abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 februari 2020 @ 10:27:56 #251
386633 Adnap
I love Life !
pi_191323733
f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5 f5
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 februari 2020 @ 10:35:04 #252
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191323803
*gluurt om het hoekje*

Nog niets bekend zie ik...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_191323806
*duimduimduimduim*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_191323841
Duimduimduimerdeduim

:%
pi_191326590
Nou, heeft dierenarts nog een koppie gevonden?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_191327086
Straks zijn mijn nagels eraf van het lange wachten :P

Ik F5 mee voor goed nieuws en heel veel puppies!
pi_191328654
Ik denk dat ik ondertussen mijn F5 knop gebroken heb.
  Spellchecker maandag 3 februari 2020 @ 16:18:22 #258
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191331525
Haha sorry allemaal het duurde ff wat langer :@ We hadden een drukke dag vandaag, vanochtend naar de ene dierenarts voor de echo en vanmiddag was de andere dierenarts hier thuis om onze oudste kat in te laten slapen... Was nogal verdrietig en emotioneel allemaal dus vandaar de late reactie.

Maaaar goed nieuws, Cookie is drachtig!

De dierenarts telde 4 vruchtjes, dus er zit sowieso wat in :) We zijn er heel blij mee, en ik ben ook heel blij dat ze me niet weer voor de gek heeft gehouden maar dat ik het goed zag. Nu maar wachten (alweer) tot het zover is en de bevalling begint. Ik verwacht haar het tweede weekend van maart (stiekem denk ik eigenlijk die vrijdag de 6e misschien al wel, maar kan ook zaterdag of zondag worden. Voor de wachtenden hou ik maandag aan). Ik ben benieuwd hoeveel pups het gaan worden en of de dierenarts gelijk had. Ik hoop dat het er iets meer dan 4 zullen worden, maar met 4 zijn we (mits geen complicaties enzo) als het goed is uit de kosten dus dan mogen we ook zeker niet klagen :)

Oh, en volgens de dierenarts was Cookie de braafste hond die hij ooit op tafel had gehad (ok, het was nog een vrij jonge dierenarts, maar toch!) dus ik was super trots op ons lieve meisje :) Ze stak vast ook positief af bij de valse kutherder die agressief blaffend aan een wurgketting de behandelkamer in en uit werd gerukt vlak voor ons, dus misschien speelse dat ook mee :')

"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_191331582
Hoera!! En gefeliciteerd! Dat wordt weer webcam kijken over een tijdje. O+ O+

Oh, ik las zo snel dat ik het nare nieuws van je kat mistte. :@
Dat is natuurlijk echt verdrietig. ;( Sterkte.
pi_191331635
Oh, wat sneu van je kat. Sterkte!

Wel fijn dat cookie je niet voor de gek hield.
pi_191331655
Wat verdrietig van poes ;( Sterkte!
Een dag met dubbele gevoelens.

Maar wauw nieuwe puppies in aantocht! Gefeliciteerd! Nieuwe mini Cookies O+

Ik hoop mee dat het er meer dan 4 zijn en dat de andere 6 zich gewoon heel goed verstopt hebben.
En nu maar weer 6 weken wachten.

Jullie hebben al weer een wachtlijst voor dit nestje?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 3 februari 2020 @ 19:38:36 #263
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_191331995
Ach, wat een dag met tegenstellingen :{ Afscheid van poes en ook nieuw leven op komst... Sterkte! :*
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Spellchecker maandag 3 februari 2020 @ 19:39:06 #264
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191331997
Oh wat jammer van jullie poes ... :'(

Maar wat fijn van Cookie O+

Ook ik kijk erg uit naar het pupjes- en naamraden.
En de Cookiecam ...
pi_191332119
Ogh heel veel sterkte met het verlies van jullie poezel.

En natuurlijk hartelijk gefeliciteerd en heel veel jompels voor de zwangerschap van Cookie *O* *O* *O* *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191332308
Gefeli voor Cookie!!

Sterkte met het verlies van jullie poezel ;( :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 3 februari 2020 @ 20:23:10 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_191332812
Yes! Puppy-time! *O*

:* voor de poezel
  maandag 3 februari 2020 @ 20:47:10 #268
208890 June.
Seriously?
pi_191333406
Yay miniCookies in aantocht *O*
Shine bright like a diamond.
pi_191334386
Sterke voor je kat.

Andere kant, gefeliciteerd met mini cookies.
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  dinsdag 4 februari 2020 @ 09:36:52 #270
386633 Adnap
I love Life !
pi_191340565
Och heel begrijpelijk dat je dan wel wat anders aan je hoofd hebt. Gecondoleerd !

Maar *O* *O* *O* *O* *O* *O* jiha Babycookies !!
I live life, i love life
Op Youtube dagelijks vlogs en kookvideo's bij Vraag 't Suus
pi_191340710
Sterkte met het verlies van jullie poezebeest..

En dan daarna toch weer een portie leven.. stuivertje wisselen..

En het voordeel van pups: we hoeven niet lang te wachten :P *O*
pi_191341332
Thanks allemaal :) Je zou misschien denken dat je een kat meer of minder niet zo mist (we hebben hadden 5 katten) maar ze was al 18,5 jaar bij ons. En de laatste 6+ jaar bracht ze zo ongeveer permanent door op mijn schoot of ergens anders zo dicht mogelijk in de buurt. Dus dan laat zo'n klein katje van nog geen 3 kilo toch een behoorlijk groot gat achter...

Hoe dan ook, ik ben erg blij dat we ons ook op de leuke dingen kunnen richten nu en plannen kunnen gaan maken voor Cookie's nestje :) De eerste twee kennismakingsgesprekken zijn inmiddels zo ongeveer gepland, hopelijk volgen er nog een paar meer.

quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 19:17 schreef Lingue het volgende:

.....

Jullie hebben al weer een wachtlijst voor dit nestje?
Ja, althans, we hadden 6 mensen/gezinnen op de emaillijst. Op dit moment hebben we van twee mensen een reactie om kennis te komen maken. Ben benieuwd of de rest nog volgt. De mensen op de lijst klonken allemaal erg betrokken etc maar dat is geen garantie dat ze ook echt blijven plakken en een pup van ons willen. Veel mensen willen toch ook graag gewoon snel een pup, dus fokkers die niet zo moeilijk doen met eerst een vrijblijvende kennismaking zonder beloftes etc maar gewoon een pup hebben die gereserveerd en afgehaald kan worden zijn dan wel zo makkelijk.

We hebben nu ook minder belangstellenden dan vorige keren valt me op, toen hadden we rond dit tijdstip zo ongeveer 15 mensen die een afspraak wilden maken. Waar dat verschil in zit weet ik niet echt precies. Ik hoop dat er nog wel wat meer bij komen, ik heb wel graag wat reserve en zou niet graag alle kennismakingen nog willen plannen als de pups al geboren zijn. Maar ik durf ook niet al te hard kopers te gaan zoeken nu (door bv een dekbericht op de site van de rasvereniging te laten plaatsen) want stel dat ze echt maar 4 pups heeft en we zitten ineens met 20 belangstellenden dan is dat ook wat teveel van het goede. Maar stel we houden het nu bescheiden en ze draagt toch 7 of 8 pups dan heb ik ook een probleem en moet ik na de geboorte nog potentiële kopers gaan interviewen wat ik dus niet wil. Al met al lastig dus :')
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_191341346
Dag poes! Sterkte voor jullie.

En super, puppies 💕
pi_191342071
Je pakt het allemaal zo netjes en verantwoord aan. Ik vind je topic erg leuk en interessant om te lezen. Mocht ik ooit een labradorpup overwegen, dan zal ik zeker aan je denken of minstens jou als inspiratie gebruiken. ;)

En ik begrijp zeker wel dat het verlies van zo’n kat veel met je doet. Is toch je maatje geweest. ;(

[ Bericht 0% gewijzigd door vencodark op 04-02-2020 12:15:46 ]
pi_191342769
Spannend weer voor jullie!
Welke kleur pups verwacht je? Want anders weet ik misschien nog wel iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')