abonnement Unibet Coolblue
pi_183378566
Ik ben op zoek naar een vakantie voor mijzelf op de korte termijn. Nu zie ik regelmatig leuke aanbiedingen voor pakketreizen via de bekende sites voorbij komen. Deze zijn altijd voor twee personen.

Die aanbiedingen zijn vaak voor twee personen goedkoper als een vakantie voor jezelf alleen boeken. Met dank aan de eenkamertoeslag e.d. Uiteraard kan ik zelf een losse vlucht en onderkomen boeken, maar dan nog blijkt zo'n aanbieding voor twee personen ook voor een eenling best voordelig te zijn.

De vraag is dus.

Gaat het mis als ik voor twee personen boek (en betaal) en alleen ga? Qua vlucht heb je dan uiteraard voor een ticket een no-show. Dat zal het probleem niet zijn, maar kan de accommodatie of de touroperator nog moeilijk gaan doen?
Zu hause ist alles besser
pi_183378587
Je weet dat die prijzen dan per persoon kunnen zijn ;) ?
pi_183378637
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:37 schreef kaputwiehund het volgende:
De vraag is dus.

Gaat het mis als ik voor twee personen boek (en betaal) en alleen ga?
Nee, je moet hooguit af en toe wat uitleggen "Pietje wilde toch niet mee".
Maar verder staat het je vrij welke pakketreis dan ook te boeken, ook al betaal je dan meer.
Oh, en wellicht moet je bij de boeking het paspoortnummer van Pietje invullen. Misschien een probleempje.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 26 november 2018 @ 12:52:20 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_183378783
Ligt aan de voorwaarden van je reis. Bij sommigen móét je samenreizen.
So we just called him Fred
  maandag 26 november 2018 @ 12:53:22 #5
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_183378804
Een persoonskamers zijn idd duurder, maar je kan ook een tweepersoonskamer in je eentje boeken natuurlijk.
So we just called him Fred
  maandag 26 november 2018 @ 12:54:08 #6
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_183378816
Die prijzen zijn per persoon, dus dan moet je voor 2 personen betalen en ben je alsnog meer kwijt dan de eenpersoonstoeslag.
pi_183378904
Ik snap dat ik voor twee moet betalen, en ik snap dat dat in de basis duurder is dan de eenkamertoeslag, maar toch kan het soms voordeliger zijn om voor twee personen te betalen.

Ik heb nu een reisje op het oog waar ik voor twee personen in totaal 250 betaal. Ga ik voor dezelfde periode boeken in een soortgelijk hotel voor een persoon, dan kom ik een stuk hoger uit.
Zu hause ist alles besser
pi_183378928
125 pp? Is dat 3 dagen Aken ofzo?
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_183379068
Dit vraag ik me ook al een tijd af.
Somebody that I used to know
pi_183428461
Sowieso geen probleem, maar de prijzen zijn vaak niet voordeliger hoor als je een 2-persoons vakantie boekt.

Als het voordeliger is.. zeker doen ;) Zou wel kunnen dat je officiële gegevens van iemand nodig hebt voor een boeking. Kan nog leuke situaties opleveren (haha).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')