Als we de beide doelen nu aan de lange zijde zetten wordt het veld dus korter (sneller bij het andere doel DUS meer doelkansen en het spel op zich wat breder (breder veld )
Nog meer mensen met van die zeer geniale brainwaves op voetbal gebied
quote:geniale brainwave
Op woensdag 1 januari 2003 17:06 schreef Furby het volgende:
Nou, om het voetbal wat interessanter te maken had ik het volgende gedacht :Als we de beide doelen nu aan de lange zijde zetten wordt het veld dus korter (sneller bij het andere doel DUS meer doelkansen en het spel op zich wat breder (breder veld
)
quote:Leuk hè... je eerste topic in het nieuwe forum!
Nou, om het voetbal wat interessanter te maken had ik het volgende gedacht :Als we de beide doelen nu aan de lange zijde zetten wordt het veld dus korter (sneller bij het andere doel DUS meer doelkansen en het spel op zich wat breder (breder veld
)
ontopic: Wat dacht je van om de palen wat dichter bij elkaar te zetten, zo is het moeilijker om te scoren en blijft de spanning erin!
quote:Dat speelde ik altijd op de basisschool: Paaltjesvoetbal
Op woensdag 1 januari 2003 17:15 schreef Fulton het volgende:
Als iedereen nou z'n eigen pionnetje heeft. En dan moet je zoveel mogelijk pionnetjes van de tegenstander om ver schieten met de bal. Dat lijkt me pas leuk.
quote:wij speelden vroeger op school Borns voetbal
Op woensdag 1 januari 2003 17:21 schreef Bulls-Ass het volgende:
gewoon Death-Match ... iedereen tegen iedereen ... gewoon geen teams op het veld ... Mano a mano
quote:Ik dacht dat we daar zaalvoetbal voor hadden.
)
quote:Nog zo'n geweldig idee!
Op woensdag 1 januari 2003 17:36 schreef MaoTseTung het volgende:[..]
Ik dacht dat we daar zaalvoetbal voor hadden.
quote:LTS
Op woensdag 1 januari 2003 17:45 schreef Frenkie het volgende:
we kunnen ook een veld maken met een paal in het midden en dan met een platgetrapt blikje voetballen. En als het blikje door je benengaat dan mag iedereen je schoppen, totdat je de paal hebt aangeraakt..
quote:echt niet, zonde van het bier
Op woensdag 1 januari 2003 17:49 schreef FLR het volgende:
Of bierflesjes op de lat zetten en als je die eraf schiet krijg je 2 doelpunten ipv 1
quote:Nee joh, kroonkurken van flesjes afschieten en daarna het bier opdrinken
Op woensdag 1 januari 2003 17:49 schreef FLR het volgende:
Of bierflesjes op de lat zetten en als je die eraf schiet krijg je 2 doelpunten ipv 1
quote:Lege natuurlijk... Kom op zeg...
Op woensdag 1 januari 2003 17:52 schreef Frenkie het volgende:[..]
echt niet, zonde van het bier
quote:Dan moet je je maar gaan inschrijven bij de F-tjes, dan mag je wel op een half veld spelen
)
Dan wordt het pas echt een mannensport .
quote:dat is toch zo'n hele zware basketbal?
Op vrijdag 3 januari 2003 20:33 schreef keeper het volgende:
Waarom niet spelen met een Medicin-bal?Dan wordt het pas echt een mannensport
.
plastic wanden rond het veld houden zodat de bal nooit uit kan zijn
dan blijft het spel wat op tempo
Elke wedstrij worden er dan 3 punten verdeeld onder de ploegen.
De winnaar krijgt zowiezo 3 punten, maar als het op een gelijkspel komt te staan, dan vindt ik ook dat er daar 3 punten moeten worden uitgedeeld.
De uitploeg zou dan 2 punten krijgen omdat dat op zich al een prestatie is.
quote:90 minuten lang je doel dichttimmeren, zeer goede prestatie idd
Op zaterdag 1 februari 2003 18:14 schreef ASSpirine het volgende:
De uitploeg zou dan 2 punten krijgen omdat dat op zich al een prestatie is.
Ik ben er eigenlijk voor om (doelpuntloze) gelijkspelen met 0 punten te waarderen. Zodat je nooit meer van die saaie laffe 0-0 potjes krijgt tussen teams die de punten beide hard nodig hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |