abonnement Unibet Coolblue
pi_183289367
Hallo,

Elke keer als ik bij mijn oude werkgever ben, in het bedrijfspand loopt mijn telefoon vast en start ie opnieuw op, constant weer.

Als ik dan even na opstarten weer snel ontgrendel en bijv whatsapp of andere app open loopt de app vast en freezed de hele telefoon en start hij opnieuw op.

Wel word er een andere restart gedaan dan wat er normaal is. Want bij het opstarten heb ik hem ook beveiligd met een wachtwoord voordat hij naar de telefoon zijn reguliere ontgrendelscherm gaat.

Als ik dan weg ga bij dat pand freezed ie nog 2/3 keer en dan is het weer klaar.

Ik hoop dat ik hem zonder reset kan fixen anders binnenkort een backup en reset.
pi_183306713
Zou het kunnen dat in dat bedrijfspand een digitale signaalversterker (GSM versterker) is geplaatst voor mobiele telefonie? Dit omdat bijvoorbeeld het gewapende beton van de muren het normale GSM signaal teveel afschermt en binnen bellen lastig maakt.
Zoiets schijnt een DAS systeem te heten: picocellen die verspreid binnen het pand zijn opgehangen.
En dat zo'n apparaat toch een iets ander GSM signaal afgeeft (andere modulatie) waar jouw telefoon niet goed mee om kan gaan?

Voorbeeld: http://www.radioaccess.nl(...)rne-kantoorgebouwen/
pi_183307223
Heeft t voorheen altijd hier gedaan, nu zie ik wel dat de update van twrp opkomt en kort daarna dr telefoon freezed. Maar dat is enkel op deze locatie
pi_183985455
De oorzaak is gevonden, na de verhuizing van het bedrijf naar ander pand sloot ik de wifi shit etc aan. na de router aangesloten te hebben begon t gezeur weer. dus de router was de oorzaak
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')