Thanks allemaal

Je zou misschien denken dat je een kat meer of minder niet zo mist (we
hebben hadden 5 katten) maar ze was al 18,5 jaar bij ons. En de laatste 6+ jaar bracht ze zo ongeveer permanent door op mijn schoot of ergens anders zo dicht mogelijk in de buurt. Dus dan laat zo'n klein katje van nog geen 3 kilo toch een behoorlijk groot gat achter...
Hoe dan ook, ik ben erg blij dat we ons ook op de leuke dingen kunnen richten nu en plannen kunnen gaan maken voor Cookie's nestje

De eerste twee kennismakingsgesprekken zijn inmiddels zo ongeveer gepland, hopelijk volgen er nog een paar meer.
quote:
Ja, althans, we hadden 6 mensen/gezinnen op de emaillijst. Op dit moment hebben we van twee mensen een reactie om kennis te komen maken. Ben benieuwd of de rest nog volgt. De mensen op de lijst klonken allemaal erg betrokken etc maar dat is geen garantie dat ze ook echt blijven plakken en een pup van ons willen. Veel mensen willen toch ook graag gewoon snel een pup, dus fokkers die niet zo moeilijk doen met eerst een vrijblijvende kennismaking zonder beloftes etc maar gewoon een pup hebben die gereserveerd en afgehaald kan worden zijn dan wel zo makkelijk.
We hebben nu ook minder belangstellenden dan vorige keren valt me op, toen hadden we rond dit tijdstip zo ongeveer 15 mensen die een afspraak wilden maken. Waar dat verschil in zit weet ik niet echt precies. Ik hoop dat er nog wel wat meer bij komen, ik heb wel graag wat reserve en zou niet graag alle kennismakingen nog willen plannen als de pups al geboren zijn. Maar ik durf ook niet al te hard kopers te gaan zoeken nu (door bv een dekbericht op de site van de rasvereniging te laten plaatsen) want stel dat ze echt maar 4 pups heeft en we zitten ineens met 20 belangstellenden dan is dat ook wat teveel van het goede. Maar stel we houden het nu bescheiden en ze draagt toch 7 of 8 pups dan heb ik ook een probleem en moet ik na de geboorte nog potentiële kopers gaan interviewen wat ik dus niet wil. Al met al lastig dus
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken
F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!