vond het trouwens wel cool in de week van de jaren 90, al die ouwe jingles.... geinig om die weer eens te horen, en zo denken we over 10 jaar over de jingles van 2002
-edit- jongles
quote:Vakantie denk ik.
Op woensdag 1 januari 2003 16:45 schreef IsaacD het volgende:
Ik vond de jingles van de jaren 90 echt een stuk beter dan degenen die ze in 2002 hadden. De nieuwe nog niet gehoord; alleen vanochtend toen ik thuiskwam dat 2003FM. Doet Giel Beelen trouwens de arbeidsvitaminen tegenwoordig of is Gerard Ekdom op vakantie?
Maar ik denk dat Giel ooit wel weer op prime-time terugkomt.
quote:nee, pas vanaf vandaag t/m eind volgende week
Op woensdag 1 januari 2003 17:46 schreef ImPrEzA het volgende:
Ekdom is net als o.a. Isabelle, Henk Westbroek en de Stenders-ploeg op vakantie geloof ik... sinds de Verrukkelijke 715 al
Van mij hadden ze het hele 2002-pakket mogen houden. Die vond ik juist wel heel erg goed.
Maar misschien went het.
quote:misschien de kerstdagen, maar de dagen ervoor echt niet
Op donderdag 2 januari 2003 07:31 schreef ImPrEzA het volgende:
tijdens de Verrukkelijke 715 zat Giel Beelen ook tussen 9 en 12
Zijn ze trouwens alweer gestopt met "1 horen 2 voelen 3fm"? want die heb ik nog niet voorbij horen komen...
trouwens wel opvallend: ze noemen nu bij elk programma ook de naam van de omroep weer in de jingle, dat is al een paar jaar niet meer zo
quote:Ik hoop het... Het is wel een beetje een overkill zo. Hoorde hem ook al ipv Isabbelle!
Op woensdag 1 januari 2003 17:47 schreef I.R.Baboon het volgende:Vakantie denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |