Dat.quote:Op vrijdag 30 november 2018 19:56 schreef Gizmogirl28 het volgende:
FF heeft toestemming van degene die het schrijft en toestemming van de mods.
Oh kom op, er zijn ook positieve reacties. Ik zou het leuk vinden als je dit op je neemt zodat ik iets bij te lezen heb.quote:
Goede reactie en we kijken het gewoon even aan toch?, dat lijkt me de beste instelling.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh kom op, er zijn ook positieve reacties. Ik zou het leuk vinden als je dit op je neemt zodat ik iets bij te lezen heb.
Helemaal mee eens. Zet hem op, FF.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Goede reactie en we kijken het gewoon even aan toch?, dat lijkt me de beste instelling.
quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Goede reactie en we kijken het gewoon even aan toch?, dat lijkt me de beste instelling.
Heb ik niks aan toe te voegen.quote:Op vrijdag 30 november 2018 22:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Zet hem op, FF.
Ik ook niet. Prima actiequote:Op vrijdag 30 november 2018 22:23 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Heb ik niks aan toe te voegen.
quote:
ZIjn hersenspinsel van een streamer die nergens op slaanquote:Op vrijdag 30 november 2018 19:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dat zou wel leuk zijn dus ik hoop dat het mag.
quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:32 schreef Copycat het volgende:
Zoiets hoeft toch niet sticky? Waarom niet gewoon een eigen topic ipv die ingewikkeldheid?
Dit soort waarheden/Hersenspinsel/verzinsels zijn ook geen update, totaal niet.quote:Op zaterdag 1 december 2018 12:22 schreef sjampoeh het volgende:
Er zijn al 2 sticky topics over verslagen :
Ik zou hem onder brengen onder updates ?
en deze kan ook in het eventuele nieuwe topic. Leuk zo in de maand december,quote:Op zaterdag 1 december 2018 11:40 schreef mrmojorisin3 het volgende:
Hoi moeder, mijn naam is Gerrit, ook bekend als Geile Gerrit.
Twee werelden die botsen, ik de gevoelige student
Sjel, uw ijskoude dochter
We kunnen geen inhoudsvolle gesprekken met elkaar houden, wat ik wel met His kan trouwens
Sjel is gied neukvoer, hetgeen ik buiten deze poort nog nooit heb ervaren.
Ik ben oprecht verliefd op dit clowntje en schrijf u daarom deze brief
Vraag niet om haar hand, enkel om haar punani
Mvg Geile Gerrit
Ja heb je ook weer gelijk in.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:05 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Dit soort waarheden/Hersenspinsel/verzinsels zijn ook geen update, totaal niet.
[ afbeelding ]
[..]
en deze kan ook in het eventuele nieuwe topic. Leuk zo in de maand december,
Waarom? Wat is het discussiepunt waar zo over moet worden gedelibereerd?quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:25 schreef sjampoeh het volgende:
Ja heb je ook weer gelijk in.
We denken nog even verder na
Nou, er is geen probleem hoor... We bekijken even of het stickey moet of een gewoon topic ervan gemaakt kan worden. that's allquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom? Wat is het discussiepunt waar zo over moet worden gedelibereerd?
Gewoon een topic. Niks bijzonders.
Valt echt wel mee hoorquote:Op zaterdag 1 december 2018 13:35 schreef Copycat het volgende:
Sinds wanneer is modereren op FOK! zo’n bureaucratisch geneuzel geworden?
Ik was zo vrij om er eentje te openen, want ik las met plezier de hersenspinsels van de anonieme Utopia facebookschrijver, gepost door FreshFruit. En mrmojorisin3 kan ook spinselen en nog veel meer mensen, dus ga lekker schrijven en veel leesplezier. Mogen ook Utopia gedichten zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nou, er is geen probleem hoor... We bekijken even of het stickey moet of een gewoon topic ervan gemaakt kan worden. that's all
Doortastendheid! Sowieso, waarom zou zo’n garppig topic sticky moeten/mogen?quote:Op zaterdag 1 december 2018 13:42 schreef Tuinfluitert het volgende:
Ik was zo vrij om er eentje te openen, want ik las met plezier de hersenspinsels van de anonieme Utopia facebookschrijver, gepost door FreshFruit. En mrmojorisin3 kan ook spinselen en nog veel meer mensen, dus ga lekker schrijven en veel leesplezier. Mogen ook Utopia gedichten zijn.
UTO / Lees en post hersenspinsels/verzinsels Utopia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |