Dat ook.quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja dat klopt, maar er zijn slechtere nummer 1's
Over welke lijst heb jij het? Dan zal ik er een paar uit die lijst noemen die veel beter zijn.quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een meesterlijk stuk en zou niet weten welke nummers er beter zouden zijn.
Noem eens wat.
De Q-top 1000.quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Over welke lijst heb jij het? Dan zal ik er een paar uit die lijst noemen die veel beter zijn.
Die lijst kun je toch niet serieus nemen?quote:
Child in Time - Deep Purplequote:Op zaterdag 24 november 2018 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een meesterlijk stuk en zou niet weten welke nummers er beter zouden zijn.
Noem eens wat.
Ontkennen heeft geen zinquote:Op zaterdag 24 november 2018 09:42 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet vanaf het toilet! En niet van een scheurkalender.
Ik ontken het toch.quote:
LUCKYYYYquote:Op zaterdag 24 november 2018 10:22 schreef Lucky2Bastard het volgende:
ToT! Bofkont! Bohemian Rhapsody weer op nummer 1! [ afbeelding ]
Goedemorgen!
Child in time inderdaad ook.quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Child in Time - Deep Purple
Shine on you crazy diamond - Pink Floyd
I am the walrus - Beatles
om er 3 te noemen...
quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die lijst kun je toch niet serieus nemen?
Coldplay 2 keer in de top 10?![]()
quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:29 schreef Melting het volgende:
Maar ik vind nummer 6 (Pianoman) en nummer 11 (November rain) bijvoorbeeld al beter.
Al blijft het altijd een kwestie van smaak.
Want die zijn niet gehyped.....quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Child in Time - Deep Purple
Shine on you crazy diamond - Pink Floyd
I am the walrus - Beatles
om er 3 te noemen...
Een heel stuk minder.quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Want die zijn niet gehyped.....
[ afbeelding ]
elk nummer in de hoogste regionen van een lijst is gehyped. Maar alleen melting bracht dat argument naar voren. Ik heb alleen antwoord gegeven op de vraag welke nummers beter zijn...quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[..]
[..]
Want die zijn niet gehyped.....
[ afbeelding ]
Ik krijg een soort van visioen dat Elf straks ehhhh vanmiddag opduikt en typt: 'Imagine en Leningrad'quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Noem eens wat.
quote:Op zaterdag 24 november 2018 10:33 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik krijg een soort van visioen dat Elf straks ehhhh vanmiddag opduikt en typt: 'Imagine en Leningrad'
Gaat goed, nu ná de koffiequote:Op zaterdag 24 november 2018 10:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jawel, alleen een beetje saai. En daar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |