abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 21 november 2018 @ 22:10:02 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_183294451
Maar gelukkig mogen we nog steeds dood gaan aan uitlaatgassen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_183294665
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:39 schreef asco het volgende:

[..]

Goed voor je, geniet ervan. Denk je dat het hier bij blijft? Onze overheid gaat alleen maar door met verbieden/controleren. In zo'n wereld wil je toch niet leven?
Zoals ik geloof ik al eens schreef in een ander "zus en zo moet strenger"-topic, het gevaarlijke hieraan is dat het harder aanpakken nooit meer echt lijkt te stoppen. Er is nooit een moment waarop men zegt "ja, nu hebben we met accijns, regeltjes en straffen gedrag x wel genoeg ontmoedigd. Wie x nu nog doet moet het zelf maar weten". Nee, elke maatregel moet weer strenger dan de vorige(n). Net weer iets duurder, net weer wat meer regeltjes om je mee aan banden te leggen, net weer wat harder straffen als je het dan toch doet. Wanneer is het dan eens klaar? Als alles wat niet helemaal gewenst is onbetaalbaar of domweg verboden is gemaakt? En met wat voor maatschappij zit je dan?

[ Bericht 5% gewijzigd door saparmurat_niyazov op 21-11-2018 22:30:21 ]
pi_183294678
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 18:25 schreef BoneThugss het volgende:

[..]

Wat zegt hij nou net dan goochemerd.
Iets met drugs.
1 + 1 = blauw
pi_183294775
Betutteling weer :') Met de VVD aan het roer nog wel :')! We worden hier zo onderhand net zo geleefd als in de DDR
  woensdag 21 november 2018 @ 22:31:55 #80
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183294863
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:43 schreef BoneThugss het volgende:
Het is goed met ze.

Opkankeren met je halfslachtige beleid. Of alchol drinken krijgt dezelfde consequenties en je trekt 1 lijn. Of je legaliseert die shit gewoon dan kan de eigenaar ook rustig slapen.

Wat. Een. Ongeloofelijk. Kutbeleid.
Idd man wat is dat toch met die kutdebielen in Den Haag?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183295151
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:27 schreef MadJackthePirate het volgende:
Betutteling weer :') Met de VVD aan het roer nog wel :')! We worden hier zo onderhand net zo geleefd als in de DDR
Ja tot zover ons liberale kabinet, je krijgt er gratis een gristenhond bij die even alle genotsmiddelen aan banden wil leggen.

Bieraanbiedingen worden ook al VERBOTEN, geen kratjes bier meer voor een tientje.
٩๏̯͡๏)۶
pi_183295172
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:48 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Ja tot zover ons liberale kabinet, je krijgt er gratis een gristenhond bij die even alle genotsmiddelen aan banden wil leggen.

Bieraanbiedingen worden ook al VERBOTEN, geen kratjes bier meer voor een tientje.
Grote Boer Dijkhoff waakt over uw gezondheid!
pi_183295192
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:31 schreef MMaRsu het volgende:
Idd man wat is dat toch met die kutdebielen in Den Haag?
Ik heb i.i.g. op geen van allen gestemd. How about you guys?
  woensdag 21 november 2018 @ 22:54:13 #84
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183295232
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:50 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik heb i.i.g. op geen van allen gestemd. How about you guys?
Alsof ik dat nog weet :')

volgens mij pvda denk ik maarja
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183295258
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:54 schreef MMaRsu het volgende:
Alsof ik dat nog weet :')
Dat is toch wel ernstig. Misschien wat minder blowen gast, da's niet goed voor je.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2018 22:55:51 ]
pi_183295266
Maar mogen mensen nog wel in een “besloten kring” ergens samenkomen en samen roken/blowen?
.
pi_183295282
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:56 schreef Fer het volgende:
Maar mogen mensen nog wel in een “besloten kring” ergens samenkomen en samen roken/blowen?
Je kan/mag ook in "besloten kring" een naald in je arm zetten of je neus volsnuiven...
pi_183295291
quote:
9s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:49 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Grote Boer Dijkhoff waakt over uw gezondheid!
Alleen dit komt toch uit het brein van Blokhuis, Dijkhof lust wel een biertje
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 21 november 2018 @ 22:58:49 #89
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_183295323
quote:
15s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:21 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Zoals ik geloof ik al eens schreef in een ander "zus en zo moet strenger"-topic, het gevaarlijke hieraan is dat het harder aanpakken nooit meer echt lijkt te stoppen. Er is nooit een moment waarop men zegt "ja, nu hebben we met accijns, regeltjes en straffen gedrag x wel genoeg ontmoedigd. Wie x nu nog doet moet het zelf maar weten". Nee, elke maatregel moet weer strenger dan de vorige(n). Net weer iets duurder, net weer wat meer regeltjes om je mee aan banden te leggen, net weer wat harder straffen als je het dan toch doet. Wanneer is het dan eens klaar? Als alles wat niet helemaal gewenst is onbetaalbaar of domweg verboden is gemaakt? En met wat voor maatschappij zit je dan?
1984 waar de Staat bepaalt wat haar goed lijkt voor je verplicht geluk.

//--//
Probleem is ook dat elke generatie en bewindspersoon, kennelijk, zijn of haar stempel wil zetten.
Dat je strax niet "meer" je middelen mag/kunt roken in een coffeeshop is ridicuul en vooral misbruik van (het antirook) beleid. "Olivier", verzin een list en maak sws een uitzondering wat het beheersbaar zal houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_183295339
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Je kan/mag ook in "besloten kring" een naald in je arm zetten of je neus volsnuiven...
Nee want dat impliceert dat je het goedje al in bezit had voordat je samenkwam met anderen om het te gebruiken
pi_183295350
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:57 schreef Techno het volgende:

[..]

Je kan/mag ook in "besloten kring" een naald in je arm zetten of je neus volsnuiven...
Maar mag het ook op een besloten vereninging? Dus dat de vereniging tegenover over of verderop in de staat van de shop een ruimte huurt, om samen te gebruiken?
.
  woensdag 21 november 2018 @ 23:01:14 #92
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_183295373
quote:
11s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:55 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is toch wel ernstig. Misschien wat minder blowen gast, da's niet goed voor je.
/care alsof mijn stem iets heeft uitgemaakt in the end.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_183295412
quote:
10s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
Nee want dat impliceert dat je het goedje al in bezit had voordat je samenkwam met anderen om het te gebruiken
"Besloten kring" impliceert dat helemaal niet. Je kan ook je dealer met dat besloten groepje bellen. :P
pi_183295441
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:00 schreef Fer het volgende:
Maar mag het ook op een besloten vereninging? Dus dat de vereniging tegenover over of verderop in de staat van de shop een ruimte huurt, om samen te gebruiken?
Wat mij betreft wel.

Maar ik ben dan ook van mening dat iedereen het volste recht heeft om op z'n eigen manier ten gronde te gaan.
pi_183295446
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 22:58 schreef Vallon het volgende:

[..]

1984 waar de Staat bepaalt wat haar goed lijkt voor je verplicht geluk.

//--//
Probleem is ook dat elke generatie en bewindspersoon, kennelijk, zijn of haar stempel wil zetten.
Dat je strax niet "meer" je middelen mag/kunt roken in een coffeeshop is ridicuul en vooral misbruik van (het antirook) beleid. "Olivier", verzin een list en maak sws een uitzondering wat het beheersbaar zal houden.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit werkt natuurlijk alleen als de economie zelf floreert. Wanneer ook de gewone man problemen gaat hebben om zich in zijn basisbehoeften te voorzien zal hij niet langer lijdzaam toezien. Ook agenten zullen er niet happig op zijn om hard op te treden tegen wanhopige buurtgenoten. Van die jongens van defensie verwacht ik al helemaal geen animo om ten strijde te trekken tegen mogelijke oom's, tante's etc... Dus dan wordt het beleid en de verantwoordelijken daarvan gestopt. Probleem is alleen dat in Nederland dat punt nog lang niet bereikt is.
pi_183295473
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:43 schreef BoneThugss het volgende:
Het is goed met ze.

Opkankeren met je halfslachtige beleid. Of alchol drinken krijgt dezelfde consequenties en je trekt 1 lijn. Of je legaliseert die shit gewoon dan kan de eigenaar ook rustig slapen.

Wat. Een. Ongeloofelijk. Kutbeleid.
Volgens mij snap je het niet zo goed.. In dit geval gaat het er om dat je geen tabak mag roken in openbare gelegenheden. Dus ook niet meer in een coffeeshop. Staat helemaal los van wel of niet legaal maken van wiet.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_183295598
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het niet zo goed.. In dit geval gaat het er om dat je geen tabak mag roken in openbare gelegenheden. Dus ook niet meer in een coffeeshop. Staat helemaal los van wel of niet legaal maken van wiet.
Laat hem joh hij is veelste stoned om nog een zinnig gesprek mee te voeren.
pi_183295808
Wat een heerlijke tijd voor niet-rokers *O*
  woensdag 21 november 2018 @ 23:22:48 #99
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_183295824
Gelukkig. Ik ben er blij van.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_183295840
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 23:21 schreef Odaiba het volgende:
Wat een heerlijke tijd voor niet-rokers *O*
Hoeveel niet-rokers denk jij dat er in een shoppa te vinden zijn ?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')