quote:http://members.aol.com/nedtalk/personal/FrameSet2.html
Op woensdag 1 januari 2003 16:41 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX wilt straks gehaktbrood makenWie heeft er een lekker of origineel recept??
http://southernfood.about.com/library/weekly/aa102399.htm
[Dit bericht is gewijzigd door Wile_E_Coyote op 01-01-2003 16:43]
Bv: Mexicaans, Russisch, Italiaans, Indisch, Amerikaans....
Zeg het maar, plant ik wel wat neer.
quote:Groenlands.
Op woensdag 1 januari 2003 16:48 schreef Knuffie het volgende:Zeg het maar, plant ik wel wat neer.
quote:Dit gehaktbrood wordt koud geserveerd en kan dus een dag van tevoren worden klaargemaakt.
Op woensdag 1 januari 2003 16:52 schreef Furby het volgende:
Groenlands.
Bron: www.smulweb.nl
In Groenland is het koud....
quote:Klopt niet, kookboek zuigt. Hoe kouder het is hoe minder scherp er gekookt wordt.
Op woensdag 1 januari 2003 16:55 schreef Knuffie het volgende:Smaak: Pittig
quote:Als je het zelf zo goed weet, kom maar op met een leuk recept voor DuchessX!!
Op woensdag 1 januari 2003 16:58 schreef Furby het volgende:
Klopt niet, kookboek zuigt. Hoe kouder het is hoe minder scherp er gekookt wordt.
Furby.
poehee, dat was ff een brainwave. Je kan natuurlijk ook nog allerlei dingen in dat gehakt frotten zoals champignons, uien of wat dan ook.
St.Bernard met rijstewijn ofzo
quote:dooie baby schijnt tegenwoordig ook hip te zijn.
Op woensdag 1 januari 2003 17:03 schreef Furby het volgende:
Of ook lekker, dat gehakt van hond of kat maken.Weer eens wat cultureels in de keuken (azisch)
St.Bernard met rijstewijn ofzo
quote:Mijn moeder maakt altijd een hele simpele:
Op woensdag 1 januari 2003 16:41 schreef DuchessX het volgende:
* DuchessX wilt straks gehaktbrood makenWie heeft er een lekker of origineel recept??
Hoeveelheden weet ik zo niet, heb 'm zelf nog maar 1 keertje gemaakt en maar wat gegokt (werd een beetje flauw, volgende keer dus meer ui, peterselie en peper er in denk ik)
Als je wilt kan ik het wel eens aan d'r vragen, maar ik zie dat er inmiddels ook al andere recepten in dit topic staan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |