abonnement Unibet Coolblue
pi_183202223
Sinds een jaar of 2-3 hoor ik regelmatig 'jeetje wat word jij grijs'.

Voor mij was het eigenlijk nooit echt een issue, alleen heb ik wel het idee dat ik ouder word geschat dan ik ben. Laatst was ik nog met wat vrienden in een cafe, kwam aan de praat met een dame en zij dacht dat ik 34 was. Nu ben ik 29, en is dat ook geen wereld van verschil. Maar toch word ik liever jonger geschat dan ouder, vooral omdat ik zelf graag een wat jongere vriendin zou willen (ergens tussen 24-28).

Mensen zeggen wel eens : hoezo gooi je er niet een kleurspoelinkje in? Ik heb dat nooit serieus overwogen, maar vroeg me opeens af : zijn er niet gewoon heel makkelijke middeltjes waarmee je grijze haren een beetje kunt verbloemen? Zijn er hier mannen die zoiets gebruiken en hoe bevalt dat?
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 11:53:50 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183202316
Nou, ik denk, mocht je een 'wat jongere' vriendin zou willen, je je beter op andere dingen kunt concentreren dan op grijze haren want ik denk niet dat die echt een issue zijn, maar, je kunt je haren verven natuurlijk.

Ik vind het er persoonlijk altijd wat apart, bij een man, maar niet per se negatief. Het makkelijkste is om te beseffen dat een jongere vriendin niets te maken heeft met grijze haren ja of nee.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183202325
En daarna ga je zeker een sok in je onderbroek stoppen? man man man
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_183202506
Waarom zou je per se een jongere vriendin willen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 12:06:04 #5
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_183202550
Accepteer je grijzen haren gewoon. Wees blij dat je niet kalend bent.
F.K.A. SuperwormJim
pi_183202607
Je hebt van die spoelingen die je natuurlijke kleur terugbrengen.

Maar denk niet dat grijze haren een reden zijn om geen jongere vriendin te kunnen krijgen. Kaalheid ook niet trouwens.
Whatever...
pi_183203236
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:48 schreef Bogatell het volgende:
Sinds een jaar of 2-3 hoor ik regelmatig 'jeetje wat word jij grijs'.

Voor mij was het eigenlijk nooit echt een issue, alleen heb ik wel het idee dat ik ouder word geschat dan ik ben. Laatst was ik nog met wat vrienden in een cafe, kwam aan de praat met een dame en zij dacht dat ik 34 was. Nu ben ik 29, en is dat ook geen wereld van verschil. Maar toch word ik liever jonger geschat dan ouder, vooral omdat ik zelf graag een wat jongere vriendin zou willen (ergens tussen 24-28).

Mensen zeggen wel eens : hoezo gooi je er niet een kleurspoelinkje in? Ik heb dat nooit serieus overwogen, maar vroeg me opeens af : zijn er niet gewoon heel makkelijke middeltjes waarmee je grijze haren een beetje kunt verbloemen? Zijn er hier mannen die zoiets gebruiken en hoe bevalt dat?
Ik kan me voorstellen dat je op die leeftijd liever niet grijs bent. Houd er wel rekening mee dat haar verven veel onderhoud vergt in de zin dat je het vaak zal moeten doen.

Ik ben ooit begonnen met wenkbrauwen te kleuren, na twee dagen was ik het al zat. Een beetje fatsoenlijk bijwerken heeft veel meer effect dan het kleuren.

[ Bericht 0% gewijzigd door qajariaq op 17-11-2018 12:37:54 ]
pi_183203488
Scheer je kop kaal
Moeten zij weten
pi_183203812
Er is toch gewoon verf voor mannen? Als je twijfelt kan je ook naar de kapper gaan. Bij mijn kapper komen ook mannen om hun haar te verven (met natuurlijk effect).
pi_183206187
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 12:54 schreef MevrouwPuff het volgende:
Er is toch gewoon verf voor mannen? Als je twijfelt kan je ook naar de kapper gaan. Bij mijn kapper komen ook mannen om hun haar te verven (met natuurlijk effect).
Waarom zou je speciale haarverf voor mannen nodig hebben? Het is toch gewoon hetzelfde haar :?

Mijn vriend verft zijn haar (van blond naar bruin met een rode gloed), staat hem mooi. Is wel een hoop gedoe inderdaad, want je krijgt uitgroei, en bij hem wast het er ook vrij snel gewoon uit (wordt steeds lichter).
pi_183206515
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 14:47 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Waarom zou je speciale haarverf voor mannen nodig hebben? Het is toch gewoon hetzelfde haar :?

Mijn vriend verft zijn haar (van blond naar bruin met een rode gloed), staat hem mooi. Is wel een hoop gedoe inderdaad, want je krijgt uitgroei, en bij hem wast het er ook vrij snel gewoon uit (wordt steeds lichter).
Omdat ze het anders niet kopen? :P
  zaterdag 17 november 2018 @ 16:05:20 #12
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_183207599
Grijs kan ook juist erg sexy zijn bij mannen.
All she wants and needs is just a little taste..
  zaterdag 17 november 2018 @ 19:32:47 #13
149959 SQ
snelle trees
pi_183210397
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 15:01 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Omdat ze het anders niet kopen? :P
Ja, dit vooral _O-

Beter laat je het een kapper doen. Je wil namelijk geen kleur die overduidelijk verf is, maar er is echt wel verf te krijgen die er precies uitziet als natuurlijke haarkleur :Y

Maar ik zie er geen probleem in hoor. En begrijp best dat je dat zou willen. Maar de reden "omdat ik een jongere vriendin wil" vind ik ook wel een lastige eerlijk gezegd :')
disclaimer
  zaterdag 17 november 2018 @ 19:40:31 #14
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_183210520
Ik heb mijn haar ooit grijszilver geverfd. Had nog nooit zoveel geneukt. :)
AZ
ALKMAAR
pi_183211029
Mannen kunnen net als vrouwen prima hun haar verven.
Ik zou alleen wel naar de kapper gaan.
Die pakjes zijn wel voordeliger maar vaak pakt de kleur heel anders uit.
Een goede kapper kan je vast het juiste advies geven.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')