abonnement Unibet Coolblue
pi_183377669
Ik heb op Black Friday een bestelling bij een webshop gedaan en betaald met Paypal. Het geld is bij mijn Paypal afgeschreven, maar ik heb geen bestelbevestiging gehad. Nu krijg ik als reden van de mislukte bestelling een iDeal storing. Klopt het dat een Paypal betaling mislukt als iDeal storing heeft?
pi_183378002
Nee, Paypal en iDeal zijn twee onafhankelijke betaalopties. Zelf als je een bankrekening gekoppeld heb aan je Paypal wordt dit rechtstreeks bij de bank afgehandeld. Ik denk eerder dat de webshop een storing had. Anyway, als het geld is afgeschreven bij Paypal kan je het weer terugvorderen.
Powered by JanetjeŽ
pi_183378106
quote:
2s.gif Op maandag 26 november 2018 11:56 schreef Dubbeldrank het volgende:
Nee, Paypal en iDeal zijn twee onafhankelijke betaalopties. Zelf als je een bankrekening gekoppeld heb aan je Paypal wordt dit rechtstreeks bij de bank afgehandeld. Ik denk eerder dat de webshop een storing had. Anyway, als het geld is afgeschreven bij Paypal kan je het weer terugvorderen.
Oke, lekker is dat. Zeg gewoon eerlijk dat het aan de eigen systemen ligt dan. Ik krijg mijn geld wel terug maar mis natuurlijk alle kortingen. Producten zijn nu niet meer in de aanbieding.
pi_183378247
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 12:01 schreef k0fferbak het volgende:

[..]

Oke, lekker is dat. Zeg gewoon eerlijk dat het aan de eigen systemen ligt dan. Ik krijg mijn geld wel terug maar mis natuurlijk alle kortingen. Producten zijn nu niet meer in de aanbieding.
Qua korting heb je pech inderdaad, zonder bestelbevestiging heb je spreekwoordelijk gezien geen poot om op te staan. Wel jammer, als de webshop een beetje klantvriendelijk is leveren ze het alsnog.
Powered by JanetjeŽ
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')