Er was een progamma, Glutton Globe, waarin Amerikanen het tegen elkaar opnemen zo snel mogelijk ranzige dingen te vreten. het ging hier om categorieen van mayonaise, ei, hamburgers, sushi, hotdogs tot zelfs stiereballen (!) en in de finale koeiehersenen (!!!). Er was een soort japanner die in enkele minuten zo'n 35 van die glibberige dingen naar binnen wist te schuiven. het publiek joelde hierbij uitbundig, en de hoofdpersonen toonden zich trots aan het publiek, als ware artiesten, met allemaal een soort 'kewle' bijnaam. Al 'always hungry' Stevenson. dat soort namen.
Wij hebben allemaal met verbazing en afschuw zitten kijken...
Hoe laag zijn die amerikanen, dat ze tot dit soort ultiem laag entertainment zijn gezakt, terwijl de halve wereld verhongert, en hoe raar is V8, om dit tot aan 12 uur 's nachts uit te zenden? op oudejaarsavond.
beats me...
quote:o.k, tot hier was je post nog enigszins verdraagbaar
Op woensdag 1 januari 2003 05:10 schreef MadScientist het volgende:
Ik heb met verbazing zitten kijken op V8, minuten voor het 12 uur 's nachts was en het jaar 2003 begon...Er was een progamma, Glutton Globe, waarin Amerikanen het tegen elkaar opnemen zo snel mogelijk ranzige dingen te vreten. het ging hier om categorieen van mayonaise, ei, hamburgers, sushi, hotdogs tot zelfs stiereballen (!) en in de finale koeiehersenen (!!!). Er was een soort japanner die in enkele minuten zo'n 35 van die glibberige dingen naar binnen wist te schuiven. het publiek joelde hierbij uitbundig, en de hoofdpersonen toonden zich trots aan het publiek, als ware artiesten, met allemaal een soort 'kewle' bijnaam. Al 'always hungry' Stevenson. dat soort namen.
quote:
Wij hebben allemaal met verbazing en afschuw zitten kijken...Hoe laag zijn die amerikanen, dat ze tot dit soort ultiem laag entertainment zijn gezakt, terwijl de halve wereld verhongert, en hoe raar is V8, om dit tot aan 12 uur 's nachts uit te zenden? op oudejaarsavond.
beats me...
Overigens, ik weet toevallig (op TV gezien) dat een 50kg zware japanner een 300kg zware amerikaan met gemak verslagen heeft met het WK hotdog eten.
Ik heb zelf Glutton Bowl niet gezien, maar de reclame alleen al deed mij van m`n eetlust ontrekken.
verder was het een schier onmogelijke opgave, er zaten in die ritsen sushi van 14 voet, 2 stukken van 30cm met alleen maar mosterd.
maar ach we weten onderhand toch wel wat mensen wel niet over hebben voor hun "10 minutes of fame"
quote:Dat is Wasabi, een zeer scherpe mosterd. Nou 30cm krijg je dan echt niet door je keel, dat spul is gewoon ongelovelijk heet.
Op woensdag 1 januari 2003 13:04 schreef Pushit het volgende:
heb het sushi stuk gezien, 2 van de 4 kandidaten, waaronder de favoriet gingen gewoon over hun nek op een gegeven moment.verder was het een schier onmogelijke opgave, er zaten in die ritsen sushi van 14 voet, 2 stukken van 30cm met alleen maar mosterd.
maar ach we weten onderhand toch wel wat mensen wel niet over hebben voor hun "10 minutes of fame"
![]()
quote:JA was ff de naam kwijt
Op woensdag 1 januari 2003 13:19 schreef Wez het volgende:[..]
Dat is Wasabi, een zeer scherpe mosterd. Nou 30cm krijg je dan echt niet door je keel, dat spul is gewoon ongelovelijk heet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |