abonnement Unibet Coolblue
pi_183324495
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:07 schreef Tele6 het volgende:
Fijn Lonaa O+

Ik heb rond 12 uur weer gebeld. Toen was degene die ik nodig had er, jeeeej! Alleen ze had nog iemand nodig (een planner) en die was er niet - waarschijnlijk lunchpauze, bel over een halfuurtje maar terug.
Een halfuur later bel ik weer, is die eerste persoon er niet. Zij heeft lunchpauze van 12 tot half 1 en de pauze is waarschijnlijk iets uitgelopen.
Bel ik een kwartier later weer. Die eerste persoon is er nog steeds niet. Toen ben ik maar opgehouden.

Het stomme is, ik heb persoon 1 helemaal niet nodig, ze heeft mijn gegevens al gecontroleerd. Ik moet een afspraak plannen.

Bij deze instelling betekent een terugbelverzoek dat ze een mail sturen aan degene die me moet bellen, en dat die dan binnen drie werkdagen moet reageren, behalve dat ze niet kunnen garanderen dat diegene zijn mail op tijd leest.
Zo kan het komen dat ik al sinds maandag aan het bellen ben en nog steeds niet teruggebeld. :'(
Mijn hemel wat een idiote toestand. Goed van jou dat je je niet uit het veld laat slaan maar wat een belachelijke manier van werken. Nr 1 wist toch zelf wel dat ze ging lunchen?
We have far more in common than that which devides us..
pi_183324576
Tele, dit belooft weinig goeds voor jouw traject. Nou lopen dit soort dingen vaak zo bij deze organisaties maar ik hoopte dat je geluk zou hebben. Ik zou de huisarts bellen en me door laten verwijzen naar iedere therapeut of instantie die je mogelijk zou kunnen helpen. Een kennis van me stond laatst ook op 3 wachtlijsten en heeft 2 intakes gedaan.
Spoilers!
pi_183324964
Wat idioot Tele -O-
freedom is just another word for nothing left to lose
pi_183325083
Tele :*

Sally wordt langzaam wakker
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 23 november 2018 @ 14:50:31 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183325215
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Tele :*

Sally wordt langzaam wakker
fijn
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183325285
Fijn voor HonT!
Beterschappies.

En Tele idd wat een onmogelijke routing houden ze er daar op na. -O-
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 15:14:08 #207
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183325675
Zo de systeemcheck van onze stichting weer overleefd geloof ik :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 23 november 2018 @ 15:28:22 #208
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_183325944
:* voor de Hont van Loon EN de niet zo lekkere velletjes


en een :* voor Tele.. ik vind het net als de rest te belachelijk voor woorden.. de GGZ is zo toch wel goed van het padje af..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_183326155
Allemachtig Tele, wat een klucht! :o -O-
Let me see you stripped down to the bone
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 november 2018 @ 15:44:50 #210
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183326313
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:10 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar dit kost toch veel te veel energie voor iemand die al psychisch in de shit zit -O-
Dit moet toch helemaal anders? 1x bellen door cliënt moet genoeg zijn, dan moet je gewoon zo snel als het kan terug gebeld worden en het liefst een beetje met een indicatie wanneer dat dan is.

Ik vind je heel vasthoudend en dat is goed, maar het zou niet moeten hoeven :*
Als ik eerlijk ben vind ik het allemaal wel meevallen. Paar keer bellen en nog geen afspraak. De wereld is niet vergaan.
Misschien moet je als beller ook iets meer doortastend zijn (aanname).
Natuurlijk kost dat wel wat meer energie als je slecht in je vel zit, maar het is niet alsof ze het verkeerde been hebben geamputeerd.
pi_183326360
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

Als ik eerlijk ben vind ik het allemaal wel meevallen. Paar keer bellen en nog geen afspraak. De wereld is niet vergaan.
Misschien moet je als beller ook iets meer doortastend zijn (aanname).
Zou het voor elke toko met je eens zijn, psychische gezondheidzorg uitgezonderd :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183326371
Hoe is het met het tandartsbezoekherstel afgelopen, Krea? :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_183326447
Mistige skyline van Rotterdam vanuit de bus. O+ Het is dat mijn telefoon foeilelijke baggerfoto's maakt, anders liet ik het zien. :9

Nog drie kwartier tot Suspiria ! *hypert*

En inzake de film en de altijd supertoffe Tilda Swinton erin..
Ik was vanmorgen tijdens ontbijt net onderweg naar een hoogdravende conclusie inzake Tilda Swinton die in haar carrière nu toch al vaak meerdere personages in één film heeft gespeeld en/of niet-genderconforme rollen, onderbreekt J. met: "Net als Eddie Murphy! :D :D "
:')
Grmbl.
Let me see you stripped down to the bone
pi_183326731
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:51 schreef minilot het volgende:
Mistige skyline van Rotterdam vanuit de bus. O+ Het is dat mijn telefoon foeilelijke baggerfoto's maakt, anders liet ik het zien. :9

Nog drie kwartier tot Suspiria ! *hypert*

En inzake de film en de altijd supertoffe Tilda Swinton erin..
Ik was vanmorgen tijdens ontbijt net onderweg naar een hoogdravende conclusie inzake Tilda Swinton die in haar carrière nu toch al vaak meerdere personages in één film heeft gespeeld en/of niet-genderconforme rollen, onderbreekt J. met: "Net als Eddie Murphy! :D :D "
:')
Grmbl.
_O-

Drukke dag heb ik vandaag :D

Eerst moest ik uitslapen tot half 12.
En toen naar de kapper zonder afspraak, waar ik niet meteen terecht kon dus door naar de bakker en wat andere boodschapjes.
Toen terug naar de kapper en dat was een beetje spannend want ik ga vreemd bij hen :@ Thuiskapster is namelijk ziek. Marokkaanse kapster knipte en knipte en knipte :X Toen nog wat wax erin en ik ging met een raar hoofd naar huis.
Moest meteen door voor een ontspanningsmassage, waar ik nog wat reclame voor mijn werk kon maken.
Daarna hoofd onder de kraan en met de wax eruit bleek er een prima kapsel onder te zitten *O*

Nu bananensoes en vanavond repetitie.

Weekend O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183326738
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 14:43 schreef Lonaa het volgende:
Tele :*

Sally wordt langzaam wakker
*O*

Ik heb het gemist, waaraan is ze geopereerd? Die bult bij aan haar buik?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183326750
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Zou het voor elke toko met je eens zijn, psychische gezondheidzorg uitgezonderd :)
Eens. :Y

Het is voor mensen vaak al een drempel de hulp te vragen. Dan moet je als organisatie ook de moeite nemen dat een beetje snel en professioneel op te pakken.

Wat een bizar verhaal, dit. :N
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_183326768
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:44 schreef Kreator het volgende:

[..]

De wereld is niet vergaan.
Het punt is juist dat je wereld ondertussen wel vergaat.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 16:15:19 #218
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_183326812
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:14 schreef derLudolf het volgende:
Zo de systeemcheck van onze stichting weer overleefd geloof ik :+
Ja ze waren tevreden, een bonnetje van accommodatie misten ze/hadden we niet bij ons. Die hebben we gewoon, niets aan het handje :s)

Nu op vrijdagmiddag Utrecht uit zien te komen: 7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_183326832
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:12 schreef mjan het volgende:

[..]

Het punt is juist dat je wereld ondertussen wel vergaat.
Juist.
Spoilers!
pi_183326876
Steeds als ik dat weer herlees word ik zo pissig. Dit is nergens voor nodig, en doe zoiets 2x in een commerciele organisatie met klanten dan heb je best wel een probleem. En bij hen is het de manier van werken.
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 23 november 2018 @ 16:29:16 #221
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_183327016
Inderdaad een raar verhaal van Tele2, maar we horen alleen haar kant. Misschien dat er nog wel wat andere zaken aan de andere kant spelen?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_183327046
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Steeds als ik dat weer herlees word ik zo pissig. Dit is nergens voor nodig, en doe zoiets 2x in een commerciele organisatie met klanten dan heb je best wel een probleem. En bij hen is het de manier van werken.
Dat is het geweldige voordeel van regionale monopolies. Klanten hebben maar heel weinig te kiezen. Om de haverklap fuseert er weer wat dus de keuzevrijheid wordt steeds beperkter. En er zijn ook nog clubs die alleen maar mensen aannemen met een grote zekerheid van beter worden, bijvoorbeeld PsyQ.

Maar goed, met Tele zal het vast wel goed komen. Basiszorg is goed beschikbaar gelukkig.
Spoilers!
pi_183327095
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:29 schreef golfer het volgende:
Inderdaad een raar verhaal van Tele2, maar we horen alleen haar kant. Misschien dat er nog wel wat andere zaken aan de andere kant spelen?
Het is een bedrijfstak met veel parttimers en een groot personeelsverloop. En een waar dus vaak gereorganiseerd wordt. En dan kan er natuurlijk gewoon zelf iets met de persoon die Tele moet bellen aan de hand zijn.
Spoilers!
pi_183327137
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 16:34 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is een bedrijfstak met veel parttimers en een groot personeelsverloop. En een waar dus vaak gereorganiseerd wordt. En dan kan er natuurlijk gewoon zelf iets met de persoon die Tele moet bellen aan de hand zijn.
Een terugbellijstje is toch het minste wat je kunt hebben. Kost een notitieblok en een pen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183327259
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 november 2018 15:44 schreef Kreator het volgende:

Als ik eerlijk ben vind ik het allemaal wel meevallen. Paar keer bellen en nog geen afspraak. De wereld is niet vergaan.
Misschien moet je als beller ook iets meer doortastend zijn (aanname).
Natuurlijk kost dat wel wat meer energie als je slecht in je vel zit, maar het is niet alsof ze het verkeerde been hebben geamputeerd.
Je hebt geen idee hoeveel mensen er psychisch zo in de knoop zitten, dat ze deze tegenslag niet aan kunnen en geen contact meer opnemen. Heel kwalijk. De drempel om hulp te zoeken was al genomen, en die drempel lijkt ineens een stuk hoger dan gewenst.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')