Denk niet dat ze zindelijk te krijgen zijn hoor, die dieren laten het gewoon lopen, wanneer het hun uit komt.quote:
quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had jaren geleden met haar samen gewerkt, en ze kwam als introducee mee naar mijn huidige werk met rig anderen, ik hoorde via iemand anders dat zij in het nieuwe groepje zat, ze kwam de hoek om en de trainee die de rondleiding gaf, wou me aan hun voor stellen, mijn eerste reactie was, hardop te roepen, hey kudtwijf, haar reactie, hey lul wat doe jij hier.
De trainer, keek verbaasd op en vroeg kennen jullie elkaar?
Allebei hard nee schuddend.
De toon was gezet, nog geen halve week later op date.
Dit is best wel Fok-achtig.quote:Op zaterdag 1 december 2018 17:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
Had jaren geleden met haar samen gewerkt, en ze kwam als introducee mee naar mijn huidige werk met rig anderen, ik hoorde via iemand anders dat zij in het nieuwe groepje zat, ze kwam de hoek om en de trainee die de rondleiding gaf, wou me aan hun voor stellen, mijn eerste reactie was, hardop te roepen, hey kudtwijf, haar reactie, hey lul wat doe jij hier.
De trainer, keek verbaasd op en vroeg kennen jullie elkaar?
Allebei hard nee schuddend.
De toon was gezet, nog geen halve week later op date.
We bitchen constant tegen elkaar als er anderen bij zijn, nja ook vaak als we alleen zijn.quote:
haha ach ja kan gebeuren.quote:Op vrijdag 23 november 2018 08:34 schreef Divje het volgende:
Die hit&run praktijken van B ook weer he
Gaat wel. Vrijdag een heftige begrafenis gehad waar ik nog een beetje van bij moet komen. Dit weekend was ik bij mijn moeder, dat was super fijn!quote:
Begrafenis is niet fijn idd. Fijn dat je een goed weekend hebt gehadquote:Op zondag 2 december 2018 19:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaat wel. Vrijdag een heftige begrafenis gehad waar ik nog een beetje van bij moet komen. Dit weekend was ik bij mijn moeder, dat was super fijn!
En met jou dan?
Ja, lekker dagje Oldenburg gedaan, kerstmarktquote:Op zondag 2 december 2018 19:34 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Begrafenis is niet fijn idd. Fijn dat je een goed weekend hebt gehad![]()
Druk met dochter bezig geweest. Ze heeft straks een kerstgala dus we hebben ook nog even geshopt voor een jurk. Verder wel goed hoor.
Oh wat leuk!! Nog dingetjes gekocht?quote:Op zondag 2 december 2018 19:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, lekker dagje Oldenburg gedaan, kerstmarkt
Oooh leuk! Zijn jullie goed geslaagd?
Vooral knutselrommeltjes en een kalender en een adventtheequote:Op zondag 2 december 2018 20:12 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh wat leuk!! Nog dingetjes gekocht?
Ja, maar uiteindelijk toch online.
Bij Shein.
Oh wat leuk! Van die leuke hebbedingetjesquote:Op zondag 2 december 2018 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vooral knutselrommeltjes en een kalender en een adventthee
Hahaha dat zul je altijd zien inderdaad
Maar dan kun je de lichtjes in de kerstboom aanzetten en kaarsjes en gezelligheidquote:Op maandag 3 december 2018 11:59 schreef illusions het volgende:
Hier niks te klagen, vandaag graad of 18. Wel vroeg donker maarja, shit happens.
Ik heb geen kerstboom, en zodra het donker wordt ga ik naar de kroeg.quote:Op maandag 3 december 2018 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Maar dan kun je de lichtjes in de kerstboom aanzetten en kaarsjes en gezelligheid
Ach ja, ieder diertje zo zijn pleziertje tochquote:Op maandag 3 december 2018 12:15 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik heb geen kerstboom, en zodra het donker wordt ga ik naar de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |