abonnement Unibet Coolblue
pi_183762144
Veldhorst__W twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:27:50 Voor Forum voor Democratie en PVV is (seksueel) geweld tegen vrouwen alleen interessant als het van muzelmannen, asielzoekers en andere buitenlanders komt. https://t.co/WioWvTAWrg reageer retweet
Waarom stemden PVV en FvD tegen deze motie ?
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 13:00:47 #252
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183762332
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
Veldhorst__W twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:27:50 Voor Forum voor Democratie en PVV is (seksueel) geweld tegen vrouwen alleen interessant als het van muzelmannen, asielzoekers en andere buitenlanders komt. https://t.co/WioWvTAWrg[ afbeelding ] reageer retweet
Waarom stemden PVV en FvD tegen deze motie ?
Vraag het ze.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183762438
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
Veldhorst__W twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:27:50 Voor Forum voor Democratie en PVV is (seksueel) geweld tegen vrouwen alleen interessant als het van muzelmannen, asielzoekers en andere buitenlanders komt. https://t.co/WioWvTAWrg[ afbeelding ] reageer retweet
Waarom stemden PVV en FvD tegen deze motie ?
Buiten dat die motie vaag is en slecht (?) of iig lelijk Nederlands is zitten PVV en FvD ook niet te wachten op een wereldwijde organisatie met wereldwijde macht en wereldwijde wetten.
  zondag 16 december 2018 @ 13:11:53 #254
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_183762506
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 13:07 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Buiten dat die motie vaag is en slecht (?) of iig lelijk Nederlands is zitten PVV en FvD ook niet te wachten op een wereldwijde organisatie met wereldwijde macht en wereldwijde wetten.
Dus of het nu nuttige wetten tegen vrouwenmishandeling is of niet, als het tot stand komt uit internationale samenwerking moet je er automatisch tegen zijn?

Dat is even kortzichtig als maar klakkeloos wel doen wat Brussel wil
Laffe huichelaar
pi_183762649
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 13:07 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Buiten dat die motie vaag is en slecht (?) of iig lelijk Nederlands is zitten PVV en FvD ook niet te wachten op een wereldwijde organisatie met wereldwijde macht en wereldwijde wetten.
Behalve als ze zelf deel gaan uitmaken van een bredere beweging.

Dan wel.
pi_183762715
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 13:11 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dus of het nu nuttige wetten tegen vrouwenmishandeling is of niet, als het tot stand komt uit internationale samenwerking moet je er automatisch tegen zijn?

Dat is even kortzichtig als maar klakkeloos wel doen wat Brussel wil
Ik ben sowieso tegen internationale organisaties met wetgevende macht.
Maar als ik wist waar die motie over ging zou ik daar ook nog wel op in kunnen gaan. Wat bedoelt ze met vrouwenmishandeling? Door wie? Staten waar vrouwenmishandeling legaal is?
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 december 2018 @ 13:47:12 #257
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_183763263
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 13:24 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik ben sowieso tegen internationale organisaties met wetgevende macht.
Maar als ik wist waar die motie over ging zou ik daar ook nog wel op in kunnen gaan. Wat bedoelt ze met vrouwenmishandeling? Door wie? Staten waar vrouwenmishandeling legaal is?
quote:
De Kamer,

gehoord de beraadslaging,

constaterende dat geweld tegen vrouwen in conflictsituaties systematisch en structureel is en vrouwen voor het leven beschadigt;

van mening dat er meer moet gebeuren om geweld tegen te gaan en daders te bestraffen;

overwegende dat de Europese Unie heeft aangegeven dat zij op systematische en innovatieve wijze seksueel geweld tegen vrouwen wil sanctioneren;

verzoekt de regering om, in het kader van de totstandkoming van een EU-mensenrechtensanctieregime de mogelijkheden te onderzoeken om tot een wereldwijd thematisch sanctieregime voor seksueel geweld tegen vrouwen te komen en de Kamer daarover te informeren,

en gaat over tot de orde van de dag.

Ploumen

100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_183763436
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 13:47 schreef Nattekat het volgende:

[..]

[..]

"om tot een wereldwijd thematisch sanctieregime voor seksueel geweld tegen vrouwen te komen"

Hee, die zich ik wel mooi ff he. Voor, niet tegen. :D

Maar het blijft vaag. Wie krijgt waarvoor sancties? Als ze de Nederlandse definitie van vrouwenmishandeling zouden gebruiken zou driekwart van de wereld gestraft moeten worden vermoed ik.
pi_183763726
In China zitten meer dan een miljoen mensen achter het prikkeldraad. Ik vermoed dat daar ook vrouwen tussen zitten. Of denk aan het werk van Nobelprijswinnar Denis Mukwege in Congo. Het is daar een hel voor vrouwen. Hoe gaat deze motie specifiek deze probleem oplossen? Of was deze motie aangenomen om een warm gevoel van binnen te krijgen? Vlak voor de Kerst?

Kortom, valt dit in de categorie "Free Tibet" bumpersticker, of gaan we ook daadwerkelijk wat doen? En wat zijn daar de consequenties van?
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_183764217
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 13:53 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

"om tot een wereldwijd thematisch sanctieregime voor seksueel geweld tegen vrouwen te komen"

Hee, die zich ik wel mooi ff he. Voor, niet tegen. :D
In het Nederlands spreken we inderdaad over sancties die worden opgelegd voor bepaalde overtredingen of misdrijven.
pi_183764584
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 14:04 schreef Lyrebird het volgende:
In China zitten meer dan een miljoen mensen achter het prikkeldraad. Ik vermoed dat daar ook vrouwen tussen zitten. Of denk aan het werk van Nobelprijswinnar Denis Mukwege in Congo. Het is daar een hel voor vrouwen. Hoe gaat deze motie specifiek deze probleem oplossen? Of was deze motie aangenomen om een warm gevoel van binnen te krijgen? Vlak voor de Kerst?

Kortom, valt dit in de categorie "Free Tibet" bumpersticker, of gaan we ook daadwerkelijk wat doen? En wat zijn daar de consequenties van?
Wat ze gaan doen is dit:

quote:
in het kader van de totstandkoming van een EU-mensenrechtensanctieregime de mogelijkheden te onderzoeken om tot een wereldwijd thematisch sanctieregime voor seksueel geweld tegen vrouwen te komen
Wat de consequenties zijn kan je dan in kaart brengen tijdens zo'n onderzoek.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_183764714
Het moge duidelijk zijn dat ik sceptisch ben.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_183765709
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 14:41 schreef Lyrebird het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat ik sceptisch ben.
Het lijkt mij vreemd dat je direct een pasklare oplossing voor die problemen verwacht in deze motie, maar soit.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  zondag 16 december 2018 @ 19:43:45 #264
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_183770926
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
Veldhorst__W twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:27:50 Voor Forum voor Democratie en PVV is (seksueel) geweld tegen vrouwen alleen interessant als het van muzelmannen, asielzoekers en andere buitenlanders komt. https://t.co/WioWvTAWrg[ afbeelding ] reageer retweet
Waarom stemden PVV en FvD tegen deze motie ?
Tjeempig zeg...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_183770959
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
Veldhorst__W twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:27:50 Voor Forum voor Democratie en PVV is (seksueel) geweld tegen vrouwen alleen interessant als het van muzelmannen, asielzoekers en andere buitenlanders komt. https://t.co/WioWvTAWrg[ afbeelding ] reageer retweet
Waarom stemden PVV en FvD tegen deze motie ?
Het juiste antwoord stond al onder de tweet:

RobbenMarcel twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:59:41 @Veldhorst__W @Leolucassen Dat lijkt mij niet. Het optuigen van de zoveelste subsidieslurpende fopcomissie bij islamitische belangenvereniging de VN zal hoogstwaarschijnlijk de reden zijn dat deze partijen tegen hebben gestemd. reageer retweet
pi_183771573
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 19:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het juiste antwoord stond al onder de tweet:

RobbenMarcel twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:59:41 @Veldhorst__W @Leolucassen Dat lijkt mij niet. Het optuigen van de zoveelste subsidieslurpende fopcomissie bij islamitische belangenvereniging de VN zal hoogstwaarschijnlijk de reden zijn dat deze partijen tegen hebben gestemd. reageer retweet
Voor het gezond verstand in Nederland hoop ik dat die Robben alleen zijn ongezonde haat kwijt moet en dat de kamerleden een betere uitleg hebben.
pi_183772007
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 20:11 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Voor het gezond verstand in Nederland hoop ik dat die Robben alleen zijn ongezonde haat kwijt moet en dat de kamerleden een betere uitleg hebben.
ARBEIDER EN 110% ANTI LINKS11!!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_183772098
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 14:04 schreef Lyrebird het volgende:
In China zitten meer dan een miljoen mensen achter het prikkeldraad. Ik vermoed dat daar ook vrouwen tussen zitten. Of denk aan het werk van Nobelprijswinnar Denis Mukwege in Congo. Het is daar een hel voor vrouwen. Hoe gaat deze motie specifiek deze probleem oplossen? Of was deze motie aangenomen om een warm gevoel van binnen te krijgen? Vlak voor de Kerst?

Kortom, valt dit in de categorie "Free Tibet" bumpersticker, of gaan we ook daadwerkelijk wat doen? En wat zijn daar de consequenties van?
Is China niet een 'hel' voor bijna elke Chinees? autoritair land, waar je nagenoeg 24/7 in de gaten wordt gehouden. Maja, hun doel is de grootste economie te zijn in 2030 en dat gaat ze lukken.
pi_183772423
quote:
1s.gif Op donderdag 6 december 2018 21:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, dat is geen stropop. Dat is nou de omvolkingstheorie.

En het riedeltje van WS is genoegzaam bekend. Die denkt nog altijd dat het grootkapitaal, onder aanvoering van Goldman Sachs, erop uit is om talloze immigranten binnen te halen met het doel de lonen omlaag te stuwen.
Het belang van goedkope arbeid is toch niet geheim?
pi_183772429
quote:
1s.gif Op zondag 16 december 2018 20:27 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

ARBEIDER EN 110% ANTI LINKS11!!
Het staat ook nog echt in z'n profiel ook :')
pi_183790265
Baudet in het hol van de leeuw, kwam nogal slijmerig over, althans in de samenvatting van dit debat.

Ik bekijk nu deze helemaal:


[ Bericht 0% gewijzigd door zakjapannertje op 17-12-2018 19:07:32 ]
pi_183791651
quote:
6s.gif Op maandag 17 december 2018 18:58 schreef zakjapannertje het volgende:
Baudet in het hol van de leeuw
Nou ja, hol van de leeuw, zo zou ik de SGP ten opzichte van het FvD nou niet willen omschrijven.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183793392
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2018 20:00 schreef nostra het volgende:

[..]

Nou ja, hol van de leeuw, zo zou ik de SGP ten opzichte van het FvD nou niet willen omschrijven.
Baudet doet niet bepaald zijn best in dat opzicht toch:
Baudet was even vergeten dat de Kamer twee zeer bijbelvaste fracties telt
pi_183794029
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 20:59 schreef zakjapannertje het volgende:
Baudet doet niet bepaald zijn best in dat opzicht toch
Mwah, uiteindelijk staan de denkbeelden van de SGP nou niet zo heel ver af van wat Baudet propageert - zij het met een stuk meer diepgang aan de gereformeerde zijde. Daar flirt de SGP dan wat mee, want opeens is daar jong elan dat aandacht oplevert en waar ze zich tegelijkertijd tegenover kan profileren. Die eeuwige twee zetels zijn ook wat vermoeiend.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183794231
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2018 21:17 schreef nostra het volgende:

[..]

Mwah, uiteindelijk staan de denkbeelden van de SGP nou niet zo heel ver af van wat Baudet propageert - zij het met een stuk meer diepgang aan de gereformeerde zijde. Daar flirt de SGP dan wat mee, want opeens is daar jong elan dat aandacht oplevert en waar ze zich tegelijkertijd tegenover kan profileren. Die eeuwige twee zetels zijn ook wat vermoeiend.
Ze hebben toch een hele poos 3 zetels ?
pi_183794890
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2018 21:23 schreef Geytenbeekje het volgende:
Ze hebben toch een hele poos 3 zetels ?
Je hebt gelijk.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_183796857
quote:
7s.gif Op maandag 17 december 2018 21:17 schreef nostra het volgende:

[..]

Mwah, uiteindelijk staan de denkbeelden van de SGP nou niet zo heel ver af van wat Baudet propageert - zij het met een stuk meer diepgang aan de gereformeerde zijde. Daar flirt de SGP dan wat mee, want opeens is daar jong elan dat aandacht oplevert en waar ze zich tegelijkertijd tegenover kan profileren. Die eeuwige twee zetels zijn ook wat vermoeiend.
Van der Staaij betoogt dat door het invoeren van directe democratie de stem van kleine partijen als de SGP niet langer meer mee kan tellen in de politieke onderhandelingen (met name in de Eerste Kamer denk ik dan). Daarin verschilt hij fundamenteel van mening met Baudet, die personendemocratie wil vervangen door/ondergeschikt maken aan ideeėndemocratie. Het zou ook best kunnen dat Van der Staaij dit bedreigender vindt dan de kiesdrempel verhogen.

Met name is Van der Staaij bang dat door referenda over b.v. bezuinigingen het bijzonder onderwijs wel eens flink kan worden getroffen.
  dinsdag 18 december 2018 @ 09:07:11 #278
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_183802318
quote:
1s.gif Op maandag 17 december 2018 22:41 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Van der Staaij betoogt dat door het invoeren van directe democratie de stem van kleine partijen als de SGP niet langer meer mee kan tellen in de politieke onderhandelingen (met name in de Eerste Kamer denk ik dan). Daarin verschilt hij fundamenteel van mening met Baudet, die personendemocratie wil vervangen door/ondergeschikt maken aan ideeėndemocratie. Het zou ook best kunnen dat Van der Staaij dit bedreigender vindt dan de kiesdrempel verhogen.

Met name is Van der Staaij bang dat door referenda over b.v. bezuinigingen het bijzonder onderwijs wel eens flink kan worden getroffen.
Baudet was kind aan huis bij het door sgp-ers gerunde Conservatief Café, sgp en FVD zijn ideologisch verwant.
We have always been at war with Eastasia.
pi_183803551
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 09:07 schreef -XOR- het volgende:

[..]

Baudet was kind aan huis bij het door sgp-ers gerunde Conservatief Café, sgp en FVD zijn ideologisch verwant.
Vooral in economisch opzicht, daar zijn de verschillen het kleinst, daar konden ze elkaar in dat debat ook redelijk vinden. Baudet zou je bij de conservatief-liberalen kunnen plaatsen en Van der Staaij bij de conservatief-christelijken.

[ Bericht 1% gewijzigd door zakjapannertje op 18-12-2018 12:34:09 ]
  dinsdag 18 december 2018 @ 12:00:01 #280
265852 Gohf046
Ex - FvD'er
pi_183804802
quote:
0s.gif Op zondag 16 december 2018 12:49 schreef Bluesdude het volgende:
Veldhorst__W twitterde op zondag 16-12-2018 om 11:27:50 Voor Forum voor Democratie en PVV is (seksueel) geweld tegen vrouwen alleen interessant als het van muzelmannen, asielzoekers en andere buitenlanders komt. https://t.co/WioWvTAWrg[ afbeelding ] reageer retweet
Waarom stemden PVV en FvD tegen deze motie ?
Kun je tegenwoordig gewoon opzoeken op de site van het FvD.

Stemmotivatie
FVD verwerpt alle vormen van seksueel geweld tegen (mannen en) vrouwen, maar ziet in het bestrijden daarvan geen rol voor de EU weggelegd.
I do not agree with what you have to say, but I'll defend to the death your right to say it.
  dinsdag 18 december 2018 @ 12:47:42 #281
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_183805543
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:00 schreef Gohf046 het volgende:

[..]

Kun je tegenwoordig gewoon opzoeken op de site van het FvD.

Stemmotivatie
FVD verwerpt alle vormen van seksueel geweld tegen (mannen en) vrouwen, maar ziet in het bestrijden daarvan geen rol voor de EU weggelegd.
Wat een slap excuus.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_183808447
Deze is ook mooi.
Henk en Ingrid in de zeik gezet door FvD en PVV

Sanspareille twitterde op maandag 17-12-2018 om 14:09:33 #PVV en #FVD kwamen weer eens op voor het gewone volk dat het moeilijk heeft! NOT!!!! https://t.co/IOfWG3lzWH reageer retweet
pi_183809240
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 15:16 schreef Bluesdude het volgende:
Deze is ook mooi.
Henk en Ingrid in de zeik gezet door FvD en PVV

Sanspareille twitterde op maandag 17-12-2018 om 14:09:33 #PVV en #FVD kwamen weer eens op voor het gewone volk dat het moeilijk heeft! NOT!!!! https://t.co/IOfWG3lzWH[ afbeelding ] reageer retweet
Waar komt deze motie vandaan, kan hem bij de tweede kamer moties niet vinden?

Gevonden, is van een tijd geleden: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/kst-35000-XVI-85.html

Heeft ze ook de motivatie om niet met deze motie in te stemmen of vult ze die hier zelf in?

[ Bericht 8% gewijzigd door chefpapier op 18-12-2018 17:10:36 ]
pi_183810647
quote:
Baudet noemt zichzelf ‘cultuurchristen’. Tijdens de bijeenkomst legt hij uit wat hij daaronder verstaat: „Van der Staaij gelooft dat ‘het’ echt waar is, en ik zie het meer metaforisch.” Van der Staaij laat zich daarmee niet afwimpelen en gebruikt op zijn beurt een metafoor: „Cultuurchristendom is als een mooie bos bloemen. Prachtig, en met wat water blijven ze een tijdje mooi, maar uiteindelijk ontbreekt het aan voeding.” Kortom, ‘cultuurchristendom’ is een lege huls.
https://www.nrc.nl/nieuws/2018/12/17/cultuurchristendom-a3060900
pi_183812122
quote:
De NRC die opkomt voor strenggereformeerden. :') Dan moeten toch gelijk alle alarmbellen gaan rinkelen? Waarom trap je daar in?
pi_183812435
quote:
Had deze Lotfi El Hamidi van de NRC, zoals ik begrijp, de expert van de Nederlandse cultuur, ook nog wat te zeggen over cultuurmoslims? Bestaan die dan ook niet?
pi_183812622
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:47 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

De NRC die opkomt voor strenggereformeerden. :') Dan moeten toch gelijk alle alarmbellen gaan rinkelen? Waarom trap je daar in?
Dat vind ik wel wat overdreven, het is niet meer dan een opiniestuk.
pi_183812976
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 17:59 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Had deze Lotfi El Hamidi van de NRC, zoals ik begrijp, de expert van de Nederlandse cultuur, ook nog wat te zeggen over cultuurmoslims? Bestaan die dan ook niet?
Volgens mij boeit hem dat weinig :P Van der Staaij echter ziet cultuurchristenen een beetje als symptoom van verval van de maatschappij.
pi_183813226
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:25 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

Volgens mij boeit hem dat weinig :P Van der Staaij echter ziet cultuurchristenen een beetje als symptoom van verval van de maatschappij.
Oke :{ , ik wacht met spanning Lotfi El Hamid's volgende artikel af waar hij de de argumenten van de moslimbroederschap gebruikt om te bewijzen dat een islamitische cultuur niet bestaat tenzij je voor het kalifaat bent. Wanneer kan ik dat ongeveer verwachten?
pi_183813284
Ik kende de term cultuurchristen nog niet.
Maar het nrc-stuk gelezen, lijkt het me een potsierlijke poging van Baudet om vroom over te komen bij orthodoxe christenen.

Ook al zo potsierlijk:
pi_183813760
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 12:47 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat een slap excuus.
Nee hoor. Ooit hadden we het subsidiariteitsbeginsel en werd dat nog breed gedragen ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_183813918
quote:
Goed opiniestuk zeg, dat zie je ook wel aan de reactie van Braindead. Hij heeft er niks tegen in te brengen behalve een persoonlijke aanval en een whataboutismpje.
Het is natuurlijk ook van de zotten dat Baudet wel even beter weet dan Christenen wat christendom inhoud, van de andere kant vindt Baudet zichzelf eigenlijk overal het beste in. Sowieso is het maar eng als zo'n man als Baudet zich wil baseren op fantasie en sprookjes in plaats van de werkelijkheid. Toch lijkt dat de FvD'er juist tot de partij aan te trekken, populisme is het nieuwe geloof.

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:37 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Oke :{ , ik wacht met spanning Lotfi El Hamid's volgende artikel af waar hij de de argumenten van de moslimbroederschap gebruikt om te bewijzen dat een islamitische cultuur niet bestaat tenzij je voor het kalifaat bent. Wanneer kan ik dat ongeveer verwachten?
:')

[ Bericht 0% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 18-12-2018 19:25:39 ]
  dinsdag 18 december 2018 @ 19:20:07 #293
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_183813993
Nieuwe peiling:

http://www.nipo.nl/nieuws(...)ratie-stijgende-lij/

Forum naar 13 bij Kantar public.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
pi_183814020
quote:
[..]

Goed opiniestuk zeg, dat zie je ook wel aan de reactie van Braindead. Hij heeft er niks tegen in te brengen behalve een persoonlijke aanval en een whataboutismpje.
Het is natuurlijk ook van de zotten dat Baudet wel even beter weet dan Christenen wat christendom inhoud, van de andere kant vindt Baudet zichzelf eigenlijk overal het beste in. Sowieso is het maar eng als zo'n man als Baudet zich wil baseren op fantasie en sprookjes in plaats van de werkelijkheid. Toch lijkt dat de FvD'er juist tot de partij aan te trekken, populisme is het nieuwe geloof.

[..]

:')
[/quote]
Best knap dat je het voor elkaar krijgt om in elke zin en elke halve zin onzin te vertellen.
pi_183814097
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 18:42 schreef Bluesdude het volgende:
Ik kende de term cultuurchristen nog niet.
Maar het nrc-stuk gelezen, lijkt het me een potsierlijke poging van Baudet om vroom over te komen bij orthodoxe christenen.

Ook al zo potsierlijk:
Helemaal doorgesnoven _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_183814153
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:21 schreef Braindead2000 het volgende:


Best knap dat je het voor elkaar krijgt om in elke zin en elke halve zin onzin te vertellen.
Ik denk inderdaad dat het onzin was om enige waarde aan jouw reactie op iets te geven. Waarom uberhaupt posten als je niets zegt? Alles onzin noemen en naar andere zaken wijzen is niet echt overtuigend.
pi_183814241
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Best knap dat je het voor elkaar krijgt om in elke zin en elke halve zin onzin te vertellen.
Ik denk inderdaad dat het onzin was om enige waarde aan jouw reactie op iets te geven. Waarom uberhaupt posten als je niets zegt? Alles onzin noemen en naar andere zaken wijzen is niet echt overtuigend.
[/quote]
Jij bent degene die niks zegt. Beschuldigt me ook nog eens van een persoonlijke aanval terwijl die in de verste verte niet is te vinden. Reageer jij nou eens eerst inhoudelijk op mijn post, dan reageer ik inhoudelijk op jouw post.
pi_183814277
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:31 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Jij bent degene die niks zegt. Beschuldigt me ook nog eens van een persoonlijke aanval terwijl die in de verste verte niet is te vinden. Reageer jij nou eens eerst inhoudelijk op mijn post, dan reageer ik inhoudelijk op jouw post.
Je verwijten treffen toch echt vooral jou zelf hoor.

Probeer het eens met zelf-reflectie in plaats van zelf-projectie.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_183814364
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:31 schreef Braindead2000 het volgende:

Jij bent degene die niks zegt. Beschuldigt me ook nog eens van een persoonlijke aanval terwijl die in de verste verte niet is te vinden. Reageer jij nou eens eerst inhoudelijk op mijn post, dan reageer ik inhoudelijk op jouw post.
Hoe kan ik inhoudelijk reageren op een post waarin je zegt dat de helft van wat ik zeg onzin is. Moet ik eerst gaan raden welke helft ofzo?
Of bedoelde je dat ik op een post over het moslimbroederschap moet gaan discussiėren in een topic over de FvD naar aanleiding van een opinie over Baudet?
pi_183814516
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:37 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Of bedoelde je dat ik op een post over het moslimbroederschap moet gaan discussiėren in een topic over de FvD naar aanleiding van een opinie over Baudet?
Wat een terugkerend probleem is in dit topic is dat Baudet zelf eigenlijk niet zo veel zegt en dat z'n fans denken dat zo'n beetje alles dat met cultuur, immigratie, en de Islam te maken heeft hier a priori on topic is. "Want Baudet heeft daar meningen over, jeweetoch."
Niet meer aanwezig in dit forum.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')