abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183280507
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:32 schreef Kreator het volgende:

Ik ben thuis, maar ik weet niet of ik nog ga werken. :').
Ik ben altijd al zo fucking bang voor de tandarts en als het dan tegenvalt sucks het dubbel.

Dat je zeg maar met gebalde vuisten op de stoel ligt met elke spier in je lijf gespannen. :').

Pfff.

Maar het zit er weer op. Nu even wachten op de verdoving.
:* kut zeg
Hopelijk werkt je zelfmedicatie 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183280626
Sterkte Krea!

Maar je bent er wel mooi vanaf!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_183280641
quote:
1s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Sterkte Krea!

Maar je bent er wel mooi vanaf!
Positief bekijken *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183280655
Waar is "ik veeg het zweet van mijn voorhoofdsmiley"?

Kreeg een mail van een collega (die miv vandaag 2 weken vakantie heeft). Of ik maar even 200 brieven wil uitprinten, deze laten tekenen door de CEO, dan iedere brief apart scannen en mailen naar de betreffende klant (van niet iedere klant is trouwens een mail adres bekend, die mag ik nog opzoeken). Vorig jaar waren we hier met 2 secretaresses en mijn collega deed dat klusje en ik deed haar werk erbij. Nu heb ik haar werk er al bij en daar echt geen tijd voor. Gelukkig zijn mijn leidinggevenden het ermee eens.

Adem in adem uit.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183280658
Sterkte Krea! Klinkt echt wel hels ja....! -O-

Zo, ik ga maar eens aan de statistiek. Jottum. (Gelukkig heeft de docent wel humor. Hij begon de eerste les met de woorden 'ik weet ook wel dat jullie deze studie allemaal speciaal voor mijn vak hebben gekozen...... :+ '. )
pi_183280696
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is "ik veeg het zweet van mijn voorhoofdsmiley"?

Kreeg een mail van een collega (die miv vandaag 2 weken vakantie heeft). Of ik maar even 200 brieven wil uitprinten, deze laten tekenen door de CEO, dan iedere brief apart scannen en mailen naar de betreffende klant (van niet iedere klant is trouwens een mail adres bekend, die mag ik nog opzoeken). Vorig jaar waren we hier met 2 secretaresses en mijn collega deed dat klusje en ik deed haar werk erbij. Nu heb ik haar werk er al bij en daar echt geen tijd voor. Gelukkig zijn mijn leidinggevenden het ermee eens.

Adem in adem uit.
Wow... ik vind het ergens wel onbeschoft, om zo'n bult werk even zo 'hop' op jouw bordje te gooien en dan zelf lekker op vakantie te gaan? (Ook zo zonder overleg ruim van te voren..)
pi_183280703
Niks aan de hand dus, kaatje *O* Moeten ze maar meer personeel hebben.

Ik ging statistiek leuk vinden toen ik er goed in werd, Candaasje. Dus de oplossing is er goed in worden en dat doe je door veel te oefenen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183280723
Krea, fuckzooi.

Ik ben bang ;(
Sterkheidsbaas van alles.
  Official ESF Kreviewer woensdag 21 november 2018 @ 11:04:39 #159
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_183280866
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:54 schreef Lonaa het volgende:
Krea, fuckzooi.

Ik ben bang ;(
Mijn vermoedelijk spaanse tandarts was wel echt superlief. Zijn assistente vond hem een dikke kneus, dat merkte je aan alles. De collegiale sfeer was explosief. Dat dan weer wel. Misschien helpt dit tegen je angst.
If at first you don't succeed, skydiving is not for you.
pi_183280881
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:52 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Wow... ik vind het ergens wel onbeschoft, om zo'n bult werk even zo 'hop' op jouw bordje te gooien en dan zelf lekker op vakantie te gaan? (Ook zo zonder overleg ruim van te voren..)
Ik ook. Maar ik weet ook van wie het vandaan komt en sta er ook niet raar van te kijken. Hoorde laatst dat een collega een joekel van een presentatie had gemaakt, was er 2 weken mee bezig geweest, en deze collega had de naam van de maker weggehaald en zijn naam er op gezet.
In het vervolg krijgt hij de presentaties in PDF of zo. Niet meer aan te passen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_183280898
quote:
14s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:04 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mijn vermoedelijk spaanse tandarts was wel echt superlief. Zijn assistente vond hem een dikke kneus, dat merkte je aan alles. De collegiale sfeer was explosief. Dat dan weer wel. Misschien helpt dit tegen je angst.
Ik heb ook wel lieve tandarts. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183280915
Ik heb een heel aantrekkelijke tandarts 8-) Een vrouw. Vlaamse. Ze praat als Goedele. Heel lief en schattig.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_183281160
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is "ik veeg het zweet van mijn voorhoofdsmiley"?

Kreeg een mail van een collega (die miv vandaag 2 weken vakantie heeft). Of ik maar even 200 brieven wil uitprinten, deze laten tekenen door de CEO, dan iedere brief apart scannen en mailen naar de betreffende klant (van niet iedere klant is trouwens een mail adres bekend, die mag ik nog opzoeken). Vorig jaar waren we hier met 2 secretaresses en mijn collega deed dat klusje en ik deed haar werk erbij. Nu heb ik haar werk er al bij en daar echt geen tijd voor. Gelukkig zijn mijn leidinggevenden het ermee eens.

Adem in adem uit.
Wat de fuck. Digitale handtekening, mail merge en dan is het al praktisch opgelost. En dan nog is het brutaal om zo dingen te spelen :{w

Anne, ik heb 600m2 landbouwplastic nodig om ons weiland af te dekken. Dan gaat het onkruid in een paar maanden dood wegens geen licht en vocht. Dan kunnen we er grond op laten storten om het wat te egaliseren en dan kan ik eindelijk rabarber, asperge, etc gaan planten.

Ik at gisterenavond een half teentje knoflook en heb nergens last van :7 Vandaag een hele, living on the edge ja.

Ik moet vandaag de hele dag dingen scannen en kopiëren. Ik heb er episch weinig zin in maar gelukkig verplaats ik de printer naar de salontafel.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 21 november 2018 @ 11:24:11 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_183281197
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 10:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Waar is "ik veeg het zweet van mijn voorhoofdsmiley"?

Kreeg een mail van een collega (die miv vandaag 2 weken vakantie heeft). Of ik maar even 200 brieven wil uitprinten, deze laten tekenen door de CEO, dan iedere brief apart scannen en mailen naar de betreffende klant (van niet iedere klant is trouwens een mail adres bekend, die mag ik nog opzoeken). Vorig jaar waren we hier met 2 secretaresses en mijn collega deed dat klusje en ik deed haar werk erbij. Nu heb ik haar werk er al bij en daar echt geen tijd voor. Gelukkig zijn mijn leidinggevenden het ermee eens.

Adem in adem uit.
Daar heb je dingen als Signrequest voor. :s) Of wat L_S zegt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_183281263
Ik mocht vorige week bij twee verzekeringsaanvragen gewoon 'akkoord' in het handtekeningvakje typen. Ik was helemaal verbaasd. Ik heb J's akkoord gelijk vervalst.
Spoilers!
pi_183281346
ishetalvrijdagavondishetalvrijdagavond.

Morgen naar Sneek met hond, daarna een vriezer bekijken en betalen. Dan donderdag of vrijdag horen of wel of niet huis. Vrijdagavond uit eten.
is het al vrijdagavond?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183281422
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:32 schreef Lonaa het volgende:
ishetalvrijdagavondishetalvrijdagavond.

Morgen naar Sneek met hond, daarna een vriezer bekijken en betalen. Dan donderdag of vrijdag horen of wel of niet huis. Vrijdagavond uit eten.
is het al vrijdagavond?
Bijna. Je moet eerst nog even een vriezer, een hond en een huis fiksen.
Spoilers!
pi_183281432
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Bijna. Je moet eerst nog even een vriezer, een hond en een huis fiksen.
Ik zou dat heel graag al gedaan hebben. :X

Er zit zo een permanente knoop in mn maag. :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183281454
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:37 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik zou dat heel graag al gedaan hebben. :X

Er zit zo een permanente knoop in mn maag. :')
Het is ook wel spannend met die vriezer ja.

Sorry :')
Spoilers!
  woensdag 21 november 2018 @ 11:39:50 #170
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_183281471
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is ook wel spannend met die vriezer ja.

Sorry :')
Wellicht is er onrust over wat aan te treffen in de betreffende vriezer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_183281496
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:38 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Het is ook wel spannend met die vriezer ja.

Sorry :')
:')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183281507
LS! You jinxed it. }:|

Ik had koper voor mn kist, dus die mailde ik net dat ie m zaterdag op kan halen. Zegt ie dat ie ineens ipv 150 nog maar 100 kan/wil betalen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_183281520
Ik kreeg net goed nieuws. Een goede vriendin heeft na een horrorzwangerschap en horrorbevalling een prachtig kindje op de wereld gezet O+
Spoilers!
pi_183281534
quote:
2s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:42 schreef Lonaa het volgende:
LS! You jinxed it. }:|

Ik had koper voor mn kist, dus die mailde ik net dat ie m zaterdag op kan halen. Zegt ie dat ie ineens ipv 150 nog maar 100 kan/wil betalen.
Ow het spijt me ;(
Spoilers!
pi_183281543
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 11:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kreeg net goed nieuws. Een goede vriendin heeft na een horrorzwangerschap en horrorbevalling een prachtig kindje op de wereld gezet O+
Wat fijn O+
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')