Oh, ok, dat valt meequote:Op maandag 19 november 2018 16:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik ben er in 4 dagen door heen gescheurd
ik heb ook echt alleen maar storymode gedaanquote:
check de achievosquote:Op maandag 19 november 2018 15:36 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vertel, vertel! En wanneer kunnen we het spelen? Ik heb nooit eerder een RDR game gespeeld en GTAV vind ik kut online omdat ik daar jaren te laat mee ben begonnen, ook nooit de story gespeeld maar na deze game ga ik dat ook maar eens een keer doen. Dus ik ben wel heel benieuwd wat ik moet verwachten van RDR2 online.
quote:Op maandag 19 november 2018 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
Toch zonde dat je pas zo laat,Spoilers duder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja ben ik wel een beetje met je eens. Ik voel weinig ervoor om nog te ontdekken. Maar er schijnt nog wel een stranger missie te zitten die ik ga zoeken. Je kan ook nog bounties doen in Tumbleweed.
En daarnaast denk ik dat ze New Austin voor RDR Online gaan gebruiken.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
Tof! Ik vroeg me inderdaad al af waar die railroadmannetjes waren. Heb daar nog een mini side mission gedaan.quote:
Las ook veel op internet dat men low honor speelde: "Ja ik ben toch outlaw of niet dan". Daar vond ik dat men in principe wel gelijk in had en ben ik ook low honor gaan spelen. Maar achteraf had ik veel liever high honor gespeeld. Past er idd meer bij en het einde is zooooveel mooier dan.quote:Op maandag 19 november 2018 19:55 schreef MMaRsu het volgende:
Ik vond high honor heel erg passen bij Arthur en de story ontwikkeling die er omheen draait. Die hele outlaw shit is aan het begin vd game al niet echt aanwezig imo. Ja ze beroven mensen enzo, maar ze claimen het wel te doen om de 'little people' te helpen zeg maar. Dat is niet mijn definitie van een outlaw als ik heel eerlijk ben.
Zeker als het dan steeds minder gaat met de gang vind ik high honor juist veel invloed hebben op de persoonlijkheid van Arthur als ik de filmpjes van low honor zo eens bekijk.
Het aantal filmpjes wat verschillen met low/high honor is wel redelijk groot.
Ook een mooi filmpje
Hier ook helemaal mee eens. Guarma had niet gehoeven.quote:Op maandag 19 november 2018 20:44 schreef StateOfMind het volgende:
Toch zonde dat je pas zo laat, als in de epilogen het gebied van Blackwater (Great Plains, Tall Trees) en New Austin in gaat.
Okee je kan er misschien wel eerder heen, maar de keren dat ik het probeerde had ik meteen tig lawmen en bountyhunters achter me aan (Dead or Alive status).
Ik had liever dat ze die area's zouden hebben gedaan ipv Guarma.
Ik had die balk halverwege de game bijna vol maar op den duur wilde ik gewoon meer lui beroven, neerschieten, mishandelen, gewoon stoute dingen doen. De wereld schreeuwt er ook om wat mij betreft. Kon me met RDR1 of de GTA's ook altijd uren vermaken door te een beetje de sadist uit te hangen tegen NPC's.quote:Op maandag 19 november 2018 23:39 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Las ook veel op internet dat men low honor speelde: "Ja ik ben toch outlaw of niet dan". Daar vond ik dat men in principe wel gelijk in had en ben ik ook low honor gaan spelen. Maar achteraf had ik veel liever high honor gespeeld. Past er idd meer bij en het einde is zooooveel mooier dan.
Ook met stagecoachesquote:Op maandag 19 november 2018 23:50 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Zat er in DRD1 ook geen degelijke fast travel?
Zo nee... dan ga ik DRD1 niet spelen.
eeeeuch... ik heb geen zin om weer alles te paard te doen.quote:
Jawelquote:Op maandag 19 november 2018 23:50 schreef Dr_Gonzo het volgende:
Zat er in DRD1 ook geen degelijke fast travel?
Zo nee... dan ga ik DRD1 niet spelen.
Dan ben ik de uitzondering op de regel.quote:Op maandag 19 november 2018 23:53 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Jawel
maar fast travel is voor noobs
Moet je in shadow of the colossus ook maar kunnen fast travelen naar elke boss danquote:Op maandag 19 november 2018 23:55 schreef Dr_Gonzo het volgende:
[..]
Dan ben ik de uitzondering op de regel.
Ik heb wel wat beters te doen dan tientallen uren lang naar een scherm te staren terwijl je op het paard zit.
Slow travel moet een optie zijn, niet een verplichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |