners, 1 Canadees, 2 Zuid-Koreanen, 3 Italianen en 1 Spanjaard 5 kwalificatiepotjes tegen Cruijf, Mardadonna etc. mag spelen om zogenaamd te 'kijken in welke divisie je instroomt'. Nice EA, nice!
Yep, helemaal weg. Nu zit bijna iedereen in Divisie 4/5/6 omdat je daar de beste rewards krijgt qua speeltijd. Dus eigenlijk is het hele divisie systeem wel zo goed als weg :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_183490387
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2018 11:07 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Yep, helemaal weg. Nu zit bijna iedereen in Divisie 4/5/6 omdat je daar de beste rewards krijgt qua speeltijd. Dus eigenlijk is het hele divisie systeem wel zo goed als weg :P
Pff waarom hebben ze dat in godsnaam gedaan? Ik ben echt een mega gemiddelde FIFA speler. Ik speel zo'n 5 potjes per week en zat eerder altijd in divisie 5/6 ongeveer. Niet heel slecht, niet heel goed.

Nu zit ik bij Rivals dus bij gasten in die EN een stukje beter zijn dan ik EN stuk voor stuk Reus, Aubameyang, Lewandowski etc hebben. Ook al een stuk of wat icons tegen gekomen. Rest mij dus niks dan elke wedstrijd 90 minuten lang verdedigen en hopen dat ik een 0-0 of miezerige 1-1 over de streep trek. Track record so far: 11 gespeeld, 8 verloren, 2 gelijk 1 gewonnen :'). Leuk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')