Ik ben momenteel eigenlijk best tevreden. Het mag van mij het komende jaar grotendeels op dezelfde voet verder, alleen de veranderingen bij die clipzenders zitten me als muziekliefhebster niet echt lekker. Alleen de Box is er het afgelopen jaar op vooruit gegaan, vind ik. Maar ja, niks aan te doen.
En laat Veronica hun oude reputatie nou eens een keer waar gaan maken in plaats van een hele programmering vol suffe talkshows en herhalingen.
Het allerirritantste vind ik nog wel die hele ringtones/sms-rage waar je niet alleen op tmf mee lastiggevallen wordt, maar ook in de reclameblokken. Daar word ik nou echt niet goed van. Treiterbabe, geinlijn, treiterlijn, OPROTTEN A.U.B.!!!! (Net als die duffe reclames voor de LOI en de NTI, en al die Timelife music-reclames. Bestel NU the best of Roger Whitaker, bla bla bla )
[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 01-01-2003 12:55]
v8 moet onderhand eens nieuwe films gaan laten zien
seinfeld moet terug op de buis
minder telefoon verkoop en 0900reclames, sms belacties, spelletjes en ander gezeik waar je helemaal geen zin in hebt om te kijken
geluid van de reclames niet harder als de rest
o en 1tje waar maar heel weinig mensen het mee eens zijn maar interesseert me geen Fok
geen voetbal meer op onderhand elke avond van de week.
neem daar maar een losse zender voor.
al met al mogen ze van mij ook de hele shit afschaffen (tv dan hé)
tv zuigt gewoon tegenwoordig.
Denk : meer onzinreclames, weinig nieuws onder de zon qua vernieuwende programma's. meer low-budget spelprogramma's, meer herhalingen, veel films die je wilt zien die tegenover elkaar geprogrammeerd worden.
1 ding waar ik trouwens heel erg op zit te wachten : The Stig
Hoop:
MTV en TMF in oude stijl herstellen, minder stompzinnige reclame, meer goede films, herhaling van de jaren '80 tekenfilms, meer SF, minder reclame tussen de films door, gezellige familieprogramma's zoals Sterrenslag, minder harde muziek door informatieve programma's, meer kwaliteit ipv cheapo commercie.
Verwachting:
Minder harde muziek tijdens reclameblokken (reclamemakers zijn dat nu aan het onderzoeken), Veronica gaat uiteindelijk toch met V8 (SBS) in zee.
En ik hoop dat SBS6 dit jaar eraf wordt geschopt (en hard ook).
(behalve Net5 dan want daar komt Buffy, Angel & Alias op )
Ik verwacht dat er meer stompzinnigheid komt, dat de TROS voor de 8ste jaar in rij Schone Scjijn gaat herhalen en dat er een nog verschrikkelijkere muziekprogrammering voorbij komt op de muziekzenders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |