misschien een ideetje om op anoniem te gaan? Dat is helemaal hip onder het boze volk tegenwoordig.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:26 schreef damsco het volgende:
en ga niet lopen haten ik ben heel boos nu en kan weinig hebben
wat is dat anoniem gaan pcies?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:27 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
misschien een ideetje om op anoniem te gaan? Dat is helemaal hip onder het boze volk tegenwoordig.
Ga werken vieze vuile parasietquote:Op vrijdag 23 november 2018 09:25 schreef damsco het volgende:
gemeente doet moeilijk over mijn uitkering omdat ik op marktplaats wat bij verdien dus ik zeg tegen die gemeente ja ik verdien wat bij zodat ik het wat ruimer heb doen die moeilijk en hebben hun nu mijn inkomen geschat en dat van de uitkering afgehaalt zo dom.
ik snap niet waarom ze uitkering niet wat hoger maken want als het hoger is dan ga ik echt niet op marktplaats handelen want dat kost mij tog ook veelt tijd en toen ik dat tegen die gemeente mevrouw zij zegt die mevrouw jaaa meneer zo werkt dat niet dus ik zeg hoezo niet dan als ik meer geld heb ga ik toch niet handelen op marktplaats maar ze snappen mij niet
klacht: gemeente die te dom is om te snappen dat ik wat bijverdien omdat uitkering te laag is :s
Wat moet je nu dan? Paarden gaan kopen verkopen?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:25 schreef damsco het volgende:
klacht: gemeente die te dom is om te snappen dat ik wat bijverdien omdat uitkering te laag is :s
De TS zegt nergens dat het om tweedehands meuk gaat, maar dat ze via marktplaats wat bijverdient. Handel, dus.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo is spullen op marktplaats verkopen eigenlijk geld verdienen? je hebt daar al ooit geld voor betaald en nu verkoop je het weer met verlies
lijkt me er typisch zo een die toch te lui is om te gaan stemmen.quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:02 schreef Butjekef het volgende:
Ik wil graag iedereen er op wijzen dat ook damsco stemrecht heeft.
Oh. Ja, dat kan je gewoon van een uitkering aftrekken, dan ben je een soort winkel.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:47 schreef Jordy-B het volgende:
De TS zegt nergens dat het om tweedehands meuk gaat, maar dat ze via marktplaats wat bijverdient. Handel, dus.
Is ie al 18+ dan?quote:Op vrijdag 23 november 2018 10:02 schreef Butjekef het volgende:
Ik wil graag iedereen er op wijzen dat ook damsco stemrecht heeft.
Jezus, jij bent echt zeldzaam dom.quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:25 schreef damsco het volgende:
ik snap niet waarom ze uitkering niet wat hoger maken want als het hoger is dan ga ik echt niet op marktplaats handelen want dat kost mij tog ook veelt tijd en toen ik dat tegen die gemeente mevrouw zij zegt die mevrouw jaaa meneer zo werkt dat niet dus ik zeg hoezo niet dan als ik meer geld heb ga ik toch niet handelen op marktplaats maar ze snappen mij niet
Het begrip "handel" is jou vreemd?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:39 schreef Isabeau het volgende:
Hoezo is spullen op marktplaats verkopen eigenlijk geld verdienen? je hebt daar al ooit geld voor betaald en nu verkoop je het weer met verlies
Hoe weten ze dat je handelt op marktplaats?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:25 schreef damsco het volgende:
gemeente doet moeilijk over mijn uitkering omdat ik op marktplaats wat bij verdien dus ik zeg tegen die gemeente ja ik verdien wat bij zodat ik het wat ruimer heb doen die moeilijk en hebben hun nu mijn inkomen geschat en dat van de uitkering afgehaalt zo dom.
Omdat ts een extra bericht heeft aangemaakt omdat hij niet snapt hoe een edit knop werkt telt niet.quote:
Klopt, en een beetje participeren in de samenleving kan ook geen kwaad. Staat ook beter op je cv.quote:Op vrijdag 23 november 2018 12:12 schreef WammesWaggel het volgende:
Valide klacht, een beetje zwart doekoe is een smeermiddel van onze economie.
Je bent zelf zo dom om dat te melden bij de gemeente.. Hoe komen ze er anders achter ?quote:Op vrijdag 23 november 2018 09:25 schreef damsco het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |