Dan heeft hij aan mij een kwaaie. Trap precies in zijn nootjes.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:17 schreef Jian het volgende:
Vieze Gerrit, die moet je als vrouw niet tegenkomen in een donkere steeg ......
Die zit erbij en hoort Merel zeggen "je weet dat we niets op de rekening hebben. Trouwens het interesseert me niets meer"quote:Op woensdag 21 november 2018 16:18 schreef zodeju het volgende:
Oh Brenda ook de pinpas gebruiken.......kan niet op daar......waar is de ruggegraat.......
Merel zei even geleden al dat iedereen maar doet waar hij/zij zin in heeft en ze zich er niet meer druk om gaat maken. Die staan straks enorm in het rood en dan is het: hoe kan dát nou?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:18 schreef zodeju het volgende:
Oh Brenda ook de pinpas gebruiken.......kan niet op daar......waar is de ruggegraat.......
Ik ben bang dat die nooit zijn ingedaaldquote:Op woensdag 21 november 2018 16:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dan heeft hij aan mij een kwaaie. Trap precies op zijn nootjes.
Niet Mike maar Merel toch.......quote:Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef Mylene het volgende:
Mike heeft kennelijk pincode aan Jessie gegeven om de rekening kruidenbitter te betalen.
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef zodeju het volgende:
Brenda haar schoonouders hebben geen behoefte om haar op te zoeken........
Nee, ze heeft ze vanmiddag terug gegeven met een smoes.......quote:Op woensdag 21 november 2018 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
Brenda aardig doen en koekjes aannemen en zelf nog een koekje jatten want zo lekker terwijl ze de sigaretten van Hiske heeft gevonden en niks gezegd. Ze rookt ze gewoon op. Hiske heeft geen idee.
Hoezo vals kreng..![]()
[ afbeelding ]
Oh echt? Okeequote:Op woensdag 21 november 2018 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, ze heeft ze vanmiddag terug gegeven met een smoes.......
Na mijn trap wél hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die nooit zijn ingedaald
Verwondert mij ook helemaal niets.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef zodeju het volgende:
Heeft Jessie die al betaald?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Intertoys bril moet weer gefixed worden
Heeft ook geen nut ze krijgt toch nieuwequote:Op woensdag 21 november 2018 16:20 schreef zodeju het volgende:
Sjon uiteindelijk, die was er klaar meequote:Op woensdag 21 november 2018 16:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Heeft Jessie die al betaald?
Brenda doet niet aan stelen hoor.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
Brenda aardig doen en koekjes aannemen en zelf nog een koekje jatten want zo lekker terwijl ze de sigaretten van Hiske heeft gevonden en niks gezegd. Ze rookt ze gewoon op. Hiske heeft geen idee.
Hoezo vals kreng..![]()
[ afbeelding ]
Denk het wel anders zouden die kneuzen het niet laten maken gok ikquote:Op woensdag 21 november 2018 16:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Nee, dat heeft Sjon gedaan........quote:Op woensdag 21 november 2018 16:24 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Heeft ook geen nut ze krijgt toch nieuwe
Was ook haar bedoeling om haar uit te horen. Ze noemt dat: ' beter leren kennen'.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:24 schreef Bramenstruik het volgende:
oh guttegeuttegut,Merel hoort Frenni uit, tis niks, ze had het koud
Chris kan het ook gewoon even gaan vragen ipv te speculeren.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:28 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Laptop in hun hutje weer?
En maar bestellen. Merel net ook weer wat voor Brenda betaald. ¤ 213,-. Geen idee voor wat
Het interesseert Merel niet meer. Ook al gaan we failliet.
Christel zei toen: Is zo. Zolang de biggetjes maar niks meer krijgen
Christel zit voortdurend uit het raam te loeren en alles in de gaten te houden.
Chris: Ohhhh. Er komt iemand het terrein op. Wie is dat nu weer? Ohh gaat naar de tent.
Ik wist het wel. Dat ze weer wat aan het uitvreten zijn
Die mw in de tent is overigens de Mw die de zonnebril komt repareren
Chris: Ohhh Het is een poetster. Off ohhhh ik weet het. Iemand die hun belastingen komt doen.
Hiske: Je kunt het ook gewoon gaan vragen
Chris: Ohh ze gaat weer weg
Chris: Eerst komt er een pakketje binnen die adriaan brengt naar de 3 biggetjes.
Dan komt er een vrouw binnen. blablabal. Weirddddddd
Hele complotten worden bedacht over de mysterieuze dame...quote:Op woensdag 21 november 2018 16:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Die zit over een aantal jaar ook de hele dag thuis achter de geraniums door haar raampje te gluren..
[ afbeelding ]
Kijk.......deze is leuk.......voor Mike zijn dag......maar zal wel weer niet gewaardeerd worden.......quote:
Het gaat om dat bodypainten hequote:
Hier nog 1, tegenvaller inderdaad.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:29 schreef zodeju het volgende:
Jemig kremig wat wordt Cristel een eng wijf........iemand van de belasting, een poetsvrouw, oh ze komt bij de vergadering zitten ........oh nee ze gaat weer weg......wat is die vrouw me tegen gevallen.....dacht een hippie met leven en laten leven.....maar ze is alles behalve dat.......
wie?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:27 schreef Bramenstruik het volgende:
vies leugenaartje wilde Brandon neuken,action man
waarom hier?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Tim ziet er niet uitdrop hem in Amsterdam nu
Ik lig in een deuk als er nu ineens 200 kaarten worden verkocht of.. Ik bedoel bijna 100 hoodies trapt ook iedereen inquote:
Oh ik wist niet dat klonen een vaste woonplaats haddenquote:
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh ik wist niet dat klonen een vaste woonplaats hadden
Ik denk dat dit lekkerder zit, dan de echtequote:
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Van?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo heb gf een e-mail gestuurd maar hoofd van de financiën Hiske. Krijg nog geld terug.
Wat een rare dag in Utopia er gebeurt veel maar niks noemenswaardig
ze heeft ze terug gegeven vanmorgenquote:Op woensdag 21 november 2018 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
Hoezo vals kreng..![]()
[ afbeelding ]
Je zou het eigenlijk moeten tatoeëren , wat een heerlijke uitkomst......quote:Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dit lekkerder zit, dan de echte
Oops eh ik bedoelde Westland.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je weet waar ze voor dienen?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je zou het eigenlijk moeten tatoeëren , wat een heerlijke uitkomst......
Rechter kant is hoger geschilderd als de linkerkant vindt het niet zo mooi eigenlijk die plakker zie je ook duidelijk zittenquote:
Maar ze hebben er wel uit gerookt. Gisteravond zei Brenda nog tegen Merel toen ze een ging roken: Pas op he dat His of Chris je niet zien, want het is met een smaakjequote:Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
ze heeft ze terug gegeven vanmorgen
Ja deze week was het Westland ben je een man of vrouw deze week?quote:
lotto kenn je?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je weet waar ze voor dienen?
Je kan hier geen eens dubbele naam hebben, op de uto chat welquote:Op woensdag 21 november 2018 16:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja deze week was het Westland ben je een man of vrouw deze week?
Met een potje lijmquote:Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja ze kan beter blikken verf opsturen dan BH's schilder je tiet
quote:Op woensdag 21 november 2018 16:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Je kan hier geen eens dubbele naam hebben, op de uto chat welGhostbuster heet ik daar nu
Nou gelukkig sla je nooit geen onzin uitquote:Op woensdag 21 november 2018 16:37 schreef Yurtovic het volgende:
[..]
Je kan hier geen eens dubbele naam hebben, op de uto chat welGhostbuster heet ik daar nu
Die plakdingen zijn veel te groot, een paar snippertjes uit de perforator was genoeg geweestquote:Op woensdag 21 november 2018 16:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met een potje lijm
[ afbeelding ]
Na gedane arbeid mogen ze in vrijheidleven........quote:Op woensdag 21 november 2018 16:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je weet waar ze voor dienen?
Sjon, de jas van SJON!quote:Op woensdag 21 november 2018 16:39 schreef MariaElena2018 het volgende:
Heeft doe rooie de jas van Mike aan
Iets niet ontvangen dat je nog geld retour wilt?quote:Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef MariaElena2018 het volgende:
Zo heb gf een e-mail gestuurd maar hoofd van de financiën Hiske. Krijg nog geld terug.
Wat een rare dag in Utopia er gebeurt veel maar niks noemenswaardig
Dat weet ik wel zéker.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:35 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik denk dat dit lekkerder zit, dan de echte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |