quote:Op zaterdag 24 november 2018 19:29 schreef Clemanyana het volgende:
Ik heb even wat gemist geloof ik, heeft die Franny nu met Timothy liggen frobelen?
Jipquote:Op zaterdag 24 november 2018 19:29 schreef Clemanyana het volgende:
Ik heb even wat gemist geloof ik, heeft die Franny nu met Timothy liggen frobelen?
Ikquote:Op dinsdag 27 november 2018 00:15 schreef Clemanyana het volgende:
[..]
Was dan blijkbaar niet zo indrukwekkend
Lotus is stiekem blij dat er 25 % aan haar is besteedt. Aandacht aandacht... Ik mis wel iets dat Shelly en Gerrit weer bij elkaar waren en inééns niet meer.quote:Op woensdag 28 november 2018 03:04 schreef Chea49 het volgende:
En ze bood haar excuses aan als ze Lotus gekwetst had maar ze was er wél trots op.![]()
En dan was er nog de ruzie over een pan tussen Adriaan en Tim. Zo erg als Adriaan nu doordraaide heb ik het nog niet gezien. Hij bood na afloop wél zijn excuses aan.![]()
Excuses aanbieden stelt daar dus helemaal niks voor.
vooral Gerrit, die is echt de aanhangwagenquote:Op donderdag 29 november 2018 14:33 schreef -Magica- het volgende:
Die tim wordt wel steeds onsympathiekeren joa en Gerrit huppelen er een beetje achteraan
Truequote:Op donderdag 29 november 2018 14:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
vooral Gerrit, die is echt de aanhangwagen
Wat moeten ze anders?quote:Op vrijdag 30 november 2018 02:56 schreef -Magica- het volgende:
Het slaat echt helemaal nergens meer op..elkaar het leven zo zuur mogelijk maken dat is alles wat ze nog doen
De anderen laten het ook allemaal gebeuren, doen niks, durven niks te doen? Maken ook geen echt goed plan om met die fratsen om te gaan, pakken niet door. Wel leuk om te zien hoe dat verder gaat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 02:56 schreef -Magica- het volgende:
Het slaat echt helemaal nergens meer op..elkaar het leven zo zuur mogelijk maken dat is alles wat ze nog doen
maar dit was gisteren er ook op toch ??quote:Op woensdag 5 december 2018 19:41 schreef DKUp het volgende:
Psycho Lotus komt een liedje spelen in de silo, ECHO GENOT
Heb gisteren niet gezien had vergadering. Moest net wel lachen om die date van fran en Tim. Tim in pak ha ha haquote:Op woensdag 5 december 2018 19:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
maar dit was gisteren er ook op toch ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |