Vind deze ook relatief saai.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is omdat je kritisch kijkt. Het valt wel mee met die saaiheid.
Wat is een bavetquote:Op woensdag 21 november 2018 20:04 schreef MarkyMarkyeah het volgende:
Hebben ze alleen vis op het menu,ik zie nooit dat ze vlees eten.
Wie belt er nog.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:05 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM BELLEN MENSEN DAN. Is dit hoe het tegenwoordig gaat?!
Tuurlijk. Super kritisch, want ik let inderdaad op de afwijkende dingen.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is omdat je kritisch kijkt. Het valt wel mee met die saaiheid.
Gescriptquote:Op woensdag 21 november 2018 20:05 schreef RickoKun het volgende:
WAAROM BELLEN MENSEN DAN. Is dit hoe het tegenwoordig gaat?!
Zielig verhaal sowieso nu.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:05 schreef linebear het volgende:
zielig verhaal, woont weer bij ouders
"kech"quote:Op woensdag 21 november 2018 20:07 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Die komt op kaart no.3 denk ik...
Het is een manier van kijken, niks mis mee. En iemand moet het doen.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Tuurlijk. Super kritisch, want ik let inderdaad op de afwijkende dingen.
En dat is (non sarcastic) best jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop