abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7649293
Spreek in dit topic je wensen uit over het tv-jaar 2003. Wat moet er anders ten opzichte van 2002, en wat moet er juist blijven? En wat verwacht je eigenlijk van het komende jaar?

Ik ben momenteel eigenlijk best tevreden. Het mag van mij het komende jaar grotendeels op dezelfde voet verder, alleen de veranderingen bij die clipzenders zitten me als muziekliefhebster niet echt lekker. Alleen de Box is er het afgelopen jaar op vooruit gegaan, vind ik. Maar ja, niks aan te doen.

En laat Veronica hun oude reputatie nou eens een keer waar gaan maken in plaats van een hele programmering vol suffe talkshows en herhalingen.

Het allerirritantste vind ik nog wel die hele ringtones/sms-rage waar je niet alleen op tmf mee lastiggevallen wordt, maar ook in de reclameblokken. Daar word ik nou echt niet goed van. Treiterbabe, geinlijn, treiterlijn, OPROTTEN A.U.B.!!!! (Net als die duffe reclames voor de LOI en de NTI, en al die Timelife music-reclames. Bestel NU the best of Roger Whitaker, bla bla bla )

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 01-01-2003 12:55]

pi_7649346
SBS mag van mij van de buis
en yorin ook niet te vergeten.

v8 moet onderhand eens nieuwe films gaan laten zien
seinfeld moet terug op de buis
minder telefoon verkoop en 0900reclames, sms belacties, spelletjes en ander gezeik waar je helemaal geen zin in hebt om te kijken

geluid van de reclames niet harder als de rest

o en 1tje waar maar heel weinig mensen het mee eens zijn maar interesseert me geen Fok
geen voetbal meer op onderhand elke avond van de week.
neem daar maar een losse zender voor.

al met al mogen ze van mij ook de hele shit afschaffen (tv dan hé)

tv zuigt gewoon tegenwoordig.

woensdag 1 januari 2003 @ 12:46:54 #3
39741 dJ-Zcore
Groenvoorziening.
pi_7649350
er moeten eens wat minder herhalingen komen en veeeeeel meer films en reportages enzo. gewoon meer boeiende dingen.
Wie zijn eigen tuintje wiedt, ziet 't onkruid van een ander niet.
pi_7649355
ik hoop dat ik hem nog langer uit laat staan
  woensdag 1 januari 2003 @ 13:02:36 #5
22700 F1908
MASTERDETECTIVE
pi_7649449
minder reclame, spam allemaal
852002IWASTHERE
  woensdag 1 januari 2003 @ 13:34:42 #6
17061 mvt
blame Canada
pi_7649708
Hoop : Goede SF series (ik wil de afleveringen van EFC zien van na de fusie), meer humor in reclames (het gebeurt al, maar ook van die eeuwige wasmiddel/maandverband/etc reclames wil ik af). Ook de introductie van de polyfone ringtones lijkt me een verademing, aangezien dat Phatnet bagger dan minder vreselijke ringtones gaat laten horen. Eigenlijk mag al dat ringtones gezeik verbannen worden, maar toch. Oja, de terugkeer van de grote showprogramma's zie ik wel zitten (Cash & Carlo is te klein qua studiopubliek en teveel ongein) zoals je bijvoorbeeld op de TVE wel ziet (versta er geen hol van, maar het is mooi groots aangepakt

Denk : meer onzinreclames, weinig nieuws onder de zon qua vernieuwende programma's. meer low-budget spelprogramma's, meer herhalingen, veel films die je wilt zien die tegenover elkaar geprogrammeerd worden.

1 ding waar ik trouwens heel erg op zit te wachten : The Stig

We were to understand there would be pie and punch?
  woensdag 1 januari 2003 @ 13:42:09 #7
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_7649757
Gelukkig Nieuwjaar

Hoop:
MTV en TMF in oude stijl herstellen, minder stompzinnige reclame, meer goede films, herhaling van de jaren '80 tekenfilms, meer SF, minder reclame tussen de films door, gezellige familieprogramma's zoals Sterrenslag, minder harde muziek door informatieve programma's, meer kwaliteit ipv cheapo commercie.

Verwachting:
Minder harde muziek tijdens reclameblokken (reclamemakers zijn dat nu aan het onderzoeken), Veronica gaat uiteindelijk toch met V8 (SBS) in zee.

The Internets, I needs it..
pi_7650685
* dikkebanaan verwacht weer vele James Bond herhalingen op SBS6..

En ik hoop dat SBS6 dit jaar eraf wordt geschopt (en hard ook).
(behalve Net5 dan want daar komt Buffy, Angel & Alias op )

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_7650810
Ik hoop op uitzendingen van klassieke films van way back en ik zou ook wel wat jaren 80 tekenfilms terug willen zien. Én ik hoop dat er een LEUKE muziekzender komt die een leuke mix van klassiekers heeft a la VH1.

Ik verwacht dat er meer stompzinnigheid komt, dat de TROS voor de 8ste jaar in rij Schone Scjijn gaat herhalen en dat er een nog verschrikkelijkere muziekprogrammering voorbij komt op de muziekzenders

pi_7651316
Veel films, de rest daar kijk ik toch niet naar. MTV terug naar het format zoals ze aan het begin van de jaren 90 hadden, dat lijkt me ook wel wat.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_7651378
Ik hoop het dit jaar weer zonder tv te doen
pi_7651395
minder reclame
nieuwe reeks Friends
en dat ze V nog eens uitzenden
Nobody deserves your tears, those who actually do will never make you cry!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')