abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_183211933
Haii,
Ik heb vandaag gaatjes laten zetten. Ik was verbaasd dat de juwelier zei dat ik er niet aan moest draaien. Ik heb al eerder gaatjes gehad, maar toen moest ik er wél twee keer per dag aan draaien. Toen kreeg ik uiteindelijk een ontstoken oorlel (alleen aan mijn linker oorlel). De juwelier legde me uit dat de oorbellen van chirurgisch staal waren en dat ze dus niet vast gingen groeien. Wel moet ik ze twee keer per dag ontsmetten. Het is waarschijnlijk verstandig om naar de juwelier te luisteren, maar ik vond het toch apart. Het internet helpt ook niet echt mee: sommigen zeggen "wel draaien!" en anderen zeggen juist van niet. Moet ik ze nou wel draaien of niet?
pi_183212221
Draaien met schone handen èn ontsmettingsmiddel.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_183214024
Als je ze ontsmet bewegen ze genoeg. Als je slaapt bewegen ze ook. Gewoon doen wat de juwelier zegt dus.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_183214244
Wat een narigheid was dat zeg, dat chirurgisch staal, na een paar dagen heb ik het vervangen voor zilver. Elke dag druppelen met sterilon of wodka en luisteren naar het advies van de juwelier.
Mijn eerste gaatjes werden gewoon met zilveren stekertjes geprikt, de tweede dus helaas met chirurgisch staal geschoten en de derde heb ik weer fijn met zilveren stekertjes laten prikken.
pi_183214296
Sterilon weggooien en water/zeezout gebruiken.
pi_183214305
En het is maar een oorgaatje man stel je niet zo aan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')