abonnement Unibet Coolblue
pi_183345818
We gaan in februari naar Lapland, en willen daar een auto huren

We zien echter door de bomen het bos niet meer als we moeten kiezen. Er wel zijn veel vergelijkingsites, waaronder expedia, holiday autos, happycar, skyscanner etc.
De voorwaarden waaronder je huurt zijn niet heel erg duidelijk. De prijs altijd wel.
Niet duidelijk is welke zaken wel/niet eronder vallen.

Heb je ervaring met een goede vergelijkingssite die betrouwbare overzichten geeft?

Welke autohuur vergelijkingssite geeft de beste informatie?
  zaterdag 24 november 2018 @ 19:10:44 #2
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183345891
Gewoon de dichtstbijzijnde bij het vliegveld kiezen..
Niet op het vliegveld, maar eentje die met de bus of taxi makkelijk te bereiken is..
Of als je meer wilt betalen gewoon eentje op het vliegveld zelf nemen..
  zaterdag 24 november 2018 @ 19:33:35 #3
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_183346384
Wij gebruiken meestal Sunnycars, (https://www.sunnycars.nl/). Alle relevante verzekeringen zitten in de prijs en vaak zijn de prijzen gelijk of lager dan op andere websites.

Grootste voordeel is dat je alles in het Nederlands kunt regelen en ze hebben een Nederlands noodnummer dat altijd bereikbaar is. We hebben ze in Amerika nodig gehad voor vervangend vervoer en dat hebben ze echt prima voor ons opgelost.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
  zaterdag 24 november 2018 @ 19:46:19 #4
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_183346666
Ik kijk meestal op de site van de verhuurder zelf.
Neem toch meestal Sixt. En dan nog even kijken of het elders, veel, goedkoper kan.
Bij Sixt in Kiruna kan je een McLaren huren. Nu met 25% Black Friday korting 8-)
Heb je ook aanspreekpunt in NL ed.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_183347672
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2018 19:33 schreef Zeroku het volgende:
Wij gebruiken meestal Sunnycars, (https://www.sunnycars.nl/). Alle relevante verzekeringen zitten in de prijs en vaak zijn de prijzen gelijk of lager dan op andere websites.

Grootste voordeel is dat je alles in het Nederlands kunt regelen en ze hebben een Nederlands noodnummer dat altijd bereikbaar is. We hebben ze in Amerika nodig gehad voor vervangend vervoer en dat hebben ze echt prima voor ons opgelost.
Dank je, ik heb gelijk gekeken. We vliegen op Kittila, en daar is helaas geen mogelijkheid om de auto op zondag terug te brengen
pi_183347776
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 19:46 schreef Hyperdude het volgende:
Ik kijk meestal op de site van de verhuurder zelf.
Neem toch meestal Sixt. En dan nog even kijken of het elders, veel, goedkoper kan.
Bij Sixt in Kiruna kan je een McLaren huren. Nu met 25% Black Friday korting 8-)
Heb je ook aanspreekpunt in NL ed.
Bij Sixt heb ik net gekeken. Zeker aan de prijs en veel duurder dan bij de vergelijkingssites. Dus toch maar daar kijken...
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:45:25 #7
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183347945
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:36 schreef janzjanz het volgende:

[..]

Bij Sixt heb ik net gekeken. Zeker aan de prijs en veel duurder dan bij de vergelijkingssites. Dus toch maar daar kijken...
Als je niet weet wat je vergelijkt dan kun je ook niet zeggen wat duur is..
Spikes? Steenslagschade? etc etc..

Lees dit maar even door..
https://www.travelaroundwithme.com/auto-huren-in-finland
  zaterdag 24 november 2018 @ 20:51:03 #8
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_183348098
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:36 schreef janzjanz het volgende:

[..]

Bij Sixt heb ik net gekeken. Zeker aan de prijs en veel duurder dan bij de vergelijkingssites. Dus toch maar daar kijken...
Ik ben een beetje lui en meestal is het een redelijke deal. Toch maar eens wat meer vergelijken in de future. :)
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_183351788
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2018 20:45 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Als je niet weet wat je vergelijkt dan kun je ook niet zeggen wat duur is..
Spikes? Steenslagschade? etc etc..

Lees dit maar even door..
https://www.travelaroundwithme.com/auto-huren-in-finland
Interessant artikel ! Spikes zitten op alle verhuurde auto's, zo zag ik. En over de verzekeringsdekking en het eigen risico zijn vrijwel alle verhuurders vrij vaag jammer genoeg
  zaterdag 24 november 2018 @ 23:15:50 #10
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_183352039
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:07 schreef janzjanz het volgende:

[..]

Interessant artikel ! Spikes zitten op alle verhuurde auto's, zo zag ik. En over de verzekeringsdekking en het eigen risico zijn vrijwel alle verhuurders vrij vaag jammer genoeg
Ja er zitten een paar handige tips bij..
pi_183356865
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2018 23:15 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Ja er zitten een paar handige tips bij..
Thx voor de feedback, ik heb geboekt via happycars . Bij trustpilot . com zijn de reviews over deze boekingssite over het algemeen ook heel positief
pi_183483945
Ik gebruik de ingebakken tool in Skyscanner. Krijg je een overzicht van elke verhuurder met prijzen erbij.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')