Omdat ze denkt dat alleen 60-jarigen wiskunde studeren.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, maar waarom vind je het een dom wijf?
Geldt ook voor woquote:Op donderdag 22 november 2018 19:56 schreef marcodej het volgende:
Djilly is het bewijs dat VWO doen op zichzelf niks meer zegt.
Dat is inderdaad een beetje dom. Maar ze is dan ook pas 18.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:56 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Omdat ze denkt dat alleen 60-jarigen wiskunde studeren.
Ja ik voelde me aangevallen.
Graag op tv willenquote:Op donderdag 22 november 2018 19:56 schreef brongteker het volgende:
18 zijn, zo eruit zien en dan nog meedoen aan first dates
Gewoon een mafklapper.quote:Op donderdag 22 november 2018 19:58 schreef Schuimpjes het volgende:
Die Cas is beweegt een beetje apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop