1 keer zo'n oude ventquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Komt er weleens iemand terug in dit restaurant? In Engeland heb je dat vaker
ja eerste afleveringquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
ja vorige week een meneer die voor en tweede keer kwamquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
nog welquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
wij kijken dir samen op de bank hoor...
met die nonnen? denk het ookquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:17 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[ afbeelding ]
BINGOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO. Dankzij die twee maffe hippies! Tot morgen!
Kan ik die nog ergens zijn? Ik krijg Ladette to Lady visioenen, beste programma ooitquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:18 schreef yosander het volgende:
[..]
met die nonnen? denk het ookde britse versie was iig mooi
https://www.npostart.nl/bad-habits-holy-orders/VPWON_1292791quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kan ik die nog ergens zijn? Ik krijg Ladette to Lady visioenen, beste programma ooit
Heerlijk dit. Ook nog met whatsapp contacten en dan snoeihard zeikenquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:16 schreef linebear het volgende:
wat een geweldige combi fok en first dates
met je vrouwtje op de bank natuurlijk Ricoquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Heerlijk dit. Ook nog met whatsapp contacten en dan snoeihard zeiken
Vimeo gevondenquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/bad-habits-holy-orders/VPWON_1292791
Alleen met abonnement (eerste maand gratis) te kijken, dat wel
mooiquote:
Plus die ook nog eensquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
met je vrouwtje op de bank natuurlijk Rico
Als zij uitgebreid over haar ex gaat praten zou ik dat ook niet eens willenquote:Op woensdag 21 november 2018 02:01 schreef bombmannl het volgende:
Even terugkomend op gister. Die Dagmar heeft echt 0 vragen gesteld aan die psycholoog. Die arme man heeft helemaal niks verteld.
Zo is het in ieder geval geknipt.quote:Op woensdag 21 november 2018 02:01 schreef bombmannl het volgende:
Even terugkomend op gister. Die Dagmar heeft echt 0 vragen gesteld aan die psycholoog. Die arme man heeft helemaal niks verteld.
Jaquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:16 schreef linebear het volgende:
Eigenlijk wordt elk programma beter als er een topic over is. Althans, dragelijker.quote:Op woensdag 21 november 2018 16:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaMet zijn alle mensen afzeiken.
En soms worden en best grappige dingen geplaatst
Het maakt het echt leuker.
Zelfde met the undateables. Dat werd ook echt 10x leuker door fok.
gouwe combiquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:16 schreef linebear het volgende:
Ik schrok alquote:Op woensdag 21 november 2018 19:28 schreef ja_okay_whatever het volgende:
[..]
Dat was filler, nu gaan we beginnen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |