abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 24 november 2018 @ 09:18:12 #226
545 dop
:copyright: dop
pi_183338080
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 08:58 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ja dat is het misschien. Het voelt als een enorme druk om er in mee te gaan omdat hij zulke sterke gevoelens heeft en ik hem niet wil kwetsen. Ik heb hem al gezegd hoe ik er in sta en dat ik het rustig aan wil doen. Maar daarbij heb ik ook niet het gevoel dat dit iemand is die ik bijvoorbeeld aan mijn ouders voor zou willen stellen. En ik wil hem geen trouw beloven. Heb heel sterk het gevoel dat ik dat op dit moment niet kan.
Doe je goed dan toch.
Ouders voorstellen, nu nog niet neem ik aan. Of weet je nu al nooit 😬.
Hoe gaat hij met je reactie om? Liefdevol of beheerder hij het?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183338094
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:17 schreef Yasmin23 het volgende:
K bel net. Hij neemt niet op. Misschien telefoon ergens verloren ofzo..
Of hij slaapt nog maar goed dit komt op mij over als een dood paard en daar wil je niet aan trekken
pi_183338098
De laatste keer dat ik in onderstaande situatie zat eindigde het in twee dames waarmee ik sindsdien geen contact meer heb. Deze dames had ik ontmoet tijdens een vakantie, heel leuk ditdat en zelfs gekeuveld tot de gate aan toe. Maar toch maakte maar één daarvan echt werk van mij. Wist ik veel dat dit de wingwoman van haar vriendin was en ik doodleuk een maand later de verkeerde op date vroeg ..

Dames. Als je iets wil, maak het dan kenbaar. Laat het niet oplossen door je mondige(rerere) BFF. Wij - heren - worden daar mistig van.

Goed. Afgelopen week had ik een event, georganiseerd door twee dames. Wederom chitchat, 'hihi Stratski je moet volgende keer echt weer langskomen'. *O* Ik kan er mijn vinger niet op leggen, maar volgens mij is dit geëindigd in een verkapte date afspraak .. met de ander. Natuurlijk leer ik van mijn fouten hi ha ho en wil ik bovenstaande situatie voorkomen. Maar wie nu precies de avances maakte is mij wederom niet duidelijk.

Hoe dan ook dit is een penibele situatie. Gelukkig is de andere dame in dit geval misschien wel POHWP, maar misschien ook niet. Stel je voor. Stratski die er deze Kerst (nog 31 dagen) met zijn LVML warmpjes bijzit? O+ Duimen jullie met mij mee?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2018 09:28:48 ]
pi_183338103
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:21 schreef MCH het volgende:

[..]

Of hij slaapt nog maar goed dit komt op mij over als een dood paard en daar wil je niet aan trekken
Vanaf 1600? :p
pi_183338104
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:18 schreef dop het volgende:

[..]

Doe je goed dan toch.
Ouders voorstellen, nu nog niet neem ik aan. Of weet je nu al nooit 😬.
Hoe gaat hij met je reactie om? Liefdevol of beheerder hij het?
Hij zegt dat hij me zo leuk vindt dat hij het zeker een kans wil geven. Als hij het niet eens zou proberen, zou hij er spijt van krijgen. Hij gaat er zeker liefdevol mee om. Het is ook echt een lieverd, dat is het punt niet. Volgens mij zou hij nu al voor me door het vuur gaan. Maar ik vergelijk mannen blijkbaar nog steeds met mijn laatste ex 🙄 En zo gek als ik op hem was, ben ik niet op deze man. Dat trotse gevoel van “deze hoort bij mij” dat hij bij mij opriep, dat doet deze man niet. Dat intense missen, die kriebels bij een berichtje. En dat was ook een behoorlijke hardvanstapelloper, maar dat riep bij mij niet dit onbehaaglijke gevoel op.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 24 november 2018 @ 09:23:00 #231
545 dop
:copyright: dop
pi_183338106
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 08:59 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Omdat jij het ook doet denk je dat het normaal is. Maar dat is het niet.

Van mij mag het verder allemaal. Maar het blijft een red flag.
echt onzin.
Natuurlijk kan het een redflag zijn.
Maar is natuurlijk hoe je er beide mee omgaat, en hoeveel lading het woord vriendin nu werkelijk voor hem heeft.
Je kunt ook gewoon te makkelijk de alarmbellen laten afgaan zonder de ander een eerlijke kans te geven.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183338140
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij me zo leuk vindt dat hij het zeker een kans wil geven. Als hij het niet eens zou proberen, zou hij er spijt van krijgen. Hij gaat er zeker liefdevol mee om. Het is ook echt een lieverd, dat is het punt niet. Volgens mij zou hij nu al voor me door het vuur gaan. Maar ik vergelijk mannen blijkbaar nog steeds met mijn laatste ex 🙄 En zo gek als ik op hem was, ben ik niet op deze man. Dat trotse gevoel van “deze hoort bij mij” dat hij bij mij opriep, dat doet deze man niet. Dat intense missen, die kriebels bij een berichtje. En dat was ook een behoorlijke hardvanstapelloper, maar dat riep bij mij niet dit onbehaaglijke gevoel op.
Dus wat je gecommuniceerd hebt is dat je het rustig aan wil doen, niet dat hij het wat jou betreft nooit helemaal gaat worden?
Dat vind ik niet heel eerlijk
pi_183338142
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:15 schreef Kreator het volgende:

[..]

Fijn voor je. Maar het gaat niet over jou. Het gaat over spirit, die niet eens weet of ze wil daten, laat staan een relatie wil.

Ik vind het overigens in geen enkele situatie gezond om iemand te vertellen dat je hevig verliefd bent na één keer koffie drinken of iemand je vriendin te noemen na een tweede date, ook al pakt dat soms goed uit. Het is niet normaal en onverstandig.
Dan maak je het ook wel extreem (en negeert voor het gemak de rest van mijn post). Wanneer je fijn aan het daten bent en het loopt lekker van beide kanten en je wordt verliefd, dan is het heel normaal dat de 1 dat sneller en intenser beleefd dan de ander. Mensen verschillen nou eenmaal. Dat is prima en zeker niet gelijk een red flag.
  zaterdag 24 november 2018 @ 09:29:15 #234
545 dop
:copyright: dop
pi_183338152
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij me zo leuk vindt dat hij het zeker een kans wil geven. Als hij het niet eens zou proberen, zou hij er spijt van krijgen. Hij gaat er zeker liefdevol mee om. Het is ook echt een lieverd, dat is het punt niet. Volgens mij zou hij nu al voor me door het vuur gaan. Maar ik vergelijk mannen blijkbaar nog steeds met mijn laatste ex 🙄 En zo gek als ik op hem was, ben ik niet op deze man. Dat trotse gevoel van “deze hoort bij mij” dat hij bij mij opriep, dat doet deze man niet. Dat intense missen, die kriebels bij een berichtje. En dat was ook een behoorlijke hardvanstapelloper, maar dat riep bij mij niet dit onbehaaglijke gevoel op.
jij was nog niet zo lang vrijgezel toch?
Klinkt helder hoor. Soms heb je ook meer tijd nodig om los te komen van je vorige liefde, terwijl je natuurlijk ook gewoon verlangens hebt naar nieuwe lovers.
Ik heb eerste jaar na mijn scheiding vooral genoten van het vrijgezel zijn, en een beetje rond geklooit zonder echt vast te willen.
Nu na 2jaar heb ik pas het gevoel, ja ik wil er weer voor gaan.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183338166
Lovers, gratis klussers
Poteto potato
pi_183338185
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:29 schreef dop het volgende:

[..]

jij was nog niet zo lang vrijgezel toch?
Klinkt helder hoor. Soms heb je ook meer tijd nodig om los te komen van je vorige liefde, terwijl je natuurlijk ook gewoon verlangens hebt naar nieuwe lovers.
Ik heb eerste jaar na mijn scheiding vooral genoten van het vrijgezel zijn, en een beetje rond geklooit zonder echt vast te willen.
Nu na 2jaar heb ik pas het gevoel, ja ik wil er weer voor gaan.
Ja klopt. Maar bij mijn vorige vriend was ik ook niet op zoek en hij overkwam me gewoon. Misschien ben ik daar nu ook naar op zoek. Op zich vind ik het ook helemaal niet erg dat hij zo enthousiast is, het is ook enorm vleiend. Maar het zou gewoon ook zo fijn zijn als ik gewoon weer verliefd werd op een ander... ben het zo beu ook om aan de ex te hangen nog.
Sarcasme. Herken het.
  zaterdag 24 november 2018 @ 09:39:43 #237
545 dop
:copyright: dop
pi_183338235
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:27 schreef Allures het volgende:

[..]

Dus wat je gecommuniceerd hebt is dat je het rustig aan wil doen, niet dat hij het wat jou betreft nooit helemaal gaat worden?
Dat vind ik niet heel eerlijk
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:30 schreef Allures het volgende:
Lovers, gratis klussers
Poteto potato
Waar wil jij de nadruk op leggen?
Voor mijn gevoel zegt je reactie vooral iets over je eigen bang.
Heb niet het gevoel dat spirit er oneerlijk en met de verkeerde intenties mee om gaat.
Of begrijp ik je gewoon verkeerd?
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183338241
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:39 schreef dop het volgende:

[..]


[..]

Waar wil jij de nadruk op leggen?
Voor mijn gevoel zegt je reactie vooral iets over je eigen bang.
Heb niet het gevoel dat spirit er oneerlijk en met de verkeerde intenties mee om gaat.
Of begrijp ik je gewoon verkeerd?
Ja ik ben bang dat ik ooit een muurtje moet komen verven :D

Je kunt je zelfhulp meuk ook iets te veel met de haren overal bij sleuren dude
pi_183338268
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 00:18 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Heb weer een parel op Tinder. Roept dat ze diepgang én connectie zoekt. Maar zelf met 0.0 inbreng komt.. Ja, doei en bedankt hè 8)7 :W.

Verder weinig zinnigs te melden op date gebied.
Ze zoekt diepgang en connectie van een ander... er valt niets te bedanken, ze heeft al voor jou bedankt. Not that into you.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 24 november 2018 @ 09:47:07 #240
545 dop
:copyright: dop
pi_183338302
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:41 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja ik ben bang dat ik ooit een muurtje moet komen verven :D

Je kunt je zelfhulp meuk ook iets te veel met de haren overal bij sleuren dude
dat mag jij vinden, je hoeft er ook niets mee.
Maar waarom die negatieve benadering?
Is Spirit niet okay wat jouw betreft? En moet jij daar voor waarschuwen?
Ik zie namelijk oprecht het kwaad niet.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183338321
Sorry Spirit maar dat seriële gedate gaat je denk ik een keer inhalen. Jij lijkt jezelf helemaal geen tijd te gunnen om ok te worden met alleen zijn en wat dingen te verwerken...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_183338347
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:43 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ze zoekt diepgang en connectie van een ander... er valt niets te bedanken, ze heeft al voor jou bedankt. Not that into you.
Jammer joh, ik ga die kar niet trekken. Been there, done that. Zonde van mijne energie.

Heb haar inmiddels op de sodemieter gegeven en sindsdien is er weer communicatie :).

Mbt Spirit: Stop gewoon even met daten, je zit nog veel te veel aan je ex. Alles gaat te snel of is niet goed.. Ga eerst lekker aan jezelf werken (wat al meerdere malen benoemd is hier, maar wat blijkbaar niet doordringt..).
  Official ESF Kreviewer zaterdag 24 november 2018 @ 09:55:59 #243
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183338362
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:27 schreef DW457 het volgende:

[..]

Dan maak je het ook wel extreem (en negeert voor het gemak de rest van mijn post). Wanneer je fijn aan het daten bent en het loopt lekker van beide kanten en je wordt verliefd, dan is het heel normaal dat de 1 dat sneller en intenser beleefd dan de ander. Mensen verschillen nou eenmaal. Dat is prima en zeker niet gelijk een red flag.
Het. Gaat. Niet. Over. Jou.
Lees het topic.
pi_183338382
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:55 schreef Kreator het volgende:

[..]

Het. Gaat. Niet. Over. Jou.
Lees het topic.
Het gaat ook niet om mij of hoe ik ben. Dat is mijn hele punt ook niet. Mijn punt is dat mensen andere mensen afwijzen vanwege 1 klein ding en op die manier elkaar geen geluk gunnen.
pi_183338384
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sorry Spirit maar dat seriële gedate gaat je denk ik een keer inhalen. Jij lijkt jezelf helemaal geen tijd te gunnen om ok te worden met alleen zijn en wat dingen te verwerken...
Beetje bijblijven mop, dat seriedaten is alweer van een poosje terug. Althans, zo zie ik het ;)
Sarcasme. Herken het.
pi_183338399
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:59 schreef DW457 het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om mij of hoe ik ben. Dat is mijn hele punt ook niet. Mijn punt is dat mensen andere mensen afwijzen vanwege 1 klein ding en op die manier elkaar geen geluk gunnen.
Een pukkeltje op de verkeerde plek is een klein ding, aangegeven grenzen met de voeten treden zoals hij doet is geen klein dingetje te noemen. En waarom zou je de ander geluk gunnen als hij jou blijkbaar geen geluk gunt door zo over je heen te walsen?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 24 november 2018 @ 10:02:37 #247
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183338407
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Beetje bijblijven mop, dat seriedaten is alweer van een poosje terug. Althans, zo zie ik het ;)
Langer dan twee weken heb ik het je nog niet zien volhouden als je zei dat je even met jezelf bezig wilde zijn.
En dat is dan inclusief weer Tinderen, leren kennen en afspreken. Netto een dag of twee dus?
  zaterdag 24 november 2018 @ 10:02:40 #248
545 dop
:copyright: dop
pi_183338410
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:59 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Beetje bijblijven mop, dat seriedaten is alweer van een poosje terug. Althans, zo zie ik het ;)
los van het seriedaten, kan er of zit er natuurlijk wel een kern van waarheid in.
Het is lastig omdat je niet los bent van je ex en dat heeft tijd nodig.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
pi_183338459
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:13 schreef DW457 het volgende:

[..]

Hmm, als dit al een red flag is en je daardoor gelijk iemand afgeserveerd en geen kans geeft, snap ik wel waarom mensen zo lang single blijven.

Iedereen heeft wel een red flag, jullie ook. Ook jullie hebben dingen in je waarvan andere mensen zouden zeggen van, whoa, niet doen, red flag! De kunst is juist om daar voorbij te kijken en te zien wat iemand een mooi persoon maakt in plaats van de focus te leggen op wat er mis is met iemand.
Sorry, maar ik ga voor iemand die echt bij mij past en niet voor iemand die ook wel aardig is.

Een relatie is geen doel op zich.
pi_183338502
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2018 09:22 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hij zegt dat hij me zo leuk vindt dat hij het zeker een kans wil geven. Als hij het niet eens zou proberen, zou hij er spijt van krijgen. Hij gaat er zeker liefdevol mee om. Het is ook echt een lieverd, dat is het punt niet. Volgens mij zou hij nu al voor me door het vuur gaan. Maar ik vergelijk mannen blijkbaar nog steeds met mijn laatste ex 🙄 En zo gek als ik op hem was, ben ik niet op deze man. Dat trotse gevoel van “deze hoort bij mij” dat hij bij mij opriep, dat doet deze man niet. Dat intense missen, die kriebels bij een berichtje. En dat was ook een behoorlijke hardvanstapelloper, maar dat riep bij mij niet dit onbehaaglijke gevoel op.
Vergelijkingen met exen zijn nooit een goed idee. Als je het mij vraagt.

Maar goed, je kent mijn conclusie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')