sowquote:Op woensdag 21 november 2018 20:41 schreef Chloroform het volgende:
[..]
"Ik heb een pelm" dan, chinatown
Oh die aan jou bedoel jequote:Op woensdag 21 november 2018 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is dan de afkorting van private message
Heette ze Lekker?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:44 schreef Zosk het volgende:
Zag laatst een Nederlandse prof schaatser, een vrouw. Die heet wijfje met dr achternaam ;s
Wat een leuke jeugd zal die pa hebben gehad hehe
Speel niet met mijn privequote:Op woensdag 21 november 2018 20:44 schreef Chloroform het volgende:
"En toen kreeg ik een perm"
Screenshots van het gesprek kunnen via dm aangevraagd worden
Ik heet Wijfje hahaquote:Op woensdag 21 november 2018 20:44 schreef Zosk het volgende:
Zag laatst een Nederlandse prof schaatser, een vrouw. Die heet wijfje met dr achternaam ;s
Wat een leuke jeugd zal die pa hebben gehad hehe
Niemand vertrouwt jou meerquote:Op woensdag 21 november 2018 20:44 schreef Zosk het volgende:
[..]
Speel niet met mijn prive
Ik kan gewoon bevestigen of het wel of niet correct is
Neequote:
Oké femquote:Op woensdag 21 november 2018 20:45 schreef Kiid het volgende:
Kans is best groot dat ik straks weer moet maar dat is dan maar zo hoor
Ik geloof je.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:44 schreef Chloroform het volgende:
"En toen kreeg ik een perm"
Screenshots van het gesprek kunnen via dm aangevraagd worden
In mij toon je nooit zoveel interesse terwijl we gvd dezelfde kliek delenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Hoop dat het goed gaat met je been
serieus kaoloslecht, waarschijnlijk de straf van Godquote:Op woensdag 21 november 2018 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bedankt vriend
Hoop dat het goed gaat met je been
Heb je een infectiequote:Op woensdag 21 november 2018 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
serieus kaoloslecht, waarschijnlijk de straf van God
Said nobody everquote:
Zit ik in een kliek?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
In mij toon je nooit zoveel interesse terwijl we gvd dezelfde kliek delen
Sinds dat ongeluk?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
serieus kaoloslecht, waarschijnlijk de straf van God
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |