Die meisjes. (lol)quote:Op zondag 25 november 2018 19:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hoofdvraag: Wat doen zij wel wat jij niet doet ?
Nou ja, misschien dat zij na een verbroken relatie niet lopen te janken over dat hun ex nu op een andere lul zit, maar gewoon zorgen dat ze zelf op een andere lekker wijf liggen.quote:Op zondag 25 november 2018 19:06 schreef demen het volgende:
mensen...
ik vraag mij dit oprecht af. Ik zie ieder jaar steeds vaker dat bloedmooie nederlandse blondjes en brunettes met een mocro gaan, in mindere maten ook met Surinaamse en Antilliaanse dames die er ook goed uit zien. Ook moet ik met moeite bekennen dat mijn vriendin recentelijk ervandoor is gegaan met een marokkaan, vandaar ook deze topic om me frustratie eruit te halen.
Mijn vraag is; wat zien dames in hun?
zeker waar. Alleen lijkt het in mijn ogen dat de laatste tijd Marokkanen populairder zijn geworden bij dames dan 5 jaar terug bijvoorbeeld. Heeft dit dan iets te maken met de toename van mocro rap in hiphop? Ik vind ze niet opeens knapper geworden namelijkquote:Op zondag 25 november 2018 19:19 schreef zarGon het volgende:
Gegeneraliseerd standaardverhaaltje? Die jongemannen zijn ruig, stoer en avontuurlijk; dat spreekt jonge vrouwen wel aan. Totdat ze wat ouder worden en stabiliteit nodig hebben; dan doen de zorgzame, trouwe en financieel sterke mannen het weer goed.
Zoiets, met hier en daar vast net even anders.
Dit klinkt alsof je die afwijzingen nog steeds niet te boven bent.quote:Op zondag 25 november 2018 23:14 schreef Jaume_I het volgende:
Ach op de middelbare school hadden wij ook van die types.
Die vonden alle jongens leuk, behalve de jongens waar het vol mee liep op die school ; keurig opgevoede blanke jongens.
Dan kwam je uit school, stond er een afgeragde opel kadet met een geluidssysteem van hier tot tokio met drie negers er in te wachten op twee hollandse blonde meisjes.
En dan werden ze een uur later weer bij school afgezet en dan keken ze zo enorm arrogant.
Wel grappig dat de rollen nu omgedraaid zijn. Die meiden zijn al zwanger, verlaten en zoeken nu een stabiele/betrouwbare vent, maar die keurige mannen zitten natuurlijk niet op die tweedehands sloeries te wachten.
Nee want dat was altijd wel een bepaald slag meisje. Het type waar ik bij mijn ouders niet kon aankomen zeg maar (melissa en Raquel, etc.). Zat laatst nog eens op tinder, en had een match met raquel.quote:Op zondag 25 november 2018 23:16 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dit klinkt alsof je die afwijzingen nog steeds niet te boven bent.
En wat voor slechte invloed die gasten hadden op haar leven, hoe de vader vlak na de zwangerschap is weggegaan/opgepakt/etc.quote:Op zondag 25 november 2018 19:13 schreef Geerd het volgende:
Ach die komen over 10 jaar weer ergens in een praat programma vertellen hoe mishandeld ze waren etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |