Wij namen het alleen aan als die klant voor bijvoorbeeld 161 euro had getankt, anders ook niet. Er staat duidelijk dat we er niet van terug hebben, en dat hebben we ook simpelweg niet in de la.quote:Op zondag 18 november 2018 09:57 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb ook een bij een tankstation gewerkt en een tankende klant gehad die met een briefje van ¤200 wilde betalen. Deze nemen we normaliter niet aan. Het alternatief was dat hij niet zou betalen en als doorrijder geregistreerd werd. Dan moet je maar zien dat je je geld krijgt. Toen wilde mijn baas het briefje ineens wel aannemen.
olgens mij mag je bij een tankstation etc niet met 200 of 500 betalen. Max 100. Dus dat is gewoon pech gehad dan. Ik kan ook wel met een buitenlandse pinpas proberen te betalen ja als die niet doet kan je niet betalen. Of een kluisje met geld erin waarvan ik de sleutel niet heb.quote:Op zondag 18 november 2018 09:57 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb ook een bij een tankstation gewerkt en een tankende klant gehad die met een briefje van ¤200 wilde betalen. Deze nemen we normaliter niet aan. Het alternatief was dat hij niet zou betalen en als doorrijder geregistreerd werd. Dan moet je maar zien dat je je geld krijgt. Toen wilde mijn baas het briefje ineens wel aannemen.
Voor een tankstation waar je makkelijk voor 100 euro moet betalen vind ik het eerder debiel dat een briefje van 200¤ niet wordt aangenomen. Kan toch net zijn dat je briefjes van 100 op zijn.quote:Op zondag 18 november 2018 09:57 schreef monsterd. het volgende:
Dat is inderdaad duidelijk.quote:Op zondag 18 november 2018 10:06 schreef Fokker89 het volgende:
Er staat duidelijk dat we er niet van terug hebben, en dat hebben we ook simpelweg niet in de la.
Dat lijkt me ookquote:Op zondag 18 november 2018 09:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat die niet eerst gecheckt zijn.
Lijkt me best wel handig als je wilt wisselen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:12 schreef Monopoly het volgende:
Als ze moeilijk doen en onaardig zijn dan maak ik eerst al mijn 5 centen op.
Ja nee klopt is verboden bij wet.quote:Op zondag 18 november 2018 10:22 schreef SuperNeger het volgende:
v
[..]
olgens mij mag je bij een tankstation etc niet met 200 of 500 betalen. Max 100. Dus dat is gewoon pech gehad dan. Ik kan ook wel met een buitenlandse pinpas proberen te betalen ja als die niet doet kan je niet betalen. Of een kluisje met geld erin waarvan ik de sleutel niet heb.
Ik denk niet dat degene die 50 euro wil wisselen zit te wachten op 100 muntjes van 5 cent, 50 van 10 cent, 50 van 20 cent en de rest munten van 50 cent.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:27 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Lijkt me best wel handig als je wilt wisselen.
Precies. Daarom doe ik het alleen bij mensen die onvriendelijk of irritant zijn.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat degene die 50 euro wil wisselen zit te wachten op 100 muntjes van 5 cent, 50 van 10 cent, 50 van 20 cent en de rest munten van 50 cent.
Boeiend. Je kan dan tenminste iemand die je minder dan 50 euro schuldig bent gepast betalen.quote:Op dinsdag 20 november 2018 15:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk niet dat degene die 50 euro wil wisselen zit te wachten op 100 muntjes van 5 cent, 50 van 10 cent, 50 van 20 cent en de rest munten van 50 cent.
Binnen bij de Rabo ( normaal plaatselijk filiaal) komt er bij grotere bedragen ook “gewoon “ 100 en zelfs biljetten van 200 uit.quote:Op zondag 18 november 2018 11:26 schreef Roosgeluk het volgende:
Ik heb vaker grote bedragen gepind (2e hands aankopen) en heb werkelijk waar altijd 50 euro biljetten uit de automaat gekregen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |