quote:lol tja ... ik baal gewoon dat het niet wordt doorgevoerd omdat er nog steeds zoveel foute beslissingen zijn
Op woensdag 1 januari 2003 17:26 schreef Fulton het volgende:
Wat een goed idee. Ik zou het direct de Fifa vertellen als ik jou was!
quote:die foute beslissingen zijn er altijd geweest, het is de techniek van tegenwoordig (100 camera's, computermodellen) die het feest verpesten.
Op woensdag 1 januari 2003 17:27 schreef Bulls-Ass het volgende:[..]
lol tja ... ik baal gewoon dat het niet wordt doorgevoerd omdat er nog steeds zoveel foute beslissingen zijn
want zeg nou zelf, een american football wedstrijd duurt soms bijna 3x zolang dan de eigenlijke speeltijd, en dat zou voor gewoon voetbal een doodslag zijn. als je eenmaal aan zoiets begint, zal je ook voor iedere twijfel de tijd moeten stoppen, waardoor spelers ook weer meer vatbaar zijn voor blessures door al die stops die dan gemaakt worden.
nee het zou het voetbal beroven van z'n charme. je zou wel bijvoorbeeld voor iedere helft van het veld een scheids kunnen nemen, zodat de scheids minder moeite heeft het spel bij te benen, want dat is volgens mij nog het grootste probleem. bedoel heb je ooit zelf tijdens het rennen c.q. sprinten al eens geprobeerd ergens op te focussen, erg lastig als je het mij vraagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |