abonnement Unibet Coolblue
pi_183382731
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wel gewoon een kerstpakket. Ik heb geen feestelijke kleding, maar dat is vast vooral een gesprek van mijn kledingkast. Ik heb normaal nooit gelegenheden waarnaar ik zoiets aan zou doen.

Ik zou iets best wel tof vinden hoor. En dit is al een heel stuk beter dan voorgaande jaren. Maar mis gewoon wat connectie met kantoor, dus dan spreken dit soort dingen ook niet aan. Zou dit soort dingetjes al een heel stuk toffer vinden als ik zelf op kantoor zou werken.
Ja, als je de binding met kantoor niet echt hebt is het minder vanzelfsprekend om te gaan.
Ken het hier ook van de thuiswerkers. Met geen stok naar kantoor te schoppen, wat je ook organiseert. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Official ESF Kreviewer maandag 26 november 2018 @ 16:08:32 #177
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183382780
quote:
9s.gif Op maandag 26 november 2018 15:39 schreef Cat-astrophe het volgende:

Kortom: first world problems heb je.
Ik wil wel ruilen.
  Official ESF Kreviewer maandag 26 november 2018 @ 16:09:01 #178
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183382788
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 15:44 schreef AnneX het volgende:
Krea...je bent toch op Malta dan?
Ik wou dat het zo was. Ik ben 23 dec tot 3 jan op Malta.
pi_183382791
Ff inbreken want vandaag al 3x gelachen om collega.

'Ik rij altijd over rotondes waar je rechtsomheen moet'
'Het 8 uur journaal. Wat is dat?'
'De benzine is helemaal niet goedkoper. Als m'n tank bijna leeg is betaal ik meer dan als m'n tank niet helemaal leeg is'
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  Official ESF Kreviewer maandag 26 november 2018 @ 16:13:03 #180
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183382856
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik laat me niet mijn huis uit jagen. Ik heb gezegd dat de schuurdeur open is.
Prima antwoord toch.
  maandag 26 november 2018 @ 16:15:15 #181
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183382902
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Ff inbreken want vandaag al 3x gelachen om collega.

'Ik rij altijd over rotondes waar je rechtsomheen moet'
'Het 8 uur journaal. Wat is dat?'
'De benzine is helemaal niet goedkoper. Als m'n tank bijna leeg is betaal ik meer dan als m'n tank niet helemaal leeg is'
Wow, als dom goed neukt, moet die geweldig zijn
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183383449
Boh. Ik ga slecht op diclofenac.

Weten we dat ook weer :7
pi_183383547
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Boh. Ik ga slecht op diclofenac.

Weten we dat ook weer :7
is okay, het is een paardenmiddel
je moet blij zijn dat je lichaam dat niet trekt
belachelijk dat je dat kan kopen, je zit in de categorie bestraling
pi_183383604
Jeetje Lucky, wat een horkerigheid. En dat van je ouders! Dat is toch niet voor te stellen.

Moest wel even een beetje lachen om de slaaparrangementen bij Krea. Als "mijn" mensen vervelend doen haal ik jouw verhaal wel eens aan, iedereen is meteen heel lief _O-

Kerst"feestjes". Als ik goed geteld heb heb ik er nu 3 van mijn werk. 1 voor alle collega's, een voor de collega's van onze etage en 1 van de HR afdeling. Dan zouden er nog 3 bij kunnen komen (T&D, Comms en Finance). Ben benieuwd.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183383617
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Boh. Ik ga slecht op diclofenac.

Weten we dat ook weer :7
Waarom Diclo? En heb je wel een maagbeschermer?
We have far more in common than that which devides us..
pi_183383714
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 16:51 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Waarom Diclo? En heb je wel een maagbeschermer?
Knie speelt weer op. Diclo matcht niet met astma.. maar in overleg met een arts wel geprobeerd. Aan boord hebben we niks met vertraagde afgifte en had die diclo met vertraagde afgifte nog van de vorige keer met m’n knie.

Maag is niet zo t probleem. Gewoon algeheel beroerd gevoel en benauwd (astma yay).

Afgelopen 2 weken beetje teveel gevraagd van m’n knie. Van de beschikbare 77 tot 84 werkuren respectievelijk 121 en 129 gemaakt.

Dus nu maar aan de reguliere ibu en in Noorwegen maar even ibu met vertraagde afgifte vragen bij een arts.
pi_183383791
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 16:56 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Knie speelt weer op. Diclo matcht niet met astma.. maar in overleg met een arts wel geprobeerd. Aan boord hebben we niks met vertraagde afgifte en had die diclo met vertraagde afgifte nog van de vorige keer met m’n knie.

Maag is niet zo t probleem. Gewoon algeheel beroerd gevoel en benauwd (astma yay).

Afgelopen 2 weken beetje teveel gevraagd van m’n knie. Van de beschikbare 77 tot 84 werkuren respectievelijk 121 en 129 gemaakt.

Dus nu maar aan de reguliere ibu en in Noorwegen maar even ibu met vertraagde afgifte vragen bij een arts.
Klote voor je. Wanneer ben je in Noorwegen?

Knie gaat hier (pfff) een flink stuk beter met speciaal ontwikkelde therapie. Pittig maar het heeft resultaat. Is zoiets ook voor jou ook mogelijk als je straks weer langer thuis bent?
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 26 november 2018 @ 17:02:34 #188
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_183383833
Astma en ibuprofen is dat wel een goede combinatie?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_183383840
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Klote voor je. Wanneer ben je in Noorwegen?

Knie gaat hier (pfff) een flink stuk beter met speciaal ontwikkelde therapie. Pittig maar het heeft resultaat. Is zoiets ook voor jou ook mogelijk als je straks weer langer thuis bent?
Over 2 weken. Eerst ff lading in het Moederland halen..

Tja therapie weet ik niet. Kan, moet eigenlijk eens doorzetten bij m’n huisarts. Maar goed, afgelopen verloven iets meer met andere dingen bezig geweest.

Wat voor soort therapie is dat dan?
pi_183383855
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 17:02 schreef Pietverdriet het volgende:
Astma en ibuprofen is dat wel een goede combinatie?
Uit ervaring weet ik dat ik ibu kan hebben. En van diclo is t bekend dat t astma aanvallen op kan wekken. Ibu voor zover ik weet niet.
pi_183384082
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 17:02 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Over 2 weken. Eerst ff lading in het Moederland halen..

Tja therapie weet ik niet. Kan, moet eigenlijk eens doorzetten bij m’n huisarts. Maar goed, afgelopen verloven iets meer met andere dingen bezig geweest.

Wat voor soort therapie is dat dan?
Dit is opgezet door de afdeling Orthopedie van Rijnstate is samenwerking met Sport Medisch Centrum Papendal. Het zijn oefeningen, gericht op spierversterking zodat die spieren de beschadigde knie ontzien/overnemen. Ik train op diverse apparaten, maar ook op wiebelborden. Vandaag een bal overgooien terwijl je op 1 been staat. Heel diverse oefeningen om het leuk te houden. Dit is 1 op 1 met een fysiotherapeut. De andere manier hier is 2x per week groepstraining. Dan hoef je verder niet meer te oefenen. Bij het 1 op 1 moet je thuis ook nog een paar oefeningen doen. Liefst iedere dag (ik doe er 2 's morgens en 2 's avonds). En als extra ben ik weer naar het medical fitness gegaan waar ik (onder toezicht dus niet 1 op 1) een aantal oefeningen doe. Dat laatste blijf ik gewoon doen, het Papendal programma duurt 8-10 weken.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183384152
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 16:09 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik wou dat het zo was. Ik ben 23 dec tot 3 jan op Malta.
Misschien raak je ingesneeuwd. B-)

Stevig programma hoor Kaat.
Gelukkig heb je er ook al snel baat bij, kreeg ik mee. 👍

Tegenwoordig train ik evenwicht door staand op éen been te tandenpoetsen... _O-
pi_183384153
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:17 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Dit is opgezet door de afdeling Orthopedie van Rijnstate is samenwerking met Sport Medisch Centrum Papendal. Het zijn oefeningen, gericht op spierversterking zodat die spieren de beschadigde knie ontzien/overnemen. Ik train op diverse apparaten, maar ook op wiebelborden. Vandaag een bal overgooien terwijl je op 1 been staat. Heel diverse oefeningen om het leuk te houden. Dit is 1 op 1 met een fysiotherapeut. De andere manier hier is 2x per week groepstraining. Dan hoef je verder niet meer te oefenen. Bij het 1 op 1 moet je thuis ook nog een paar oefeningen doen. Liefst iedere dag (ik doe er 2 's morgens en 2 's avonds). En als extra ben ik weer naar het medical fitness gegaan waar ik (onder toezicht dus niet 1 op 1) een aantal oefeningen doe. Dat laatste blijf ik gewoon doen, het Papendal programma duurt 8-10 weken.
Ah. Zal eens informeren als ik thuis ben.. weinig zin om het halve land door te moeten crossen :+

En wil eigenlijk zoveel mogelijk in Zweden zijn.
pi_183384261
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 17:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Misschien raak je ingesneeuwd. B-)

Stevig programma hoor Kaat.
Gelukkig heb je er ook al snel baat bij, kreeg ik mee. 👍

Tegenwoordig train ik evenwicht door staand op éen been te tandenpoetsen... _O-
Die doe ik ook :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_183384306
Zo....waardeloos geshopt....buit een paar leuke IPA's en een mooi uitziende grote rauwe kip bij de M&S vandaan.... Ik weet hoe de wasmachine hier werkt en ben toch altijd om mega vroeg op dus was m'n broek morgen avond wel ff ofzo (first world problems also)

Verder gelukkig 0 kerstplannen en gaat t meisje een dag later voor een weekje naar Italië....enige waar ik van baal is dat ik dan dus in m'n eentje zit met een hond die vuurwerk slecht trekt (hij is behoorlijk doof dus hoop dat het allemaal mee valt)
En gelukkig geen verplichte werk dingen rond die tijd...zou er echt geen zin in hebben
pi_183384313
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 17:21 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ah. Zal eens informeren als ik thuis ben.. weinig zin om het halve land door te moeten crossen :+

En wil eigenlijk zoveel mogelijk in Zweden zijn.
Kan ik me voorstellen (Zweden). Maar misschien is het ook in een programma bij jou in de buurt. Zeker 1 op 1 kan het in principe bij ieder fysiocentrum en dan maak je zelf je afspraken wanneer het jou uitkomt. Het programma van Ziekenhuis Rijnstate heet "KNAR" (vond ik wat minder), maar het staat voor KNie ARthrose poli.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183384362
quote:
14s.gif Op maandag 26 november 2018 16:08 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik wil wel ruilen.
Ook werk ruilen O+

Dat gaat me klappen geven *O* Bij beide werkgevers _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183384412
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 17:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kan ik me voorstellen (Zweden). Maar misschien is het ook in een programma bij jou in de buurt. Zeker 1 op 1 kan het in principe bij ieder fysiocentrum en dan maak je zelf je afspraken wanneer het jou uitkomt. Het programma van Ziekenhuis Rijnstate heet "KNAR" (vond ik wat minder), maar het staat voor KNie ARthrose poli.
Die naam :D

Maar het gaat om de inhoud ^O^

Beterschap aan de zere knietjes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183384559
quote:
1s.gif Op maandag 26 november 2018 17:33 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Die naam :D

Maar het gaat om de inhoud ^O^

Beterschap aan de zere knietjes.
Als ik zie wat me nu al lukt in volgens mij 6 weken tijd. ALs ik naar mijn werk fiets veel later de extra ondersteuning of versnelling gebruiken. Slapen zonder pijn (en dus ook geen pijnstilling), Stukken lopen worden ook steeds langer. Maar bv ook zonder om te vallen sokken aantrekken.
Leven is een heel stuk leuker geworden,
Momenteel gaat het lijftechnisch wat minder (alles moet weer wennen aan meer kou), maar dat heb ik al 20 jaar rondom deze tijd. Dus maar schoonmaakdoekjes gebruiken ipv vaatdoekjes uitwringen en gisteren heb ik één van de gasten gevraagd om de pot augurken even open te maken. Nu kan ik gewoon weer augurkjes pakken _O-
We have far more in common than that which devides us..
pi_183384633
Ik ben binnenkort jarig en de Hema is blij voor me en dus mag ik 1 (één) gratis tompouce ophalen *O* Ik moet er overigens dan wel minstens 2 kopen :') Bedankt Hema :')

Ik vind Goede Doelen een heel moeilijk iets. Er worden kapitalen uitgegeven aan dingen die niets met het Goede Doel zelf te maken hebben, zoals heel veel reclame, organiseren van dure sponsorlopen, dure directeuren, hoge kosten voor luxe panden etc. Maar dan blijkt dat 'investeren' effect te hebben, want die dingen leveren juist geld op. En toch geeft het een bittere smaak dat van elke euro die jij geeft nog niet de helft terecht komt waar jij dacht dat het terecht kwam. Dat je dat pand aan een gracht in Amsterdam betaalt en dat de directeur een idioot hoog inkomen opstrijkt van jouw euros. Matig.

Ooit gelezen dat 1 Cliniclown een ton per jaar kost. Ten eerste vraag ik me af hoeveel zo'n Clown zelf verdient (vast geen substantieel deel van dat bedrag) en of je niet leukere dingen van al die tonnen per jaar voor kinderen in een ziekenhuis kan doen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')