Prima antwoord.quote:Op zaterdag 24 november 2018 22:29 schreef VEM2012 het volgende:
Zoals altijd is het antwoord wisselend afhankelijk aan wie je het vraagt.
Dus ik zal je even de basisantwoorden geven: ja, nee en soms.
Soms wel, soms niet, dat is het antwoord daarop.Je moet het ook 'durven'. Kortom, je bedpartner vertrouwen.quote:Op zondag 25 november 2018 14:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Om tot een eerlijk antwoord van de vrouw te komen moet je tot in den treuren durven graven en vragen. Mijn ervaring leert mij dat praktisch elke vrouw veel harder en ruwer behandeld wil worden tijdens de seks dan ze aanvankelijk zelf aangeven. Vermoedelijk speelt een bepaald taboe hierin een grote rol, maar als je het echte vertrouwen geniet dan blijkt (over het algemeen) elke vrouw een "vies" sletje te zijn. (Schat het woord vies op waarde a.u.b)
En zolang je daarin gewoon durft mee te gaan zonder boos, angstig of onzeker te worden dan kweek je dat vertrouwen vanzelf. Helaas is dat voor veel mensen wel te moeilijk.quote:Op zondag 25 november 2018 15:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet, dat is het antwoord daarop.Je moet het ook 'durven'. Kortom, je bedpartner vertrouwen.
Een dit voelt lekker, we gaan ermee verder is ook wat anders dan vooraf zeggen trek me maar uit elkaar. Vooraf weten hoe dingen zullen vallen is niet zo makkelijk. De ene keer krijg je een tikje op je bil tijdens doggy en zeg je oh ja geef me meer, de andere keer is het een doe maar niet, draagt niet bij aan genot.
Als ze meer wilt van wat ze krijgt lijkt me dat toch iets positiefs zeggen over de relatie.quote:Op zondag 25 november 2018 15:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet, dat is het antwoord daarop.Je moet het ook 'durven'. Kortom, je bedpartner vertrouwen.
Een dit voelt lekker, we gaan ermee verder is ook wat anders dan vooraf zeggen trek me maar uit elkaar. Vooraf weten hoe dingen zullen vallen is niet zo makkelijk. De ene keer krijg je een tikje op je bil tijdens doggy en zeg je oh ja geef me meer, de andere keer is het een doe maar niet, draagt niet bij aan genot.
Had het vies gewoon weggelaten. Voegt toch niets toe aan je betoog.quote:Op zondag 25 november 2018 14:53 schreef SebbeSwensje het volgende:
Om tot een eerlijk antwoord van de vrouw te komen moet je tot in den treuren durven graven en vragen. Mijn ervaring leert mij dat praktisch elke vrouw veel harder en ruwer behandeld wil worden tijdens de seks dan ze aanvankelijk zelf aangeven. Vermoedelijk speelt een bepaald taboe hierin een grote rol, maar als je het echte vertrouwen geniet dan blijkt (over het algemeen) elke vrouw een "vies" sletje te zijn. (Schat het woord vies op waarde a.u.b)
Yep. Maar dat verklaart wel waarom veel mensen daarin wat terughoudender zijn in eerste instantie. Dat iets is wat moet groeien.quote:Op zondag 25 november 2018 15:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En zolang je daarin gewoon durft mee te gaan zonder boos, angstig of onzeker te worden dan kweek je dat vertrouwen vanzelf. Helaas is dat voor veel mensen wel te moeilijk.
Het moet dus gewoon groeienquote:Op zondag 25 november 2018 15:02 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Nee toch nietquote:Op maandag 26 november 2018 20:23 schreef Pudd1ngbuks het volgende:
Vrouwen zijn bijzondere wezens; vaak als ze het 1 zeggen, willen ze eigenlijk het andere. De man moet dan eigenlijk toch het andere doen en juist niet datgene wat zij zegt.
Dit.....quote:Op maandag 26 november 2018 21:30 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee toch niet
Dat denken mannen gewoon.
We zijn misschien wat subtieler en zeggen dan zoiets als: het mag wel een beetje spannender of verrassender. Ipv platweg zeggen wat je echt wil.
Maar als je vraagt of ze wat ruiger wil en ze zegt nee, dan is dat toch echt een nee en niet een oooh ja!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |