abonnement Unibet Coolblue
pi_185274322
Gister begonnen aan de nieuwe TRAILS.
Wederom weer echt verslavend!

Moet ook nog even KH3 uitspelen (laatste wereld nu denk ik)
pi_185276505
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:42 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister begonnen aan de nieuwe TRAILS.
Wederom weer echt verslavend!

Moet ook nog even KH3 uitspelen (laatste wereld nu denk ik)
Ja is weer een toppertje. Flink schelden ook weer _O-
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  woensdag 27 februari 2019 @ 19:06:48 #228
177161 MhZero
Oet de Melderse
pi_185281278
Router geconfigureerd zodat ik via internetverbinding gewoon op mijn One kan spelen. Bijvoorbeeld vanaf mijn laptop in de trein met de Xbox App in Windows 10.
Morge, hedde geej ouk kalde schottel?
  woensdag 27 februari 2019 @ 21:19:30 #229
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185284985
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 12:42 schreef JaafkeJunior het volgende:
Gister begonnen aan de nieuwe TRAILS.
Wederom weer echt verslavend!

Moet ook nog even KH3 uitspelen (laatste wereld nu denk ik)
Je bedoelt trials
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  woensdag 27 februari 2019 @ 22:59:55 #230
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185288411
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2019 19:06 schreef MhZero het volgende:
Router geconfigureerd zodat ik via internetverbinding gewoon op mijn One kan spelen. Bijvoorbeeld vanaf mijn laptop in de trein met de Xbox App in Windows 10.
Want geen lag ofzo.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_185291266
Nog een week en dan Devil May Cry 5 *O*
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_185291573
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2019 22:59 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Want geen lag ofzo.
met de NS sowieso
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Eindredactie Games donderdag 28 februari 2019 @ 09:13:51 #233
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_185292478
Niet vergeten om Metal Gear Rising ff mee te pikken uit de GWG als je die game nog nooit gespeeld hebt. Heerlijke hack-n-slash en de enige game waar je met uiterste precisie meloenen (en vijanden) in mootjes kunt hakken.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_185314107
Ik denk dat ik mijn fifa verslaving overwonnen heb!

Nu eindelijk eens tijd maken voor wat echte games. Heb wel een kleine klacht over KH3:

Persoonlijke klacht:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog te spelen:
KH3 - Ik gok 1 of 2 werelden
Trials rising
Metro (alles bijna)
RDR2 (Vanaf Chapter 3)
pi_185317053
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:13 schreef 2dope het volgende:
Niet vergeten om Metal Gear Rising ff mee te pikken uit de GWG als je die game nog nooit gespeeld hebt. Heerlijke hack-n-slash en de enige game waar je met uiterste precisie meloenen (en vijanden) in mootjes kunt hakken.
Heerlijke game idd. Heb hem gekocht toen hij uitkwam. Echt een typische PlatinumGames-game. Flashy, over-the-top, strak, en uitdagend moeilijk _O_
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 3 maart 2019 @ 21:21:27 #236
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185370970
Ik game nauwelijks online maar netflix behoorlijk waarbij ik me kan storen aan pixelatie.

Ik ga in mijn ziggokastje kijken en zie daar alles netjes 1000Mbit draaien, op meneer de Xbox na. Die tikt volgens genoemd kastje 10Mbit aan, wat te merken is bij nieuwe afleveringen of het downloaden van updates.

Kabel (cat 5) is al vervangen zonder vooruitgang, zit direct aan modem/router, maar blijft 10Mbit.

Ik meen me herinneren dat ik hem eerder ook op 10Mbit heb gezien, een tijdje later op 100. Is mijn xbox poort gewoon dood? :{
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_185383863
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik game nauwelijks online maar netflix behoorlijk waarbij ik me kan storen aan pixelatie.

Ik ga in mijn ziggokastje kijken en zie daar alles netjes 1000Mbit draaien, op meneer de Xbox na. Die tikt volgens genoemd kastje 10Mbit aan, wat te merken is bij nieuwe afleveringen of het downloaden van updates.

Kabel (cat 5) is al vervangen zonder vooruitgang, zit direct aan modem/router, maar blijft 10Mbit.

Ik meen me herinneren dat ik hem eerder ook op 10Mbit heb gezien, een tijdje later op 100. Is mijn xbox poort gewoon dood? :{
cat5 is natuurlijk maar tot 100Mbit, dat is natuurlijk al geen 'goede' kabel. Je hebt minimaal Cat5E nodig voor Gigabit.

Misschien is de poort van je router het probleem? Op sommige routers kun je de snelheid van de poort aanpassen. Wat is de afstand tot de router eigenlijk? Je zou de router ook even op een gigabit switchje aan kunnen sluiten, alleen om te kijken of hij dan wel gigabit pakt.
  maandag 4 maart 2019 @ 14:48:02 #238
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_185384123
quote:
2s.gif Op donderdag 28 februari 2019 09:13 schreef 2dope het volgende:
Niet vergeten om Metal Gear Rising ff mee te pikken uit de GWG als je die game nog nooit gespeeld hebt. Heerlijke hack-n-slash en de enige game waar je met uiterste precisie meloenen (en vijanden) in mootjes kunt hakken.
topgame
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 4 maart 2019 @ 22:51:56 #239
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185394794
quote:
0s.gif Op maandag 4 maart 2019 14:30 schreef BroesWillems het volgende:
[..]

cat5 is natuurlijk maar tot 100Mbit, dat is natuurlijk al geen 'goede' kabel. Je hebt minimaal Cat5E nodig voor Gigabit.

Misschien is de poort van je router het probleem? Op sommige routers kun je de snelheid van de poort aanpassen. Wat is de afstand tot de router eigenlijk? Je zou de router ook even op een gigabit switchje aan kunnen sluiten, alleen om te kijken of hij dan wel gigabit pakt.
Cat 5E zal ik checken.

Afstand is nog geen vijf meter, andere poort nog niet gecheckt. Zou identiek moeten zijn (vijfpoorts ziggomodem), maar valt te proberen. Andere apparaten zitten aan een snoer van vijftien of tien meter en de trekken allemaal 1000Mbit, zonder morren.

Ik begin me er gewoon aan te storen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_185395538
Probeer je Xbox eens aan te sluiten op het uiteinde van een van de andere kabels (deze in de huidige poort laten zitten), en kijk of je dan wel een 1000mb connectie hebt.

Dan weet je of het de Xbox zelf, poort of kabel is (als je naderhand even de kabels van poort wisselt).

Of als alternatief, Xbox op wifi zetten en kijken of je dan hogere snelheden kan halen (is niet ideaal, maar je moet iets).

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-03-2019 23:26:44 ]
pi_185398379
quote:
0s.gif Op zondag 3 maart 2019 21:21 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik game nauwelijks online maar netflix behoorlijk waarbij ik me kan storen aan pixelatie.

Ik ga in mijn ziggo kastje kijken en zie daar alles netjes 1000Mbit draaien, op meneer de Xbox na. Die tikt volgens genoemd kastje 10Mbit aan, wat te merken is bij nieuwe afleveringen of het downloaden van updates.

Kabel (cat 5) is al vervangen zonder vooruitgang, zit direct aan modem/router, maar blijft 10Mbit.

Ik meen me herinneren dat ik hem eerder ook op 10Mbit heb gezien, een tijdje later op 100. Is mijn xbox poort gewoon dood? :{
Download speeds zijn sowieso heel apart

Is er trouwens een reden waarom je dat zigg0 ding blijft gebruiken? Hier ging er altijd meteen een andere router tussen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 5 maart 2019 @ 10:36:09 #242
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185400601
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 07:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]

Download speeds zijn sowieso heel apart

Is er trouwens een reden waarom je dat zigg0 ding blijft gebruiken? Hier ging er altijd meteen een andere router tussen
Download speeds is één ding, maar bij netflix duurt het soms gewoon een halveminuut tot het beeld scherper is.

Hij blijft up en down op 9,5Mbit steken, ongeacht DNS en poort settings.

Waarom direct in dat ziggo ding? Omdat het op geen enkel apparaat problemen oplevert met de kabels en ik niet meer dan vijf aansluitingen gebruik om mee te beginnen. Een eventuele losse router moet via dezelfde aansluiting...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_185403253
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 10:36 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]

Download speeds is één ding, maar bij netflix duurt het soms gewoon een halveminuut tot het beeld scherper is.

Hij blijft up en down op 9,5Mbit steken, ongeacht DNS en poort settings.

Waarom direct in dat ziggo ding? Omdat het op geen enkel apparaat problemen oplevert met de kabels en ik niet meer dan vijf aansluitingen gebruik om mee te beginnen. Een eventuele losse router moet via dezelfde aansluiting...
Herken wel iets van je netflix probleem hoor, maar een halve minuut zo erg is het nog net niet :P
Vroeger waren de wifi instellingen van zo'n ziggo ding gewoon bagger daarom gooi ik er altijd een router tussen laat die alles regelen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:01:55 #244
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185404105
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 12:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]

Herken wel iets van je netflix probleem hoor, maar een halve minuut zo erg is het nog net niet :P
Vroeger waren de wifi instellingen van zo'n ziggo ding gewoon bagger daarom gooi ik er altijd een router tussen laat die alles regelen
De wifi van de Horizon box is inderdaad gewoon bagger.
Had er zelf ook regelmatig problemen mee, viel heel vaak gewoon weg.

Heb de horizon box nu laten ontkoppelen en er een eigen kastje tussen gegooid.
probleem opgelost.

Netflix via horizon is nog wel regelmatig langzaam. Maar ik ben te lui om het via de xbox te doen.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:05:23 #245
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_185404189
Voor de wifi hangt er wel een accespoint aan idd, meer ookomdat het bereik buiten de kamer wel eens compleet wilde wegvallen. Nu tot aan het balkon, een kleine vijftien meter verder, nog redelijk bereik ondanks meerdere muren.
Rare layout qua huis maar tis niet anders. Ik ga vanavond even de kabels tussen NAS en xbox wisselen, kijken of dat effect heeft. Daarna valt draadloos nog te proberen, maar het heeft er de schijn van dat het een probleem met de UTP poort is. Xbox is tweeenhalf jaar oud, had het wellicht eerder moeten aankaarten.

Maar nu ik bezig ben met orientatie op een nieuwe TV wil ik gewoon dit soort details aanpakken :{

quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 13:01 schreef Lionheaad het volgende:
[..]

De wifi van de Horizon box is inderdaad gewoon bagger.
Had er zelf ook regelmatig problemen mee, viel heel vaak gewoon weg.

Heb de horizon box nu laten ontkoppelen en er een eigen kastje tussen gegooid.
probleem opgelost.

Netflix via horizon is nog wel regelmatig langzaam. Maar ik ben te lui om het via de xbox te doen.
Ik heb nog zo'n ouderwets modem aan de muur.

Kan ik het beter via de horizon laten lopen?
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  dinsdag 5 maart 2019 @ 13:20:18 #246
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_185404557
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2019 13:05 schreef Skull-splitter het volgende:
Voor de wifi hangt er wel een accespoint aan idd, meer ookomdat het bereik buiten de kamer wel eens compleet wilde wegvallen. Nu tot aan het balkon, een kleine vijftien meter verder, nog redelijk bereik ondanks meerdere muren.
Rare layout qua huis maar tis niet anders. Ik ga vanavond even de kabels tussen NAS en xbox wisselen, kijken of dat effect heeft. Daarna valt draadloos nog te proberen, maar het heeft er de schijn van dat het een probleem met de UTP poort is. Xbox is tweeenhalf jaar oud, had het wellicht eerder moeten aankaarten.

Maar nu ik bezig ben met orientatie op een nieuwe TV wil ik gewoon dit soort details aanpakken :{[..]

Ik heb nog zo'n ouderwets modem aan de muur.

Kan ik het beter via de horizon laten lopen?
Heb je een zwarte of een witte modem van Ziggo?
En niet via de Horizon laten lopen, dat is nog slechter.
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_185404883
De witte modem (connectbox) van Ziggo is ook geen aanrader, daar zit de berichte Puma6 chipset in die voor hoge latency zorgt.

quote:
More than 18 months after the design blunder was first brought to light, Intel is still working to iron out the creases in its Puma high-speed broadband modem chipsets.

In recent weeks, Chipzilla quietly put out an advisory as well as finally confirming a formal CVE entry – CVE-2017-5693 – for the security vulnerability.

When exploited by miscreants, this flaw causes Puma 5, 6, and 7 modem components – used in various high-speed broadband gateways – to suffer performance-wise. A particular pattern of packets exhausts resources within the chipsets, causing spikes in latency, which ruin online gaming and similar interactive tasks, or blowing the hardware off the internet entirely.
https://www.theregister.co.uk/2018/08/14/intel_puma_modem/
pi_185416521
Welke monitor zouden jullie aanbevelen? Mijn budget is ongeveer 200¤. Ik heb hier een lijst met de monitors die ik gevonden heb:
Acer nitro VG270b
iiyama G-master Black hawk GB2730HSU-B1
AOC c24G1
Acer KG281Kbmiipx
philips 276E8VJSB
iiyama ProLiteE2783QSU-B1

En wat is jullie eerste keus en wat de tweede? Ik heb xone x
  dinsdag 5 maart 2019 @ 21:32:34 #249
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_185416644
Nooit Acer nemen, altijd Philips.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_185417461
Bijna black friday weer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')