abonnement Unibet Coolblue
pi_183197655
Dus een beetje achtergrondinformatie: Deze topic is niet gestart om te jammeren maar om advies/tips te vragen en om ervaringen waar te nemen van anderen die zich in een vergelijkbare situatie bevinden of zich hebben bevonden.

Ik ben een 25-jarige jongeman en heb mij tot recentelijk nooit gefocust op het daten, aangezien ik tijdens mijn studieperiode en daarvoor altijd druk bezig was met andere dingen. Inmiddels al een geruime tijd afgestudeerd en het werkleven ingedoken waarbij ik fulltime werk. Normaliter houdt werk je bezig en denk je er niet aan, maar op één of andere manier heb ik de afgelopen week een spirituele ontwaking gehad in mijn leven waarbij ik tot de conclusie kwam dat ik het op dit moment erg goed heb (gezondheid, financieel etc.) en ik vind dan ook dat ik dankbaar kan zijn en tegelijkertijd in mijn handen kan wrijven dat ik nergens over hoef te zaniken.

Desondanks, als ik ergens over zoek om te zaniken dan is het het aspect van daten. Ik ben één van de pechgevallen die nooit op een date is geweest of nooit romantische interesses kreeg van vrouwen. Natuurlijk was ik vroeger introvert en emotioneel gesloten. Tijdens mijn studie (en bijbanen) heb ik hard gewerkt. Inmiddels een goede baan met een uitstekend salaris en arbeidsvoorwaarden, maar het knaagt mij dat de ervaringen van romantiek en daten mij geslipt zijn in de afgelopen jaren.

Ik zie mensen in en uit relaties/dates/fwbs komen, maar ik heb er tot nu toe geen één gehad.

Hoe dwaas het ook klinkt, ik ben een beetje in dilemma. Ik weet dat de meest directe suggestie een dating-app of website is, maar om eerlijk te zijn ben ik huiverig. Ik zou liever iets spontaners hebben en vrouwen in het echte leven ontmoeten. Recentelijk twijfelde ik om Tinder te installeren maar heb begrepen dat het tegenwoordig betaald is en dat de privacy van Tinder in der mate slecht is dat je het risico loopt dat je foto's en facebookprofiel worden verkocht en dat je ook Tinder de volledige eigendomsrechten geeft van je gegevens voor van alles (van reclames tot aan weetikveelwat).

Hoe ouder ik word, des te moeilijker het helaas wordt om nieuwe mensen te leren kennen en zeker in dit geval om vrouwen te leren kennen.

Enig advies voor iemand die zo laat begint in de dating-scene?

[ Bericht 2% gewijzigd door BoudewijnBouke op 17-11-2018 00:37:45 ]
pi_183197986
Je bent niet de enige die zich eerst gefocust heeft op zijn studie. Althans, zeker op FOK! lees je het regelmatig.
De grap is alleen dat de meeste mensen een sociaal leven en liefdesleven combineren met die belangrijke en min of meer noodzakelijke dingen als studie en later werk. En dat kan ook makkelijk. Sterker nog, je studietijd is bij uitstek de tijd om een partner aan de haak te slaan. Mensen zijn nog jong en geestelijk flexibel en als je niet zo debiel bent om een technische studie te doen kom je ook zat mensen tegen. In ieder geval veel meer dan als je later werkt (bijvoorbeeld bij een ingenieursburootje van 10 man op een of ander afgelegen industrieterrein).

Maar goed, met 25 is het natuurlijk niet te laat. Je zult alleen wel je hut uit moeten komen. En meer dan alleen buiten komen. Enig sociaal netwerk is wel noodzakelijk. Op superaantrekkelijke hunks na is nagenoeg geen enkele vent succesvol als hij in zijn eentje naar de kroeg oid gaat.

Waar je niet de deur voor uit hoeft is Tinder. Ik denk dat je niet zo bang hoeft te zijn dat je foto verkocht wordt door Tinder zelf. Wat je wèl moet beseffen is dat Tinder de ultieme vleesmarkt is. Met gemiddelde looks kun je het echt vergeten. Tenzij je heel goed en vooral ook interessant op de foto staat.

Echter nog steeds vinden de meeste mensen elkaar via via. Via studie, werk, vriendgroep. Social circle dus. Zeker de mensen die zich niet tot de buitencatergorie wat betreft populariteit en aantrekkelijkheid kunnen rekenen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Puntenjager op 17-11-2018 00:42:58 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183198052
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:32 schreef Puntenjager het volgende:
Je bent niet de enige die zich eerst gefocust zijn studie. Althans, zeker op FOK! lees je het regelmatig.
De grap is alleen dat de meeste mensen een sociaal leven en liefdesleven combineren met die belangrijke en min of meer noodzakelijke dingen als studie en later werk. En dat kan ook makkelijk. Sterker nog, je studietijd is bij uitstek de tijd om een partner aan de haak te slaan. Mensen zijn nog jong en geestelijk flexibel en als je niet zo debiel bent om een technische studie te doen kom je ook zat mensen tegen. In ieder geval veel meer dan als je later werkt (bijvoorbeeld bij een ingenieursburootje van 10 man op een of ander afgelegen industrieterrein).

Wat betreft Tinder. Ik denk dat je niet zo bang hoeft te zijn dat je foto verkocht wordt door Tinder zelf. Wat je wèl moet beseffen dat Tinder de ultieme vleesmarkt is. Met gemiddelde looks kun je het echt vergeten. Tenzij je heel goed en vooral ook interessant op de foto staat.
De grap is juist dat ik tijdens mijn studie juist hard gewerkt heb in de horeca om mijn studie te bekostigen. Wat juist een sociale baan is.
pi_183198122
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:36 schreef BoudewijnBouke het volgende:

[..]

De grap is juist dat ik tijdens mijn studie juist hard gewerkt heb in de horeca om mijn studie te bekostigen. Wat juist een sociale baan is.
Dat is bizar. De meeste studenten die in een kroeg oid werkelijk neuken zich werkelijk een slag in de rondte. Puur en alleen omdat er zich zoveel kansen aanbieden. Ook voor mannen.
Ik vraag me af waar jij dan gewerkt hebt. In een patatzaak in een buitenwijk ofzo!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_183199758
Gefeliciteerd, je bent je ervan bewust dat je je nooit hebt opengesteld voor vrouwen. Dus vanaf nu kan je dat wel gaan doen. Treed met ze in contact, interesseer je in ze, leer ze kennen. En als je er eentje tegenkomt die je interessant lijkt, vraag haar dan eens een drankje te doen. Eventueel kan je ook eerst een keer met een vrouw afspreken die je niet direct zou uitkiezen. Dan heb je oefenmateriaal en staat er nog niets op het spel.

Dit hoeft allemaal niet via Tinder, maar kan in je netwerk. En trek er wat vaker op uit en doe 's een keertje gek. Succes *O*
Somebody that I used to know
pi_183200152
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:36 schreef BoudewijnBouke het volgende:

[..]

De grap is juist dat ik tijdens mijn studie juist hard gewerkt heb in de horeca om mijn studie te bekostigen. Wat juist een sociale baan is.
Weet niet wat jij deed, maar ik lag letterlijk en figuurlijk krom als barman. En dat was nog voornamelijk met het personeel ook.

Ik gok afwasser in de plaatselijke bistro?
1 + 1 = blauw
pi_183200163
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:36 schreef BoudewijnBouke het volgende:

[..]

De grap is juist dat ik tijdens mijn studie juist hard gewerkt heb in de horeca om mijn studie te bekostigen. Wat juist een sociale baan is.
Niet veel je bek open getrokken of wel?

Je zou vrijdag en zaterdag uit kunnen gaan en praten met je omgeving?

Ik vind het zelf ook vaak net even te prettig om niks te zeggen maar dat verlaagd wel je kansen met een procent of 99
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183200188
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 04:33 schreef Postbus100 het volgende:
Gefeliciteerd, je bent je ervan bewust dat je je nooit hebt opengesteld voor vrouwen. Dus vanaf nu kan je dat wel gaan doen. Treed met ze in contact, interesseer je in ze, leer ze kennen. En als je er eentje tegenkomt die je interessant lijkt, vraag haar dan eens een drankje te doen. Eventueel kan je ook eerst een keer met een vrouw afspreken die je niet direct zou uitkiezen. Dan heb je oefenmateriaal en staat er nog niets op het spel.

Dit hoeft allemaal niet via Tinder, maar kan in je netwerk. En trek er wat vaker op uit en doe 's een keertje gek. Succes *O*
Iemand die je eigenlijk niet wil op date vragen om te oefenen vind ik eigenlijk wel een kutadvies.
Stel dat ze erop ingaat en jou wel ziet zitten, dan moet je haar al heel snel teleurstellen.
Als ze er niet op in gaat, weet je niet zeker waar dat aan lag (niet oprecht overkomen? Geen interesse van haar? Verbale en non-verbale boodschappen?) dus dan heb je er ook niets aan.

Als je niet goed bent in smalltalk kan je dat wel met iedereen oefenen.
pi_183200243
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 07:49 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Iemand die je eigenlijk niet wil op date vragen om te oefenen vind ik eigenlijk wel een kutadvies.
Stel dat ze erop ingaat en jou wel ziet zitten, dan moet je haar al heel snel teleurstellen.
Als ze er niet op in gaat, weet je niet zeker waar dat aan lag (niet oprecht overkomen? Geen interesse van haar? Verbale en non-verbale boodschappen?) dus dan heb je er ook niets aan.

Als je niet goed bent in smalltalk kan je dat wel met iedereen oefenen.
Je hoeft niet gelijk te trouwen toch? Lekker aanklooien joh.

Er ligt alleen hypocrisie van vrouwen in de zin van dat ze vaak afknappen als je op voorhand geen relatie nastreeft maar dat ze vaak genoeg een FwB relatie aan gaan.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_183200435
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 08:05 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je hoeft niet gelijk te trouwen toch? Lekker aanklooien joh.

Er ligt alleen hypocrisie van vrouwen in de zin van dat ze vaak afknappen als je op voorhand geen relatie nastreeft maar dat ze vaak genoeg een FwB relatie aan gaan.
Ligt dus aan de mate van niet-leukheid.
Als je niet ogenblikkelijk verliefd bent, maar denkt wel een gezellige avond te gaan hebben, snap ik het wel, maar als je eigenlijk niet met iemand op date zou willen, lijkt het me zinloos om dat met zo iemand te ‘oefenen’.
pi_183200537
Toch is Tinder voor personen in situaties zoals jij (en ik) wel de uitkomst bij uitstek.

Het niveau van de matches is nogal laag, in die zin dat een match in 9 van de 10 gevallen niet betekent dat de dame in kwestie ook bereid is enige moeite in een gesprek te steken. Misschien dat dit op andere datingsites beter voor elkaar is.

Maar als je enigszins serieus met Tinder aan de slag gaat, en daarbij ook realistisch bent in je verwachtingen, een goed en kloppend zelfbeeld hebt en weet hoe je dit beeld kunt inschalen op de ladder van aantrekkelijkheid en wat de vrouwelijke equivalent is van jouw uiterlijk (het blijft immers een vleeskeuring) dan kun je best een eind komen.

Dus niet zo veel mogelijk (lekkere) wijven naar rechts gaan swipen, maar alleen die dames die zichtbaar een beetje werk van hun profiel hebben gemaakt, waaruit je enigszins kunt afleiden dat zij ook op zoek is naar een type jongen zoals jij. Ook dan zul je bij de meeste matches stuiten op weinig medewerking (niet/nauwelijks terugvragen, gesprek dat na een paar zinnen heen- en weer doodvalt), maar er zullen gerust dames tussen zitten en vroeg of laat heb je dan echt wel een keer beet zodat je op date kunt gaan.

Het is niet ideaal, maar ik zou je in ieder geval willen aanraden om het niet aan te pakken zoals ikzelf. Ik ben alweer 29, en rond jouw leeftijd was ik er heilig van overtuigd dat ''het vanzelf wel op mijn pad komt''. Nu, 4 jaar later, nog steeds single en ook nauwelijks in de buurt gekomen. Ondertussen wordt de druk vanuit mijn omgeving (vrienden, familie) onaangenaam hoog en merk ik ook dat ik een beetje een stempel begin te krijgen van ''er is iets aan de hand met die gozer''. Dat moet je niet willen.
  zaterdag 17 november 2018 @ 11:13:53 #12
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183201754
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:09 schreef Jaume_I het volgende:
Toch is Tinder voor personen in situaties zoals jij (en ik) wel de uitkomst bij uitstek.

Het niveau van de matches is nogal laag, in die zin dat een match in 9 van de 10 gevallen niet betekent dat de dame in kwestie ook bereid is enige moeite in een gesprek te steken. Misschien dat dit op andere datingsites beter voor elkaar is.

Maar als je enigszins serieus met Tinder aan de slag gaat, en daarbij ook realistisch bent in je verwachtingen, een goed en kloppend zelfbeeld hebt en weet hoe je dit beeld kunt inschalen op de ladder van aantrekkelijkheid en wat de vrouwelijke equivalent is van jouw uiterlijk (het blijft immers een vleeskeuring) dan kun je best een eind komen.

Dus niet zo veel mogelijk (lekkere) wijven naar rechts gaan swipen, maar alleen die dames die zichtbaar een beetje werk van hun profiel hebben gemaakt, waaruit je enigszins kunt afleiden dat zij ook op zoek is naar een type jongen zoals jij. Ook dan zul je bij de meeste matches stuiten op weinig medewerking (niet/nauwelijks terugvragen, gesprek dat na een paar zinnen heen- en weer doodvalt), maar er zullen gerust dames tussen zitten en vroeg of laat heb je dan echt wel een keer beet zodat je op date kunt gaan.

Het is niet ideaal, maar ik zou je in ieder geval willen aanraden om het niet aan te pakken zoals ikzelf. Ik ben alweer 29, en rond jouw leeftijd was ik er heilig van overtuigd dat ''het vanzelf wel op mijn pad komt''. Nu, 4 jaar later, nog steeds single en ook nauwelijks in de buurt gekomen. Ondertussen wordt de druk vanuit mijn omgeving (vrienden, familie) onaangenaam hoog en merk ik ook dat ik een beetje een stempel begin te krijgen van ''er is iets aan de hand met die gozer''. Dat moet je niet willen.
Dat zegt meer over de mensen om je heen dan over jezelf. Zou ik dan absoluut niet wakker van liggen. Het is geen verplichting gebonden te zijn aan een partner na X hoeveelheid tijd.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_183201794
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 11:13 schreef M1stral het volgende:

[..]

Dat zegt meer over de mensen om je heen dan over jezelf. Zou ik dan absoluut niet wakker van liggen. Het is geen verplichting gebonden te zijn aan een partner na X hoeveelheid tijd.
Klopt, maar ik heb zelf op zich ook altijd wel die wens gehad. Merk wel dat ik daar in de tussenliggende periode van mijn laatste relatie (2011, :') ) tot nu nooit echt last van heb gehad. Maar met de dertig jarige leeftijd op komst, en nu al mijn vrienden ook gesetteld zijn, begint het wel wat te veranderen :)
pi_183207690
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 09:09 schreef Jaume_I het volgende:
Het is niet ideaal, maar ik zou je in ieder geval willen aanraden om het niet aan te pakken zoals ikzelf. Ik ben alweer 29, en rond jouw leeftijd was ik er heilig van overtuigd dat ''het vanzelf wel op mijn pad komt''. Nu, 4 jaar later, nog steeds single en ook nauwelijks in de buurt gekomen. Ondertussen wordt de druk vanuit mijn omgeving (vrienden, familie) onaangenaam hoog en merk ik ook dat ik een beetje een stempel begin te krijgen van ''er is iets aan de hand met die gozer''. Dat moet je niet willen.
Gast maak je niet druk man. Dat maatschappelijke beeld was vroeger ergens logisch, maar het beeld van een gelukkige lange termijn relatie is langzaam maar zeker een utopie. Mensen storten zich uit (sociale) druk in een relatie waar ze totaal niet gelukkig in zijn. Hypergamie is ook een bitch en vooral op Tinder en co. stikt het daarvan (als "gemiddelde" man ben je daar oninteressant en/of lelijk).

Aan TS, leef je leven en doe genoeg leuke dingen. Voel je nergens tot gedwongen. Geen relatie is beter dan met iemand waar je eigenlijk niet op zit te wachten.
pi_183208341
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 16:14 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Gast maak je niet druk man. Dat maatschappelijke beeld was vroeger ergens logisch, maar het beeld van een gelukkige lange termijn relatie is langzaam maar zeker een utopie. Mensen storten zich uit (sociale) druk in een relatie waar ze totaal niet gelukkig in zijn. Hypergamie is ook een bitch en vooral op Tinder en co. stikt het daarvan (als "gemiddelde" man ben je daar oninteressant en/of lelijk).

Aan TS, leef je leven en doe genoeg leuke dingen. Voel je nergens tot gedwongen. Geen relatie is beter dan met iemand waar je eigenlijk niet op zit te wachten.
Oh hier heb je zeker een punt, maar hier op fok! draaien mensen als jij het ook wel weer een beetje op zijn kop. Alsof het heel vreemd is om een relatie te willen. daar worden dan altijd maar voorbeelden bijgehaald van partners die elkaar niet kunnen pruimen, maar dat blijven natuurlijk eerder de uitzonderingen dan de regel.

Je hele leven maar alleen blijven onder het motto ''relaties zijn toch kut, alleen maar gebaseerd op maatschappelijke druk'' vind ik wel heel kort door de bocht.
pi_183208890
Sport en vereniging, tinder en badoo, reizen en erop uitgaan, je op sociale plaatsen bevinden. Spreid je kansen :)
  zaterdag 17 november 2018 @ 19:22:58 #17
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183210290
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2018 00:32 schreef Puntenjager het volgende:
Je bent niet de enige die zich eerst gefocust heeft op zijn studie. Althans, zeker op FOK! lees je het regelmatig.
De grap is alleen dat de meeste mensen een sociaal leven en liefdesleven combineren met die belangrijke en min of meer noodzakelijke dingen als studie en later werk. En dat kan ook makkelijk. Sterker nog, je studietijd is bij uitstek de tijd om een partner aan de haak te slaan. Mensen zijn nog jong en geestelijk flexibel en als je niet zo debiel bent om een technische studie te doen kom je ook zat mensen tegen. In ieder geval veel meer dan als je later werkt (bijvoorbeeld bij een ingenieursburootje van 10 man op een of ander afgelegen industrieterrein).

Maar goed, met 25 is het natuurlijk niet te laat. Je zult alleen wel je hut uit moeten komen. En meer dan alleen buiten komen. Enig sociaal netwerk is wel noodzakelijk. Op superaantrekkelijke hunks na is nagenoeg geen enkele vent succesvol als hij in zijn eentje naar de kroeg oid gaat.

Waar je niet de deur voor uit hoeft is Tinder. Ik denk dat je niet zo bang hoeft te zijn dat je foto verkocht wordt door Tinder zelf. Wat je wèl moet beseffen is dat Tinder de ultieme vleesmarkt is. Met gemiddelde looks kun je het echt vergeten. Tenzij je heel goed en vooral ook interessant op de foto staat.

Echter nog steeds vinden de meeste mensen elkaar via via. Via studie, werk, vriendgroep. Social circle dus. Zeker de mensen die zich niet tot de buitencatergorie wat betreft populariteit en aantrekkelijkheid kunnen rekenen.
Hoe vaak ga je nog tussen neus en lippen aanhalen dat je technische studie de schuld is van je matige liefdesleven? Er zijn zat TU-jongens die gewoon een relatie hebben en daten in je studententijd stopt niet bij je studentenvereniging of campus.
pi_183210427
Alle bullshit advies hier even lezen later. Hoofd staat er nu niet naar.
pi_183211042
Tjah 25 jaar is wel laat om ontmaagd te worden maar je hebt nog alle tijd. Gewoon stappen en op zoveel mogelijk plekken proberen te komen waar vrouwen ook zijn
pi_183212974
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 november 2018 19:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Hoe vaak ga je nog tussen neus en lippen aanhalen dat je technische studie de schuld is van je matige liefdesleven? Er zijn zat TU-jongens die gewoon een relatie hebben en daten in je studententijd stopt niet bij je studentenvereniging of campus.
Dude, de helft van de ingenieurs is nog maagd als ze afstuderen. Vergelijk dat voor de grap eens met rechten ofzo.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 22:16:37 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183213822
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:36 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dude, de helft van de ingenieurs is nog maagd als ze afstuderen. Vergelijk dat voor de grap eens met rechten ofzo.
Ja, maar dat komt dan niet omdát ze aan de TU studeren, maar omdat persoonlijkheid van die lui.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_183214015
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:16 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, maar dat komt dan niet omdát ze aan de TU studeren, maar omdat persoonlijkheid van die lui.
Klopt. Maar toch denk ik dat ze in een socialere omgeving wel iets meer succes zouden hebben.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Moderator zaterdag 17 november 2018 @ 22:29:27 #23
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_183214105
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:25 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Klopt. Maar toch denk ik dat ze in een socialere omgeving wel iets meer succes zouden hebben.
Mwah, ik weet het niet, wellicht dat ze dan meer kans maken omdat natuurlijk ook meer vrouwen in die omgeving, maar dát er meer vrouwen zijn betekent niet dat zo'n gozer dan ook per definitie meer raak schiet. Ik zou dan juist verwachten dat hij relatief gezien veel meer afwijzingen krijgt :P
Breitling - Instruments for Professionals
  zaterdag 17 november 2018 @ 23:00:54 #24
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_183214845
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 november 2018 22:29 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Mwah, ik weet het niet, wellicht dat ze dan meer kans maken omdat natuurlijk ook meer vrouwen in die omgeving, maar dát er meer vrouwen zijn betekent niet dat zo'n gozer dan ook per definitie meer raak schiet. Ik zou dan juist verwachten dat hij relatief gezien veel meer afwijzingen krijgt :P
Veranderd dan niets. 1 op 10 of 10 op 100. De verhouding is exact hetzelfde, alleen de blootstelling aan vrouwen neemt toe. Kan in geval van 90% afwijzingen nog wel eens veel slechter voor je gemoedstoestand zijn dan je rot voelen om het feit dat je geen relatie hebt :P

Edit: Had beter Puntenjager kunnen quoten, realiseer ik mij.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
  zondag 18 november 2018 @ 00:57:21 #25
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_183216568
quote:
2s.gif Op zaterdag 17 november 2018 21:36 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Dude, de helft van de ingenieurs is nog maagd als ze afstuderen. Vergelijk dat voor de grap eens met rechten ofzo.
Ik zat in de sociale wetenshappen en al mijn dates op twee na (maar die twee waren cray-cray :{) waren van buiten mijn opleiding. Het gras is altijd groener aan de overkant. Het is echt geen orgie bij rechten ofzo. Stap een willekeurige hippe bar binnen en je komt genoeg leuke meiden tegen, waardoor de verdeling bij je opleiding er niet meer toe doet. Naar mijn ervaring zijn TU-studenten vaak lompe gasten die blijven rondhangen in hun comfortabele sausage fest. En als ik in Rotterdam een student uit Delft tegenkom tijdens het stappen, is het doorgaans wel een aardige gozert. Tja, die gaat dan wél de deur uit, in plaats van in z'n studentenhuis met z'n maten gamen ...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')