abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 1 januari 2003 @ 14:32:51 #1
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_7650143
Hallo!
Allereerst de beste wensen voor 2003 aan iedereen. En nog effe een (serieuze) vraag. Ik heb gisteren (vast niet de enige in Nederland) oud&nieuw gevierd en gemiddeld gedronken, ik schat dat 't 1 glaasje champagne en 8 bacootjes (normaal percentage bacardi) heb gehad. We begonnen rond 22:00. En nu wil ik gaan autorijden. Kan dat? Ik heb ooit 's een keer gelezen dat je per glas sterke drank 1.5 uur nodig hebt om je lever de tijd te geven 't weg te werken. Iemand info hierover?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
pi_7650155
Maatstaf is inderderdaad ruim 1 uur per gedronken bier, en een baco is niet meer of minder dan een bier, dus het valt wel mee. Waarschijnlijk is er zo weinig over dat je nu legaal mag rijden.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_7650456
1 promille duurt 10 uur , gem. drink je 0,2 promille per glas, dus grofweg duurt het een uurtje of 16 bij jou.
pi_7650477
Ik heb ooit geleerd dat één alcoholisch drankje in ongeveer anderhalf uur wordt afgebroken.
Maar als je het echt zeker wilt weten kun je het beste naar het politiebureau lopen en daar vragen of je even mag blazen.

=edit= typo!

[Dit bericht is gewijzigd door MaartenGrendel.tk op 01-01-2003 15:25]

[b]This profile is no longer in use[/b] | [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=43693]MaartenGrendel[/url]
pi_7650734
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 14:55 schreef Pushit het volgende:
1 promille duurt 10 uur , gem. drink je 0,2 promille per glas, dus grofweg duurt het een uurtje of 16 bij jou.
vandaar dat ik me nog niet echt nuchter voel
pi_7652975
Tis niet echt te zeggen, je hebt wel richtlijnen van hoe lang het duurt. Maar hoeveel je hebt geslapen, hoeveel water je nog in je lichaam hebt, hoeveel lichaams gewicht beinvloed nogal hoe snel je weer nuchter bent...
pi_7654826
Ik word veel te snel nuchter
Drink ik een uur niet bijvoorbeeld ben ik alweer bijna nuchter
"If i think, it all seems absurd to me; if i feel, it all seems strange; if i desire, he who desires is something inside of me." Fernando Pessoa - The Book of Disquiet
Wandelen in Noorwegen
pi_7654845
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 19:48 schreef Pietjuh het volgende:
Ik word veel te snel nuchter
Drink ik een uur niet bijvoorbeeld ben ik alweer bijna nuchter
Dan vernietigt alcohol jouw hersencellen dus extra snel.
[b]This profile is no longer in use[/b] | [url=http://forum.fok.nl/profile.php?id=43693]MaartenGrendel[/url]
pi_7654868
1 glas bier/wijn/weetikveel wordt in ongeveer anderhalf uur afgebroken idd

en pas op, ook al voel je je na een paar uurtjes slapen ofzo niet meer dronken, je kan alsnog alcohol in je bloed hebben en je kan bij een alcoholcontrole alsnog door de mand vallen

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')