omdat ze daarop scannen bij de redactiequote:Op dinsdag 20 november 2018 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom zou je dit meteen vertellen?
Niet eens interessant.
quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom haal ik een fok gebruiker en een deelnemer aan het programma first dates door elkaar???
hij wekt onverwerkt verdriet op. Als een goede vriendquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:02 schreef KennyPowers het volgende:
Waarom zou je dit meteen vertellen?
Niet eens interessant.
Aangeschoten?quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:01 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
waarom haal ik een fok gebruiker en een deelnemer aan het programma first dates door elkaar???
Hoezo? wat heb ik nou weer gedaanquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
"leven"
Dit doet me denken aan Reinier.
Wel lelijk gebit ja. Jammer. Minpunt.quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Een paardenbek en een bril die te laag hangt.
Verder niks mis mee. 7.5
instant friendzone alarmquote:Op dinsdag 20 november 2018 20:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
hij wekt onverwerkt verdriet op. Als een goede vriend
Proppen of vouwen?quote:Op dinsdag 20 november 2018 20:03 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoezo? wat heb ik nou weer gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop