Je winkelt vast niet bij de Aldi
quote:waarschijnlijk bij de Albert Heijn
Op woensdag 1 januari 2003 15:52 schreef amnesiac het volgende:
Je winkelt vast niet bij de Aldi
[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 01-01-2003 15:58]
quote:Wij gaan altijd naar de Lidl en daar halen we de meeste boodschappen
Op woensdag 1 januari 2003 15:52 schreef Potlood het volgende:
Voor hoeveel euro maandelijks doe jij boodschappen? Ik zit, samen met mijn vriendin, rond de 600 euro. Ik zelf denk dat dit aan de hoge kant is, vandaar dat ik dat even wil checken.
* LadyS rekent
Dan komen we dus op 160 euro in de maand. Dus ruim genomen:
200 euro..
Dus je kan wel stellen dat 600 euro aan de hoge kant is... Maar als je het kan missen, moet je het vooral doen natuurlijk.
Wij zouden dat iig nooit kunnen betalen.
quote:Nou, zo af & toe bij de AH. Normaal gesproken bij Dirk vd Broek, en dan gem. zo'n 30 euro per keer. Bij AH is dat overigens gem. 40 a 50 euro per keer. Leuk: ik kookte voor mijn vriendin op kerstavond, en bij Dirk voor 30 euro aan spulletjes gehaald, maar jammer genoeg waren enkele dingen uitverkocht, dus moest ik naar AH voor de laatste ontbrekende ingredienten. Daar was ik 40 euro kwijt...
Op woensdag 1 januari 2003 15:53 schreef _Administr8or_ het volgende:[..]
waarschijnlijk bij de Albert Heijn
Al met al, zolang we het kunnen betalen blijven we dit gewoon doen, maar terugstappen als de situatie erom vraagt zal ook niet moeilijk zijn. (3 jaar geleden "deden" we het nog met F1500,- in de maand totale inkomsten.)
quote:Je zegt nu wel dat je makkelijk kunt terugstappen omdat je een aantal jaren geleden met minder af kon ... maar uit ervaring moet ik zeggen dat dat niet zo makkelijk is
Op woensdag 1 januari 2003 16:02 schreef hollander172 het volgende:
Ik zit samen met mijn vriendin op rond de 100 a 150 euro per week, meestal wel aan de grens van 150 euro.
Raar is dit niet, we zijn tweeverdieners en willen gewoon van het lekkerste en/of aparte dingen genieten. Daarboven op eten we ook bijv. veel meer vlees dan "normale" mensen, dit tikt ook aardig aan in de kosten.Al met al, zolang we het kunnen betalen blijven we dit gewoon doen, maar terugstappen als de situatie erom vraagt zal ook niet moeilijk zijn. (3 jaar geleden "deden" we het nog met F1500,- in de maand totale inkomsten.)
quote:Een willekeurige bon:
Op woensdag 1 januari 2003 15:57 schreef BDisOKE het volgende:
dat is wel erg veeeel.... wat kooop je allemaal dan?
wij besteden met 3 mensen ongeveer 9o euro per weeek geloof ik...
quote:das wel erg weinig
Op woensdag 1 januari 2003 16:13 schreef Potlood het volgende:[..]
Een willekeurige bon:
3 Redbull, rozemarijn, 2 dubbelcooler, olijfolie, 2 slimfast (voor vriendin), uien, spekblokjes, duo kriel, 2 salad caribic, 2 cappuccio (desert), 2 nasi/bamivlees, magnums. Totaal: 29,36.
( dat is mijn ervaring althans )
quote:3 Redbull --> Bij de aldi 1,5 literfles voor de prijs van 2 blikjes of haal bullet..kan je 9 blikjes van halen voor dezelfde prijs.
Een willekeurige bon:
3 Redbull, rozemarijn, 2 dubbelcooler, olijfolie, 2 slimfast (voor vriendin), uien, spekblokjes, duo kriel, 2 salad caribic, 2 cappuccio (desert), 2 nasi/bamivlees, magnums. Totaal: 29,36.
olijfolie --> olijfolie van Aldi schijnt erg goed uit smaaktests gekomen te zijn.
2 dubbelcooler --> Aldi/Lidl heeft echt lekkere vruchtensappen in 1.5L pakken en puur sap ook nog. Niet 5% en rest water!
2 slimfast (voor vriendin) --> Fruitontbijt werkt beter
uien --> bij de markt goedkoper
nasi/bamivlees --> weet niet wat ik hieronder moet verstaan..maar hoop niet dat je zo gek bent geweest om voorgesneden blokjes te kopen. Betaal je alleenmaar extra voor en je krijgt nog minder vlees ook nog!
Oh en haal geen vlees bij de AH tenzij het in de reklame is!
magnums --> Super de Boer heeft eigen merk magnums wat eigenlijk gewoon magnums zijn in een andere verpakking. Veel goedkoper!
quote:Er kan vast een vervanging gezocht worden voor de slimfast... is errug duur.
Een willekeurige bon:
owkeej nu heb ik je ongevraagd tips lopen geven... weet niet of dit de bedoeling was maar goed...
quote:Stel je moet het halve dorp/stad met de auto in de rondte crossen voor de aanbieding van pepsi, dan is er geen aanbieding meer.
Op woensdag 1 januari 2003 16:38 schreef Angel22 het volgende:
Wij (ja erg veel ik weet het...) verbruiken ongeveer 10 a 12 flessen pepsi-cola in de week... dat probeer ik dus altijd met aanbiedingen enzo extra in te slaan zodat het weer scheelt op de wekelijkse uitgaven...
Ik heb zelf geen idee wat ik per week uitgeef. Het wisselt hier namelijk enorm. Als ik bijvoorbeeld zin heb in een groente die bv. een tientje de kilo moet kosten dan eet ik dat. Maar zo is er ook rustig een week dat ik mn vriezer weer eens aan het leeg eten ben. Ik heb dus geen idee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |