abonnement Unibet Coolblue
pi_183306515
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Achteraf gezien is het hilarisch (ik weet nog dat ik die cover zag en al dacht van ‘ja dit wordt 100% afgestraft’) maar de situatie was echt dat Feyenoord heel eventjes een voorsprong had op PSV. Daarbij had Feyenoord tot dat moment de wind nogal mee en PSV zat het juist tegen. In de wedstrijd was het echter precies andersom en liet Feyenoord het echt na om te winnen, met 10 man nog wel. PSV tankte er alsnog vertrouwen uit, terwijl Feyenoord uit elkaar knikkerde. De week erop won PSV 1-7 in Utrecht en Feyenoord verloor 0-2 van NAC, raakte onze volledige defensie geblesseerd en toen was het ineens uit met de pret.

Maar goed, het verschil is weer gemaakt en Feyenoord loopt gewoonweg achter op PSV en Ajax. Alhoewel dat verschil vooral in de verdediging zit.
Dat laatste zou ik echt niet direct willen stellen. In de voorste twee linies zit ook echt wel flink kwaliteitsverschil. Niet voor niets heeft Feyenoord 22 goals gemaakt dit seizoen tegenover 37 en 43 voor respectievelijk Ajax en PSV.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 22 november 2018 @ 18:16:40 #202
80382 manny
30 is best veel
pi_183307706
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik echt niet direct willen stellen. In de voorste twee linies zit ook echt wel flink kwaliteitsverschil. Niet voor niets heeft Feyenoord 22 goals gemaakt dit seizoen tegenover 37 en 43 voor respectievelijk Ajax en PSV.
niet 1 speler uit dat elftal zou je willen ruilen tegen 1 van ons
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_183307848
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 10:19 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
En zo supergoed is Onana overigens nog steeds niet.
Ik vind hem wel érg goed. Als je er minder dan 20 miljoen voor kunt krijgen zou ik hem lekker aan z'n contract houden.
pi_183307892
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:16 schreef manny het volgende:

[..]

niet 1 speler uit dat elftal zou je willen ruilen tegen 1 van ons
Jørgensen is beter dan Huntelaar en Dolberg in z'n huidige staat.
  donderdag 22 november 2018 @ 18:53:59 #205
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183308343
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 16:51 schreef Monolith het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik echt niet direct willen stellen. In de voorste twee linies zit ook echt wel flink kwaliteitsverschil. Niet voor niets heeft Feyenoord 22 goals gemaakt dit seizoen tegenover 37 en 43 voor respectievelijk Ajax en PSV.
Denk eigenlijk wel dat dat voor niets is. Larsson en Toornstra zijn wel echt wat minder, maar verder? Jørgensen was geblesseerd, Berghuis, Vilhena en Clasie begonnen de competitie dramatisch maar krabbelen nu op, en dan hebben we onze joker RvP nog. Op PEC-thuis na hadden we de afgelopen maanden sowieso niet wedstrijden waarin je makkelijk veel scoort. Eind vorige seizoen scoorde Feyenoord overigens met ongeveer dezelfde spelers aan de lopende band (tegengoals stapelden zich ook mooi op, maar bon).

De andere verklaring die ik heb is dat bij Feyenoord de onzekere defensie ervoor zorgt dat met name de middenvelders ook achterin meer werk moeten verrichten, waardoor de opbouw minder loopt. Is wel een punt hoor, alleen stJuste heeft bij ons echt een goed vizier naar voren (en Botteghin kopt er soms eentje in). Bijv Ajax heeft met Tagliafico, Mazraoui, Blind en de Ligt zóveel meer opbouw van achteren dan wij. Dat verklaart al zo’n beetje het verschil in gescoorde doelpunten.

Feyenoord heeft een aantal spelers die prima meekunnen met het niveau van Ajax of PSV (basis durf ik niet te zeggen), alleen een paar jongens ook absoluut niet, en die staan iets vaker bij ons in de basis dan ik blij mee ben.
Makkelijk tweede.
  donderdag 22 november 2018 @ 18:55:35 #206
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_183308358
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Denk eigenlijk wel dat dat voor niets is. Larsson en Toornstra zijn wel echt wat minder, maar verder? Jørgensen was geblesseerd, Berghuis, Vilhena en Clasie begonnen de competitie dramatisch maar krabbelen nu op, en dan hebben we onze joker RvP nog. Op PEC-thuis na hadden we de afgelopen maanden sowieso niet wedstrijden waarin je makkelijk veel scoort. Eind vorige seizoen scoorde Feyenoord overigens met ongeveer dezelfde spelers aan de lopende band (tegengoals stapelden zich ook mooi op, maar bon).

De andere verklaring die ik heb is dat bij Feyenoord de onzekere defensie ervoor zorgt dat met name de middenvelders ook achterin meer werk moeten verrichten, waardoor de opbouw minder loopt. Is wel een punt hoor, alleen stJuste heeft bij ons echt een goed vizier naar voren (en Botteghin kopt er soms eentje in). Bijv Ajax heeft met Tagliafico, Mazraoui, Blind en de Ligt zóveel meer opbouw van achteren dan wij. Dat verklaart al zo’n beetje het verschil in gescoorde doelpunten.

Feyenoord heeft een aantal spelers die prima meekunnen met het niveau van Ajax of PSV (basis durf ik niet te zeggen), alleen een paar jongens ook absoluut niet, en die staan iets vaker bij ons in de basis dan ik blij mee ben.
Geen enkele speler van Feyenoord zou minuten maken bij Ajax of PSV.

Wellicht die Malacia die is nog wel oké.
  donderdag 22 november 2018 @ 18:59:43 #207
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_183308429
en dan noem je Malacia :')
Makkelijk tweede.
  donderdag 22 november 2018 @ 19:00:58 #208
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_183308454
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
en dan noem je Malacia :')
Dat is nou een prima talent. De rest is pure bagger.
  donderdag 22 november 2018 @ 19:22:23 #209
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_183308772
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Dat is nou een prima talent. De rest is pure bagger.
De spits toch wel? Dolberg en Huntelaar zijn beiden niet veel joh. Verder ben ik het wel eens, al moet je ook niet doen alsof de spelers van Feyenoord kwalitatief dramatisch zijn. Zeker de voorhoede is gewoon erg sterk voor Eredivisie begrippen.
pi_183309282
De Jong nieuwste hoofdrolspeler in koude oorlog: Ajax kan zich in handen wrijven'

Donderdag 22 november 2018 om 18:28

FC Barcelona en Paris Saint-Germain zijn sinds enkele jaren in een koude oorlog verwikkeld. Beide clubs proberen elkaar de voet zo veel mogelijk dwars te zetten en dat speelt Ajax in de kaart, meldt Diario Sport.

De volgende aanval is namelijk gericht op Frenkie de Jong, zo stelt de Catalaanse sportkrant donderdag in een uitgebreid artikel over de vete tussen beide clubs. Barça wekte de voorbije jaren de toorn van PSG-voorzitter Nasser Al-Khelaifi door achtereenvolgens Thiago Silva, Marquinhos en Marco Verratti warm te maken voor een transfer.

De Parijzenaars zagen zich genoodzaakt om forse contractverbeteringen aan te bieden om een vertrek af te wenden. Al-Khelaifi zinde op wraak en zijn antwoord volgde in 2017 door Neymar voor een recordbedrag van 222 miljoen euro over te nemen van Barça. Het vertrek van de Braziliaan was een klap voor de Catalanen, die in hem de opvolger van Lionel Messi zagen. Barça stuurde daarna de UEFA op PSG af met de mededeling dat de Fransen de FFP-regels overtraden.

Ondanks mogelijke sancties houdt Al-Khelaifi niet in. Hij is bereid om Adrien Rabiot komende winter voor slechts tien miljoen euro te verkopen, aan elke andere club dan Barça. Dat om te voorkomen dat de middenvelder transfervrij de overstap maakt naar Camp Nou. Of dat gaat lukken is de vraag: de speler wil naar Spanje. PSG probeerde daarnaast om Ivan Rakitic te verleiden tot een overgang afgelopen zomer, maar daar stak Barça-trainer Ernesto Valverde een stokje voor.

De nieuwste hoofdrolspeler in de vete is De Jong. De Parijzenaars willen Barcelona buitenspel zetten en hebben een monsterbod uitgebracht van tachtig miljoen euro, meldt ook Sport. Dat lijkt financieel niet haalbaar voor de Catalanen, die desondanks de hoop koesteren dat de persoonlijke voorkeur van de Ajax-middenvelder de doorslag geeft. Als de club flink moet investeren dan geniet Matthijs de Ligt evenwel prioriteit.

'De eindeloze oorlog tussen PSG en Barça laat zijn sporen na bij beide clubs, terwijl clubs als Ajax zich in de handen wrijven', zo eindigt het verhaal.
pi_183309470
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Geen enkele speler van Feyenoord zou minuten maken bij Ajax of PSV.

Wellicht die Malacia die is nog wel oké.
Vilhena misschien
pi_183310833
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 19:47 schreef patrickt37 het volgende:
De Jong nieuwste hoofdrolspeler in koude oorlog: Ajax kan zich in handen wrijven'

Donderdag 22 november 2018 om 18:28

FC Barcelona en Paris Saint-Germain zijn sinds enkele jaren in een koude oorlog verwikkeld. Beide clubs proberen elkaar de voet zo veel mogelijk dwars te zetten en dat speelt Ajax in de kaart, meldt Diario Sport.

De volgende aanval is namelijk gericht op Frenkie de Jong, zo stelt de Catalaanse sportkrant donderdag in een uitgebreid artikel over de vete tussen beide clubs. Barça wekte de voorbije jaren de toorn van PSG-voorzitter Nasser Al-Khelaifi door achtereenvolgens Thiago Silva, Marquinhos en Marco Verratti warm te maken voor een transfer.

De Parijzenaars zagen zich genoodzaakt om forse contractverbeteringen aan te bieden om een vertrek af te wenden. Al-Khelaifi zinde op wraak en zijn antwoord volgde in 2017 door Neymar voor een recordbedrag van 222 miljoen euro over te nemen van Barça. Het vertrek van de Braziliaan was een klap voor de Catalanen, die in hem de opvolger van Lionel Messi zagen. Barça stuurde daarna de UEFA op PSG af met de mededeling dat de Fransen de FFP-regels overtraden.

Ondanks mogelijke sancties houdt Al-Khelaifi niet in. Hij is bereid om Adrien Rabiot komende winter voor slechts tien miljoen euro te verkopen, aan elke andere club dan Barça. Dat om te voorkomen dat de middenvelder transfervrij de overstap maakt naar Camp Nou. Of dat gaat lukken is de vraag: de speler wil naar Spanje. PSG probeerde daarnaast om Ivan Rakitic te verleiden tot een overgang afgelopen zomer, maar daar stak Barça-trainer Ernesto Valverde een stokje voor.

De nieuwste hoofdrolspeler in de vete is De Jong. De Parijzenaars willen Barcelona buitenspel zetten en hebben een monsterbod uitgebracht van tachtig miljoen euro, meldt ook Sport. Dat lijkt financieel niet haalbaar voor de Catalanen, die desondanks de hoop koesteren dat de persoonlijke voorkeur van de Ajax-middenvelder de doorslag geeft. Als de club flink moet investeren dan geniet Matthijs de Ligt evenwel prioriteit.

'De eindeloze oorlog tussen PSG en Barça laat zijn sporen na bij beide clubs, terwijl clubs als Ajax zich in de handen wrijven', zo eindigt het verhaal.
Wat men in Rabiot ziet vraag ik me nog immer af.
  donderdag 22 november 2018 @ 21:04:04 #213
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_183311459
quote:
9s.gif Op donderdag 22 november 2018 20:45 schreef wimderon het volgende:

[..]

Wat men in Rabiot ziet vraag ik me nog immer af.
Eigen jeugd, Fransman , supporters kunnen zich met hem identificeren
;( ;( ;( ;(
RED ONS HENNIEGOD
pi_183317151
Frenkie voor 80 miljoen? Prima! Ajax tevreden en hopen dat hij zich in de absolute top kan doorontwikkelen tot de beste speler van Nederland. Hopelijk hebben we over wat jaartjes weer wat te zoeken op een EK/WK.
  vrijdag 23 november 2018 @ 10:53:02 #215
80382 manny
30 is best veel
pi_183320347
quote:
0s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:29 schreef wimderon het volgende:

[..]

Jørgensen is beter dan Huntelaar en Dolberg in z'n huidige staat.
haha
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_183320738
80 miljoen moet je gelijk doen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_183321446
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 10:53 schreef manny het volgende:

[..]

haha
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 11:47:23 #218
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183321469
quote:
1s.gif Op donderdag 22 november 2018 18:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Geen enkele speler van Feyenoord zou minuten maken bij Ajax of PSV.

Wellicht die Malacia die is nog wel oké.
Berghuis ook wel. Verder niemand inderdaad.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:49:18 #219
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183321509
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:47 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Berghuis ook wel. Verder niemand inderdaad.
Berghuis, Vilhena en Jorgensen zouden best minuten maken hoor.
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:49:33 #220
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183321512
Die verdedigers totaal niet. (lol)
  Moderator vrijdag 23 november 2018 @ 11:50:31 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_183321530
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:49 schreef maxi-mus het volgende:

[..]

Berghuis, Vilhena en Jorgensen zouden best minuten maken hoor.
Ja de Jorg, vergeten. Vilhena. Meh.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 23 november 2018 @ 11:51:20 #222
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183321547
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2018 11:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Ja de Jorg, vergeten. Vilhena. Meh.
Vilhena vond ik in de interlands prima invallen, zou je in de CL ook wel kunnen gebruiken wellicht. En mits fit zou RVP ook wel minuten maken.
pi_183322437
Lasse tekent een jaartje bij, tot en met zomer 2020 dus.
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:43:04 #224
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_183322646
Mooi zo

Lasse _O_
  vrijdag 23 november 2018 @ 12:50:22 #225
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_183322789
Niks mis mee. Zag onlangs ook dat hij verreweg de meeste balveroveringen heeft in de cl (van Ajax) en ook 3e of 4e op het lijstje gecreëerde kansen. Verder een prima speler om 'erbij' te hebben.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')