abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 november 2018 @ 00:19:14 #1
163650 Greys
pi_183316235


SJOELCLUB NIEUWJAARSRECEPTIE EDITION *G*
Voor in de nieuwe agenda's: op zondag 20 januari is de volgende. En als we er dan toch zijn maken we er meteen een nieuwjaarsding van. Inloop 14.00 uur (uurtje eerder dan anders!)
Komers tot nu toe: ijs_beer, Cee, ato, Redefine, Aoibhin, grazz, Roger en Epiales, Greys en een aantal crewleden, zoals vorige keren


Ons eiland Doezepwa Utopia:


Cee's moodboard van Doezepwa Utopia:
https://pin.it/ikbu7rgamqkcu3

De vernieuwde Slowchat van ESF, voor al uw (non)-esf-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.
Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de teckel van de tante van je buurvrouw, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete esf liedje van dit jaar is, wat je midden in de nacht kwijt moet, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns afgelopen esf je bezorgd heeft, hoe vaak je naar het toilet ging vandaag etc.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry.

Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2

Literaire pareltjes en schrijfsels:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183316246
Danku :D
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 november 2018 @ 00:20:07 #3
163650 Greys
pi_183316248
Grazz ik heb echt tien minuten zitten f5en of je een nieuwe ging openen dus dan deze maar met inspiratieloze teetee. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 23 november 2018 @ 00:20:46 #4
163650 Greys
pi_183316262
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_183316288
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Greys het volgende:
Grazz ik heb echt tien minuten zitten f5en of je een nieuwe ging openen dus dan deze maar met inspiratieloze teetee. :@
Ik was aan het testen hoe geduldig men hier is :7 . De award voor meest ongeduldige persoon gaat naar.... :D
~The present is all there is~
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:22:30 #6
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183316290
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Greys het volgende:
Grazz ik heb echt tien minuten zitten f5en of je een nieuwe ging openen dus dan deze maar met inspiratieloze teetee. :@
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:22:35 #7
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183316293
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:20 schreef Greys het volgende:
Grazz ik heb echt tien minuten zitten f5en of je een nieuwe ging openen dus dan deze maar met inspiratieloze teetee. :@
Ik ook, maar ik dacht: Grazz moet wel met een epic TT bezig zijn. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:23:12 #8
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183316300
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:09 schreef grazz het volgende:

[..]

Gewoon geen Facebook hebben O+ :7
Dit.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_183316366
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik ook, maar ik dacht: Grazz moet wel met een epic TT bezig zijn. :D
Mijn naam en epic in 1 zin :') ik ben dus echt niet goed in dat soort dingen verzinnen, maar dank voor het vertrouwen :7
~The present is all there is~
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:31:37 #10
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183316390
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Mijn naam en epic in 1 zin :') ik ben dus echt niet goed in dat soort dingen verzinnen, maar dank voor het vertrouwen :7
grazzepic :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183316413
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:23 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Dit.
Alleen....heb ik me laten overhalen om een LinkedIn account aan te maken. :{ Dacht, vooruit, laten we dat eens proberen. Maar ik weet nu al dat ik er bijna nooit op ga kijken. Je had vroeger van die profielensites waaronder CU2 geloof ik. Eerste week: jaaaaa, super, nieuw, dus leuk...week later: nooit meer opgekeken en uiteindelijk gedelete. Ik zie nog steeds geen voordeel in het hebben van Facebook. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen hele vetes uitvechten op Facebook. Man, man, man.
~The present is all there is~
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 23 november 2018 @ 00:35:02 #12
39237 crew  H_T
2733
pi_183316432
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Alleen....heb ik me laten overhalen om een LinkedIn account aan te maken. :{ Dacht, vooruit, laten we dat eens proberen. Maar ik weet nu al dat ik er bijna nooit op ga kijken. Je had vroeger van die profielensites waaronder CU2 geloof ik. Eerste week: jaaaaa, super, nieuw, dus leuk...week later: nooit meer opgekeken en uiteindelijk gedelete. Ik zie nog steeds geen voordeel in het hebben van Facebook. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen hele vetes uitvechten op Facebook. Man, man, man.
Ik heb sinds kort ook LinkedIn, met precies twee connecties: een van degene die me uitnodigde, en een van een wederzijdse kennis. Verder heb ik er echt nog geen zin in gehad
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:35:46 #13
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183316439
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:29 schreef grazz het volgende:

[..]

Mijn naam en epic in 1 zin :') ik ben dus echt niet goed in dat soort dingen verzinnen, maar dank voor het vertrouwen :7
Tuurlijk wel, Yulia Himalaya was toen toch ook een prima TT? :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_183316447
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:31 schreef Redefine het volgende:

[..]

grazzepic :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:37:34 #15
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183316458
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:32 schreef grazz het volgende:

[..]

Alleen....heb ik me laten overhalen om een LinkedIn account aan te maken. :{ Dacht, vooruit, laten we dat eens proberen. Maar ik weet nu al dat ik er bijna nooit op ga kijken. Je had vroeger van die profielensites waaronder CU2 geloof ik. Eerste week: jaaaaa, super, nieuw, dus leuk...week later: nooit meer opgekeken en uiteindelijk gedelete. Ik zie nog steeds geen voordeel in het hebben van Facebook. Het schijnt zelfs zo te zijn dat mensen hele vetes uitvechten op Facebook. Man, man, man.
Geen idee, heb (bijna) niks. Heb alleen een twitter account om de Fok ESF tweets te liken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:37:52 #16
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183316463
Facebook was ooit leuk, toen het nog vanuit het idee kwam dat je daardoor contact met mensen kon houden die je anders nauwelijks sprak (ooit vooral gebruikt door studenten die een tijd in het buitenland studeerden etc.). Later was het ook nog wel leuk, omdat je zo ook wat nieuws en dergelijke meekreeg, omdat je vrij eenvoudig interessante mensen kon volgen (die interessant nieuws deelden). Nu is het toch vooral een plek waarin reclame gedeeld wordt en mensen debiele meningen kunnen verkondigen.

Linkedin is heel wat anders. Dat gebruik ik regelmatig en biedt zeker voordelen, als je het goed gebruikt. Twitter daarentegen vind ik echt alleen maar slechter worden.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183316473
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:35 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Tuurlijk wel, Yulia Himalaya was toen toch ook een prima TT? :7
Oja, dat was dan de enige keer, maar daar ben ik stiekem wel ein bisschen tröts op :7

Hebben we meteen een nieuwe award: de award voor user die de beste TT's verzint. Nu nog ESF gerelateerd maken.
~The present is all there is~
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:40:15 #18
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183316484
Instagram vind ik tegenwoordig juist wel tof. Voor mij is dat een mooie combi van sportfragmenten en nieuws, hilarische/schattige katten/honden filmpjes, vakantiefoto's (de goede dan he) en mooie vrouwen :P
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183316489
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik heb sinds kort ook LinkedIn, met precies twee connecties: een van degene die me uitnodigde, en een van een wederzijdse kennis. Verder heb ik er echt nog geen zin in gehad
Ik ook zoiets, en wat collega's/vrienden uitgenodigd. Al wel je profiel geupdate dan? Je moet jezelf verkopen he
~The present is all there is~
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:41:12 #20
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_183316493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:38 schreef grazz het volgende:

[..]

Oja, dat was dan de enige keer, maar daar ben ik stiekem wel ein bisschen tröts op :7

Hebben we meteen een nieuwe award: de award voor user die de beste TT's verzint. Nu nog ESF gerelateerd maken.
Alexander Rybak - That's How You Write a TT award.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_183316501
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Geen idee, heb (bijna) niks. Heb alleen een twitter account om de Fok ESF tweets te liken. :P
Goed voorbeeld doet goed volgen :7
~The present is all there is~
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:42:11 #22
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_183316506
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Alexander Rybak - That's How You Write a TT award.
Dat is wel een goeie ja. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 23 november 2018 @ 00:43:05 #23
39237 crew  H_T
2733
pi_183316515
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:40 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik ook zoiets, en wat collega's/vrienden uitgenodigd. Al wel je profiel geupdate dan? Je moet jezelf verkopen he
Voorlopig ben ik niet op zoek naar nieuw werk, dus kan dat nog best even wachten :7
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_183316585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:37 schreef Redefine het volgende:
Facebook was ooit leuk, toen het nog vanuit het idee kwam dat je daardoor contact met mensen kon houden die je anders nauwelijks sprak (ooit vooral gebruikt door studenten die een tijd in het buitenland studeerden etc.). Later was het ook nog wel leuk, omdat je zo ook wat nieuws en dergelijke meekreeg, omdat je vrij eenvoudig interessante mensen kon volgen (die interessant nieuws deelden). Nu is het toch vooral een plek waarin reclame gedeeld wordt en mensen debiele meningen kunnen verkondigen.

Linkedin is heel wat anders. Dat gebruik ik regelmatig en biedt zeker voordelen, als je het goed gebruikt. Twitter daarentegen vind ik echt alleen maar slechter worden.
MSN was toen al dood zeker? En what about Skype? Als je contact wil houden.... Ik zelf heb nooit de behoefte gehad om daarin mee te gaan. Zoals gezegd: ik heb gewoon niks met online profielen en daarnaast speelt privacy ook een rol. Ik weet dat je de boel kunt afschermen, maar dan nog. Wat moet ik delen? Wat boeit het anderen nou dat mijn goudvis Cornelis Jan Hagen is overleden op 8 jarige leeftijd. Of dat je relatie weer eens uit is :') man, man, man...(ja ik heb vandaag iets met dat Man, man, man). Aandachttrekkerij, eigen geilerij vind ik het.

Geef mij maar ouderwets pen en papier. Notitieboekjes :9~ , onnodig notitieboekjes kopen :9~ :9~

Enige waar ik veel gebruik van maak is Whatsapp. Verder bellen en meeten.
~The present is all there is~
pi_183316589
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 november 2018 00:41 schreef Redefine het volgende:

[..]

Alexander Rybak - That's How You Write a TT award.
^O^ ^O^
~The present is all there is~
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')