Nou nee. Leg uit.quote:
Als je dat niet weet, dan zou je dat soort uitspraken niet moeten doen.quote:
Lézen! dooie.........quote:Op zondag 18 november 2018 00:07 schreef MakkieR het volgende:
En ze draagt zeker nog steeds een hoofddoek.
Ik vraag het alsnog. Wees eens wat concreter, dit soort gewauwel hebben we niets aan.quote:Op zondag 18 november 2018 00:50 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, dan zou je dat soort uitspraken niet moeten doen.
Lees je in voordat je praat, en als je het dan nog niet snapt, vraag het dan gerust alsnog.
Als jij handelt vanuit een extremistische geloofsopvatting, zoals de Unabomber, dan ben je fout.quote:Op zondag 18 november 2018 01:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik vraag het alsnog. Wees eens wat concreter, dit soort gewauwel hebben we niets aan.
mwa, onafhankelijk van wat je van laura vind, vind ik het "kinderen moeten dood" argument nooit erg sterk...quote:Op zondag 18 november 2018 10:51 schreef vipergts het volgende:
Eeuwig zonde dat ze met haar kinderen Nederland levend heeft bereikt. Zeker nu ze haar zielige verhaal vertelt en eraan verdient. Zat onschulige mensen die dat niet kunnen.
Dus omdat een klimaat-anarchist en psychopaat iets raars doet is in wetenschap geloven even slecht als je vertrouwen in bewezen onzin als de islam te leggen?quote:Op zondag 18 november 2018 00:50 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als je dat niet weet, dan zou je dat soort uitspraken niet moeten doen.
Lees je in voordat je praat, en als je het dan nog niet snapt, vraag het dan gerust alsnog.
Neequote:Op zaterdag 17 november 2018 19:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is een beetje het probleem met geloven als Islam he. Zelfs intelligente mensen kunnen er voor vallen.
Wat dat dan met 'weteschap' te maken heeft is nog steeds een raadsel.quote:Op zondag 18 november 2018 09:11 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als jij handelt vanuit een extremistische geloofsopvatting, zoals de Unabomber, dan ben je fout.
Heel veel simpeler kan ik het niet maken voor je.
Voordat je verder flipt, eerst even je woorden terugnemen die je me in de mond hebt gelegd.quote:Op zondag 18 november 2018 13:31 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus omdat een klimaat-anarchist en psychopaat iets raars doet is in wetenschap geloven even slecht als je vertrouwen in bewezen onzin als de islam te leggen?
Ik weet niet op welk padje jij bent beland maar... tijd om je telefoon er bij te pakken, GPS aan te zetten.. google maps te openen en eventjes terug te lopen naar de bewoonde wereld.
Verklaar je nader.quote:Op zondag 18 november 2018 14:51 schreef Kamina het volgende:
[..]
Voordat je verder flipt, eerst even je woorden terugnemen die je me in de mond hebt gelegd.
Nah. Dat is de enige redelijke conclusie die ik kan trekken uit wat je lijkt te insinueren.quote:Op zondag 18 november 2018 15:03 schreef Kamina het volgende:
[..]
Je hele post bestaat uit woorden die je me in de mond hebt gelegd.
Als dat het bereik is van jouw redeneringsvermogen, dan kan je de logica maar beter laten voor wat het is. Psychologie en wellicht sociale omgang overigens ook. Geen zorgen, het schijnt dat ze in Zaanstad roetvegers zoeken.quote:Op zondag 18 november 2018 15:04 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Nah. Dat is de enige redelijke conclusie die ik kan trekken uit wat je lijkt te insinueren.
Niet heel erg onderlegd in de materie dus.
Mad, bro?quote:Op zondag 18 november 2018 15:06 schreef Kamina het volgende:
[..]
Als dat het bereik is van jouw redeneringsvermogen, dan kan je de logica maar beter laten voor wat het is. Psychologie en wellicht sociale omgang overigens ook. Geen zorgen, het schijnt dat ze in Zaanstad roetvegers zoeken.
Meer verbaasd dat iemand lijkt te kunnen lezen, maar geen blijk van enig begrip toont.quote:Op zondag 18 november 2018 15:08 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Mad, bro?
Volgende keer geen domme dingen droppen in de topicks. Dan komt het goed. Even wat ijs op de brandwonden. Over een paar dagen kan je er weer tegen aan.
Jij kent haar persoonlijk?quote:Op zondag 18 november 2018 17:51 schreef MrRatio het volgende:
Laura H had graag in het kalifaat willen wonen. Door externe factoren werd die droom verstoord. Zonder de anti-IS strijders was Laura nu een conformerende niqab-dragende gelukkige moslima geweest, de kinderen opvoedend tot martelaar.
Nee, jij wel dan?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |