abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 22 november 2018 @ 23:07:07 #1
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_183314578
Wie kent die tekenfilm nog. Die fictieve wereld van Grundo waar Teddy, Grubby en Gimmick op avonturen gaan? Waarbij ze steeds worden tegengewerkt door Tweeg en de rode twee-voetige 'bounder' L.B., die constant sarcastische berichten naar zijn baas Tweeg maakt.

En dan die Gu-tangs met die vage maskers (ik vond ze vroeger griezelig) die met hun vliegtuigjes aanvallen. Wat een tijden.... :D

Ik heb nooit echt de serie van begin tot eind bekeken, en toch werd het eens tijd om vanaf aflevering 1 te beginnen :P Zelfs in de Nederlandse vertalingen hebben ze de Engelse benamingen netjes gebruikt. _O_ _O_

Vermakelijke serie _O_

Die flauwe grappen in de serie maken het best wel goed. :P
  Moderator donderdag 22 november 2018 @ 23:49:49 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183315715
Ik heb dit zeker wel gekeken! Topserie.

Come dream with me toniiiiightt..
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183316116
Hoe zag die knaker er al weer uit? :@

Iemand een plaatje? Ben te lui om te googlen :@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 23 november 2018 @ 00:21:20 #4
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_183316275
pi_183325200
Ja ik ken dit wel ja, kon me er niet om bekoren.
pi_183344253
whao blast from the past enzo..

volgens mij had ik daar vroeger een speelgoedbeer oid van _O-
pi_183348938
Tering, dit was ik helemaal vergeten dat ik het vroeger ook keek... #slapintheface
pi_183365637
Kas van Iersel zong het intro :D



Droom met me weg vannaaaaaaaaaaaaaaaaaaacht

Deze stond ook op mijn verlanglijstje:

Bleuh.
pi_183370075
quote:
Owja, die homo. Nu weet ik het weer. :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 26 november 2018 @ 14:37:09 #10
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_183380771
_O_ dit was echt geweldig _O_
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_183390787
Oja, dat was zo'n tekenfilm wat ik totaal niet boeiend vond.
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 29 november 2018 @ 13:36:58 #12
342888 Baron-von-Blubba
Misunderstood genius
pi_183438080
Ik keek eigenlijk alleen voor de schurken, Teddy Ruxpin en zijn vrienden boeiden me niet zo erg.




Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!
pi_183529652
Dit was wel een toffe serie ja. Volgens mij ook helemaal gezien, al heb ik geen idee meer hoe het af liep. Nu ik er zo over nadenken zat er ook niet heel erg een verhaallijn in ofzo, ze beleefden gewoon allemaal losse avonturen (die vaak wel over meerdere afleveringen waren uitgesmeerd).

Het was iets met kristallen zoeken, waarmee die uitvinder van alles kon doen. Maar ook waren er surfer dudes, een feeënschool, een Monsters- en Schurkenorganisatie, een verloren stad (De Moeilijk Te Vinden Stad) met boze aapmannetjes in vliegtuigjes, die Tweek op z'n toren die continu misschoot op hun luchtschip...

[ Bericht 18% gewijzigd door Nielsch op 04-12-2018 11:56:39 ]
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_183529691
quote:
0s.gif Op maandag 26 november 2018 14:37 schreef rubbereend het volgende:
_O_ dit was echt geweldig _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_183529695
Leuke serie was dat :D
Ja nus hons pris ne dira sa raison
Adroitement, se dolantement non.
  donderdag 3 januari 2019 @ 14:59:28 #16
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184180967
quote:
6s.gif Op dinsdag 4 december 2018 11:51 schreef Nielsch het volgende:
Dit was wel een toffe serie ja. Volgens mij ook helemaal gezien, al heb ik geen idee meer hoe het af liep. Nu ik er zo over nadenken zat er ook niet heel erg een verhaallijn in ofzo, ze beleefden gewoon allemaal losse avonturen (die vaak wel over meerdere afleveringen waren uitgesmeerd).

Het was iets met kristallen zoeken, waarmee die uitvinder van alles kon doen. Maar ook waren er surfer dudes, een feeënschool, een Monsters- en Schurkenorganisatie, een verloren stad (De Moeilijk Te Vinden Stad) met boze aapmannetjes in vliegtuigjes, die Tweek op z'n toren die continu misschoot op hun luchtschip...
Het heeft wel een overkoepelende verhaallijn hoewel dat in de ene aflevering wat meer aandacht krijgt dan de andere. Dat gaat over het geheim van die kristallen die ook weer een relatie hebben met de afkomst van Teddy Ruxpin en met de "moeilijk te vinden stad". En ook die MESO-organisatie van schurken zit achter dat geheim aan.

Maar er spelen diverse subplots en losse avonturen in de serie die daar weer niks mee te maken hebben. Het heeft qua opbouw iets van Flikken Maastricht weg in dat opzicht.

Heb het eens op youtube teruggezien en zit best knap in elkaar. Ook de fantasiewereld waarin het zich allemaal afspeelt.
pi_184190485
Een van de betere tekenfilms uit de jaren ‘80.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')