Ben al rustigquote:Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gelijk weer zo agressief doen, u doet niet meer mee.
Je zou zo mijn knappere meer succesvolle en gezellige broertje kunnen zijnquote:Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij dus wel. Ck en ik liggen doorgaans op 1 lijn
Geef mij een dagje om het te laten bezinken. Ben erg bang van je nu.quote:
Dat zou ik niet proberen wanneer je bij hem in de squad met bf zitquote:Op woensdag 21 november 2018 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mij dus wel. Ck en ik liggen doorgaans op 1 lijn
meid, wat dolletjesquote:Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Kiid het volgende:
Ik heb een theemok gevraagd voor Sinterklaas. Ben wel heel erg nieuwsgierig wat voor 1 ik ga krijgen
Ik ga er 1 kopen waar "My kid listens to Pantera" op staatquote:Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Kiid het volgende:
Ik heb een theemok gevraagd voor Sinterklaas. Ben wel heel erg nieuwsgierig wat voor 1 ik ga krijgen
Mooi compliment. Dichterbij dan dit ga ik nooit komenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je zou zo mijn knappere meer succesvolle en gezellige broertje kunnen zijn
Juist wel. Dan kan je elkaar rugdekking gevenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou ik niet proberen wanneer je bij hem in de squad met bf zit
Verwacht constant revives op riskante plekken en als hij geen poging doet kick ik hemquote:Op woensdag 21 november 2018 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat zou ik niet proberen wanneer je bij hem in de squad met bf zit
Loop je nou niet op de zaken vooruit? Straks gaat het uitlopen op 1 groot fiasco en is het een kut mokquote:
Wat moet je er in godsnaam meequote:Op woensdag 21 november 2018 20:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik heb een melkopklopper gevraagd aan de sint
Waar ben je nu dan, bij de voedselbank?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:04 schreef Catkiller het volgende:
Ik ga naar huis moet mijn stemrecht ook nog gebruiken voor 9 uur houdoetjes
Dat is ook dom als je het ook gewoon aan de Sint had kunnen vragenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb mezelf een cadeau gedaan voor Sint
Was te groot voor mijn schoenen.quote:Op woensdag 21 november 2018 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is ook dom als je het ook gewoon aan de Sint had kunnen vragen
Ben bij de frituur aan mijn lichaam aan het werkenquote:Op woensdag 21 november 2018 20:07 schreef HPLC het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan, bij de voedselbank?
Waarom zo'n hele ding bestellen als alleen je eikel gevoelig isquote:Op woensdag 21 november 2018 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was te groot voor mijn schoenen.
netjes, wanneer is het weegmoment?quote:Op woensdag 21 november 2018 20:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben bij de frituur aan mijn lichaam aan het werken
goeiequote:Op woensdag 21 november 2018 20:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Waarom zo'n hele ding bestellen als alleen je eikel gevoelig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |