Ik lees veel over mensen die toch erg gericht zijn op het neuken tijdens sex. Als ik eerlijk ben vind ik het het minst leuke van alles.
quote:Zo te horen heb jij nog nooit echt goed geneukt
Op woensdag 1 januari 2003 04:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik lees veel over mensen die toch erg gericht zijn op het neuken tijdens sex. Als ik eerlijk ben vind ik het het minst leuke van alles.
quote:Of jij hebt nooit een goed voorspel meegemaakt
Op woensdag 1 januari 2003 04:17 schreef Aernout het volgende:
Zo te horen heb jij nog nooit echt goed geneukt
In feitte is het gewoon een afronding (klaarkomen) van het spel tussen man en vrouw.
Het is natuurlijk erg opwindend om een lang voorspel te doen, maar of het de daad zelf overtrefft is moeilijk te zeggen.
Een goal scoren tijden een belangrijke wedstrijd blijft natuurlijk het mooiste wat er is
quote:Zekers wel, maar neuken in 5 minuten ? no way!
Op woensdag 1 januari 2003 04:20 schreef scanman01 het volgende:[..]
Of jij hebt nooit een goed voorspel meegemaakt
quote:Tja, dan ben jij wat dat betreft beter in neuken dan ik! Ik kan het (helemaal na zo'n lang voorspel) niet lang volhouden en 5 minuten is dan wel het maximum. Maar zoals gezegd is bij ons voorspel de hoofdzaak eigenlijk. Dan hebben we elkaar al tig keer op het randje gebracht en dan is het neuken dus echt een afronding.
Op woensdag 1 januari 2003 04:23 schreef Aernout het volgende:
Zekers wel, maar neuken in 5 minuten ? no way!
quote:Toch hebben wij ook regelmatig dat er helemaal nietgeneukt wordt en we al klaarkomen tijdens het voorspel. Dat kan natuurlijk ook en dan wordt die 'goal' dus ook wel gescoord!
Op woensdag 1 januari 2003 04:23 schreef S-ander het volgende:
Een goal scoren tijden een belangrijke wedstrijd blijft natuurlijk het mooiste wat er is
quote:Eigen doelpunt heet dat, en die tellen niet
Op woensdag 1 januari 2003 04:29 schreef scanman01 het volgende:[..]
Toch hebben wij ook regelmatig dat er helemaal nietgeneukt wordt en we al klaarkomen tijdens het voorspel. Dat kan natuurlijk ook en dan wordt die 'goal' dus ook wel gescoord!
quote:Eigen doelpunt lijkt me meer een masturbatie sessie
Op woensdag 1 januari 2003 04:35 schreef S-ander het volgende:
Eigen doelpunt heet dat, en die tellen niet
Maargoed, om even ontopic te blijven :
Knuffelen kan net zo opwinden/bevredigend zijn als de sex zelf, zonder meer mee eens.
quote:Begrijp ik hieruit dat jij voorspel niet als sex ziet?
Op woensdag 1 januari 2003 04:41 schreef S-ander het volgende:
Nee dat is weer heel wat andersMaargoed, om even ontopic te blijven :
Knuffelen kan net zo opwinden/bevredigend zijn als de sex zelf, zonder meer mee eens.
quote:Mijn fout, ik dacht er nog aan tijdens mijn post.. ik zie het wel degelijk als sex en knuffelen is bij mij een breed begrip. Maar de 'echte' sex zie ik meer als 'echte' sex.
Op woensdag 1 januari 2003 04:50 schreef scanman01 het volgende:[..]
Begrijp ik hieruit dat jij voorspel niet als sex ziet?
Ik ben zelf niet zo'n enorme knuffelaar, maar voorspel vind ik dus wel het leukste aan sex. Masseren en heel veel orale sex hoort daar dus bij. Misschien dat ik het neuken op zich minder leuk vind gewoon omdat ik het zelf niet zo lang kan volhouden. Ik heb mezelf wel heel goed onder controle en weet wanneer ik moet stoppen, maar als het zo erg wordt dat je iedere keer na 1 of 2 stoten moet stoppen is er voor de vrouw ook weinig meer aan. Maar mijn vrouw is dus 9 van de 10 keer ook al tijdens het voorspel klaargekomen en gebruiken we het neuken eigenlijk alleen voor mij. (damn, ik gooi nu wel echt alles op tafel) ...
Maar dat zal verschillen per vrouw denk ik. Misschien dat er veel vrouwen zijn die neuken wel het lekkerst vinden, hoewel dus de meesten daar zonder hulp van vingers niet door klaarkomen!
quote:Of is dat 'de wens is de vader van de gedachte?' .... Nee, tuurlijk is dat zo, maar ik vroeg me dus af of er veel meer mannen zijn die eigenlijk niet zoveel belang hechten aan het neuken en meer lol beleven aan het voorspel!
Op woensdag 1 januari 2003 04:52 schreef Aernout het volgende:
Sommige vrouwen willen na een voorspel gewoon een lekkere dikke lul naar binnen
quote:Na dit bericht begrijp ik het ja.
Op woensdag 1 januari 2003 04:56 schreef S-ander het volgende:
Mijn fout, ik dacht er nog aan tijdens mijn post.. ik zie het wel degelijk als sex en knuffelen is bij mij een breed begrip. Maar de 'echte' sex zie ik meer als 'echte' sex.
Begrijp je het nog een beetje ?
ik vind een lang voorspel wel heel leuk, maar soms ook zo tijdrovend
quote:
Op woensdag 1 januari 2003 13:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Ok als je et doet met iemand van wie je houd is al dat knuffelen enzo wel leuk, maar 5 minuten neuken word ik eerlijk gezegd niet vrolijk van
Same here!
quote:In ieder geval langer dan 5 minuten. Maar voor ons is die 5 minuten geen probleem omdat we beide het voorspel leuker vinden en zij dus ook beter klaarkomt tijdens orale sex.
Op woensdag 1 januari 2003 13:51 schreef dolle_hond het volgende:
scannie ik snap wat je bedoelt. maar als je heel weinig voorspel doet, kun je dan wel langer neuken?
quote:Ook niet van een uur lang lekker op alle mogelijke manieren sexueel te worden verwend?
Op woensdag 1 januari 2003 13:58 schreef ParanoidEv het volgende:
Ok als je et doet met iemand van wie je houd is al dat knuffelen enzo wel leuk, maar 5 minuten neuken word ik eerlijk gezegd niet vrolijk van
quote:ik let meestal niet zo op de tijd, maar anders doe je eens eerst neuken en dan NAspel, totdat je samen uitgeput in slaap valt
Op woensdag 1 januari 2003 14:05 schreef scanman01 het volgende:[..]
Ook niet van een uur lang lekker op alle mogelijke manieren sexueel te worden verwend?
Zoals ook al eerder gezegd heb ik het totaal niet over 'dat knuffelen'! Het is puur een uur (of nog langer) sex, alleen geen neuken dus!
quote:Ik let wel op de tijd... kijk om de 5 minuten op de klok
Op woensdag 1 januari 2003 14:16 schreef Pushit het volgende:
ik let meestal niet zo op de tijd, maar anders doe je eens eerst neuken en dan NAspel, totdat je samen uitgeput in slaap valt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |